Το πρώτο μισό του έτους που διανύουμε, σηματοδοτήθηκε από το λανσάρισμα αρκετών και σημαντικών μοντέλων στην ελληνική αγορά. Μοντέλα που ανυπομονούσαμε να οδηγήσουμε και τα οποία προκάλεσαν αίσθηση και άλλαξαν το status quo των κατηγοριών που ανήκουν.
Εν αναμονή των φθινοπωρινών μοτοσικλετιστικών εκθέσεων, κάναμε έναν απολογισμό των…πεπραγμένων σε ότι αφορά στις αφίξεις των νέων μοντέλων του 2008 και στο τεύχος Νο17 του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί, σας παρουσιάζουμε τις σημαντικότερες από αυτές. Πίνακες τεχνικών χαρακτηριστικών, τα + και τα – τους , καθώς και αξιολόγηση με βάση το 10.
Aprilia SL 750 Shiver
Το Shiver διαφέρει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο. Η ιδιαίτερη αισθητική του συνοδεύεται από υψηλά επίπεδα ποιότητας, χαρακτηριστικά που δεν αφήνουν κανέναν αδιάφορο. Σε συνδυασμό με την τιμή του, είναι σίγουρο πως θα κάνει μια καλή εμπορική πορεία στην χώρα μας.
Aprilia NA 850 Mana
Η Aprilia έβαλε ένα στοίχημα που το κέρδισε. Κατασκεύασε πρώτη μία σύγχρονη αυτόματη μοτοσικλέτα, με καινοτομίες όπως τον αποθηκευτικό χώρο στην κλασική θέση του ρεζερβουάρ, που καταφέρνει να σταθεί επάξια στον ανταγωνισμό της ακόμα και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.
BMW F800 & 650GS
Τα δικύλινδρα on-off της BMW που στοχεύουν στην κορυφή δύο υποκατηγοριών. Το 800αρι απευθύνεται στους λάτρεις τις περιπέτειας και σε όσους αρέσκονται στην διάσχιση μεγάλων εκτός δρόμου διαδρομών, ενώ το 650, έχει ένα σαφώς πιο ασφάλτινο – αστικό προσανατολισμό και πλασάρεται ως μία πολυχρηστική μεσαίου κυβισμού μοτοσικλέτα.
Harley-Davidson Softail Heritage Classic
Ένα μοντέλο που ανήκει στην νέα γενιά των Harley, συνδυάζοντας την κλασσική αίσθηση και τον χαρακτήρα με σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές. Με μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα, ψεκασμό και κιβώτιο έξι σχέσεων, η Softail Heritage Classic αποτελεί μια «κλασσική» μοτοσικλέτα του σήμερα.
Honda ANF 125i Innova
Ανανέωση για το Innova της Honda, προκειμένου να διατηρήσει τον τίτλο του δημοφιλέστερου παπιού στην χώρα μας. Σημαντικότερη προσθήκη είναι αυτή του ψεκασμού, ενώ αλλαγές υπάρχουν και σε ότι αφορά στην σχεδίαση.
Honda XL700V Transalp
Στην μακρόχρονη και άκρως επιτυχημένη πορεία του Transalp, είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιούνται τόσες αλλαγές μαζί σε μία έκδοση. Το νέο Transalp φέρει δικύλινδρο κινητήρα 680κ.εκ., ψεκασμό, 19 ιντσών μπροστινό τροχό, νέα σχεδίαση και προαιρετική τοποθέτηση συστήματος ABS.
Piaggio X7 250
Ένα νέο scooter από την Piaggio που επιχειρεί να γεφυρώσει το κενό μεταξύ του Beverly 250 και του Χ8, συνδυάζοντας τα χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων. Χώροι, άνεση αλλά παράλληλα και μαζεμένες διαστάσεις, συνθέτουν ένα σύνολο ικανό τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε ταξιδάκι μικρού βεληνεκούς.
Suzuki B-King
Επιτέλους παρουσιάστηκε!…και επιτέλους το οδηγήσαμε. Το μεγαλύτερο σε κυβισμό τετρακύλινδρο naked της αγοράς είναι πλέον γεγονός, πρόθυμο να ικανοποιήσει τους λάτρεις της φιλοσοφίας «bigger is better», χωρίς ωστόσο να στερείται κάποιων χρηστικών προεκτάσεων.
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa
Ο βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο βασιλιάς. Η μακρά ηγεμονία του Hayabusa στην κατηγορία των GT μοτοσικλετών είχα αρχίσει να τίθεται υπό αμφισβήτηση από τον ανταγωνισμό και η Suzuki δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια. To νέο Hayabusa φιλοδοξεί να διατηρήσει το στέμμα της κατηγορίας.
Yamaha Crypton X-135
Πιο επιθετικό από ποτέ, το νέο Crypton, αφήνει κατά μέρος την πρακτικότητα και ξεθάβει το…τσεκούρι του πολέμου! Με ψεκασμό πλέον στην τροφοδοσία και sport περιφερειακά, ρίχνεται στην μάχη των παπιών στοχεύοντας στην κορυφή.
Yamaha T-Max 500
Το πρώτο από τα scooter που υιοθέτησαν μοτοσικλετιστική φιλοσοφία στησίματος, ανανεώνεται ριζικά και εκπλήσσει για άλλη μια φορά. Πιο sport και πιο ισχυρό, αλλά παράλληλα και πιο άνετο και πρακτικό, ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα σε αυτούς τους δυο διαμετρικά αντίθετα κόσμους.
Yamaha R6
Digital racer! Η προσθήκη συστήματος μεταβλητής εισαγωγής (YCC-I) σε συνδυασμό με το ηλεκτρο…γκάζι (YCC-T), κάνουν το R6 το πιο τεχνολογικά προηγμένο 600 supersport. Η «αιχμηρή» σχεδίαση και ο ψηλόστροφος κινητήρας είναι επίσης δύο στοιχεία που το χαρακτηρίζουν.