173 ίπποι εναντίων 106. 1293 τετρακύλινδρα κ.εκ. εναντίων 675 τρικύλινδρων. 14 κιλά ροπής εναντίων 7. Θα αρκούσαν μόνο αυτά τα στοιχεία για να αναδείξουν τον νικητή σε εντυπώσεις, ισχύ και επιδόσεις. Αρκούν όμως μονάχα αυτά για να κερδίσεις μια naked μάχη;
Στην περίπτωση μιας Hyper GT μοτοσικλέτας όπου το citius-altius-fortius πάιζει μεγάλο ρόλο, σίγουρα στοιχεία όπως η απόλυτη δύναμη και η τελική ταχύτητα «μετρούν» πολύ.
Όταν όμως μιλάμε για naked μοτοσικλέτες που εκ των πραγμάτων δεν έχουν κατασκευαστεί για να καταπίνουν τεράστιες αποστάσεις με 200 (+πολλά) χλμ./ώρα, τότε οι προτεραιότητες αλλάζουν.
Εδώ πρωτεύοντα ρόλο παίζουν η διασκέδαση στους επαρχιακούς και στην πόλη, όπως επίσης και η ικανότητα για «παιχνιδιάρικη» οδήγηση. Οπότε στη σύγκριση των δύο αυτών μοτοσικλετών αναπόφευκτα λαμβάνονται σοβαρά υπ όψιν και άλλες συνιστάμενες, όπως το βάρος και η συνολική αίσθηση καθώς και η προθυμία για αλλαγές κατεύθυνσης και πλάγιασμα.
Τελικά χρειάζονται όντως 173 άλογα σε μια naked;
Μήπως τα 106 αποδεικνύονται λίγα;
Καταφέρνει το BMW να ανταγωνιστεί το ελαφρύτερο Triumph στις στροφές;
Καταφέρνει το Triumph να προσφέρει συγκινήσεις όπως το BMW;
Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα (και όχι μόνο) βρίσκονται στο τεύχος Νο3 του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί στα περίπτερα.