- Μπροστινός τροχός 19 ιντσών αντί για 21
- Ημιενεργητικές αναρτήσεις της Showa με 5 modes λειτουργίας
- Χαμηλότερη σέλα στα 835 mm με 8% μεγαλύτερη επιφάνεια
- Η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 7% φτάνοντας τα 11,4 kg-m
+: βελτιωμένος χειρισμός στην άσφαλτο, αυξημένη προσβασιμότητα, λειτουργία ανάρτησης, ροπή κινητήρα -: πολυπλοκότητα μενού ρυθμίσεων
Διατηρώντας τα adventure χαρακτηριστικά και την Dakar σχεδίαση της, η Honda Africa περνάει σε μια νέα.. πιο τουριστική εποχή. Με μπροστινό τροχό 19 ιντσών αντί για 21, χαμηλότερη διαδρομή στις στάνταρ πλέον ηλεκτρονικές αναρτήσεις, βελτιωμένη ανεμοκάλυψη και πιο ροπάτο κινητήρα, ενσωματώνει μια νέα φιλοσοφία που δίνει περισσότερο βάρος στην κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.
Πέρασε σχεδόν μια δεκαετία από τη στιγμή που η Honda αποφάσισε να επαναφέρει την Africa στην γραμμή παραγωγής. Τα αποτελέσματα την δικαίωσαν με το μεγάλο Ιαπωνικό adventure να καταφέρνει περισσότερες από 100.000 πωλήσεις ανά την Ευρώπη σε αυτό το διάστημα, ενώ βρίσκεται σταθερά στην πρώτη τριάδα των best seller της Honda στις μεγάλες μοτοσυκλέτες. Για το 2024, η έκδοση Adventure Sports δέχεται αισθητικές αλλαγές , μηχανικές βελτιώσεις και μια μοναδική προσθήκη αυτή του 19αρη μπροστινού τροχού, αποκτώντας μια πιο ασφάλτινη φιλοσοφία και αναβαθμίζοντας την εμπειρία οδήγησης σε συνθήκες τουρισμού.