Η Ιαπωνική εταιρία, περιγράφει το νέο στυλ, ως coupe, έχοντας λεπτύνει το εμπρός και πίσω μέρος. Τα εμπρόσθια διπλά φωτιστικά σώματα, είναι τύπου LED και είναι μικρότερα, θυμίζοντας αυτά του V-Strom. Το πίσω φωτιστικό, επίσης LED, είναι περισσότερο μαζεμένο, με τα φλάς να βρίσκονται ενσωματωμένα στο κάτω μέρος του φαναριού. O νέος μπροστινός τροχός 15 ιντσών, προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα. Ο πίσω τροχός παραμένει ίδιος, στις 13 ίντσες. Ο αποθηκευτικό χώρος, κάτω από τη σέλα, φτάνει τα 42 λίτρα, αρκετός για να χωρέσει δύο κράνη, ενώ δύο ντουλαπάκια, στο εμπρός μέρος της ποδιάς προσφέρουν 6,3 λίτρα επιπλέον χώρου για μικροαντικείμενα. Τα όργανα ελέγχου είναι αναλογικά, με μια μικρή ενδιάμεση οθόνη, να ενημερώνει για τις επιπλέον πληροφορίες. Η καρδιά του Burgman 400, είναι ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 399 κυβικών, αναβαθμισμένος, με σκοπό να παράγει περισσότερη ροπή στην χαμηλό-μεσαία περιοχή. Συμπαραστάτες του πλαισίου, στην επίτευξη μια σταθερής, χαλαρωτικής και ευκίνητης βόλτας, είναι το εμπρός πιρούνι 41 χιλιοστών και το πίσω link-type αμορτισέρ, με 7 θέσεις προφόρτισης του ελατηρίου. Το σύστημα της πέδησης, αποτελείται από διπλούς δίσκους 260χιλ μπροστά και ένα μονό δίσκο 210 χιλ πίσω, που συνδυάζονται με σύστημα ABS της Nissin,ελαφρύτερο κατά 750 γραμμάρια, στον στάνταρ εξοπλισμό.