Το ρετρό μοντέλο που έκανε πολλούς να χάσουν τον ύπνο τους όταν παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στο σαλόνι του Tokyo το 2007, βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες στο τελικό στάδιο των δοκιμών και αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του ως μοντέλο παραγωγής το Νοέμβριο.
Οι φωτογραφίες που παρουσιάζουμε δημοσιεύθηκαν στην ιστοσελίδα της εφημερίδας MCN και αποτελούν σύνθεση σε Η/Υ, με βάση τις τελευταίες πληροφορίες που υπάρχουν για την μοτοσικλέτα. Σύμφωνα με αυτές λοιπόν, το CB1100F παραγωγής δεν θα παρουσιάζει μεγάλες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το πρωτότυπο, εκτός από κάποιες μικρές αλλαγές στο πλαϊνό της τμήμα, όπως το κάρτερ και τα καπάκια του κινητήρα θα προέρχονται από τη CB1300R. Η Honda έχει ετοιμάσει ένα μακροσκελή κατάλογο με αξεσουάρ ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, στον οποίο εκτός από τα…συνήθη συμπεριλαμβάνονται και εξεζητημένες επιλογές, όπως σέλα από alcantara και βίδες από ανθρακονήματα!
Εκτός από την όμορφη και νοσταλγική σχεδίαση, το CB1100F αξίζει την προσοχή και για άλλον ένα λόγο, τον κινητήρα του. Παρότι αερόψυκτος, καταφέρνει να συμμορφώνεται με τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων, κάτι που μέχρι πρότινος φάνταζε αδύνατο για ένα τέτοιου είδους μοτέρ. Η Honda ισχυρίζεται πως μεγάλο ποσοστό της επιτυχίας της οφείλεται στην αποτελεσματική ψύξη του κινητήρα, καθώς υπάρχουν (δύσκολα διακριτοί) δίοδοι αέρα ανάμεσα στους κυλίνδρους αλλά και κάτω από τους εκκεντροφόρους.
Εκτός από την μειωμένη εκπομπή ρύπων, άμεσο όφελος υπάρχει και στην ισχύ, αφού οι 120 ίπποι που αναμένεται να βγάζει ο κινητήρας, είναι μια απόδοση που κάλλιστα θα μπορούσε να ανήκει σε ένα υγρόψυκτο μηχανικό σύνολο αντιστοίχου κυβισμού. Το βάρος της μοτοσικλέτας θα κυμαίνατε κάτω από τα 200 κιλά και δεδομένου του ότι η Honda υπόσχεται πως το CB1100F θα παρουσιάζει μια κάθε άλλο παρά αδιάφορη οδική συμπεριφορά, το αποτέλεσμα αναμένεται να είναι ιδιαίτερα ελκυστικό.