Πρόκειται για ένα scooter πολύ καλά μελετημένο σε όλα του που, χωρίς υπερβολές, δεν υστερεί πουθενά και σε κερδίζει με τον χαρακτήρα του. Εμπνέει νεανικό αέρα και σπορ χαρακτήρα από κάθε του χιλιοστό, αφού σχεδόν τα πάντα πάνω του είναι...τεθλασμένα, με το πίσω φανάρι να φωτίζει στις χαρακτηριστικές 3 κατακόρυφες γραμμές της Peugeot. Ποιοτικά, το Speedfight τα καταφέρνει αρκετά καλά. Ανεβαίνοντας στο scooter, το τιμόνι έρχεται σχετικά χαμηλά, σε σωστή απόσταση από τον αναβάτη και άνοιγμα για τα χέρια. Εντυπωσιάζει δε, ο χώρος που έχει προβλεφθεί για τα πόδια του αναβάτη, το οποίο σημαίνει ότι ακόμα και πανύψηλοι χρήστες θα βολευτούν. Ο χώρος κάτω από τη σέλα εκπλήσσει ευχάριστα, καθώς χωρά εύκολα ένα full face κράνος και κάποια ακόμη αντικείμενα. Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας 125 κυβικών αποδίδει 11 ίππους. Το πλαίσιο δεν διαφέρει από την κλασική για scooter λύση, της μονής δοκού από ατσάλι και η κατασκευή παρουσιάζεται ιδιαίτερα στιβαρή. Εμπρός συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι αλλά πίσω –σπάνιο για scooter τέτοιας κατηγορίας- βρίσκουμε ένα αμορτισέρ, με εξωτερικό δοχείο αερίου, ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση. Στα φρένα βρίσκουμε το σύστημα συνδυασμένης πέδησης SBC-Synchro Braking Concept. Οι δίσκοι είναι 215 και 190 χιλιοστών διαμέτρου, για εμπρός και πίσω αντίστοιχα.