Το νέο μοντέλο κληρονόμησε το DNA της σειράς TMAX, με αλλαγμένες αναλογίες, για την εξισορρόπηση, μεταξύ σπορ στυλ και κομψότητας. Το εμπρός μέρος, έχει πιο compact διαστάσεις, ενσωματώνοντας πλαίσιο χρωμίου στα κάτοπτρα των φωτιστικών και πιο αιχμηρές γωνίες στην περιοχή των ματιών. Διαθέτει σύστημα Smart Key και Cruise Control. Ο αυξημένος αποθηκευτικός χώρος, κάτω από τη σέλα, μπορεί να φιλοξενήσει 2 κράνη τύπου jet. Οι τροχοί είναι 15 ιντσών και τα όργανα ελέγχου, αποτελούνται από δυο αναλογικούς δείκτες και ανάμεσά τους φέρουν μια νέα TFT οθόνη. Ο δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος κινητήρας, χωρητικότητας 530 κυβικών, απoδίδει 45 ίππους στις 6.750 σαλ. και 5,3 kgm ροπής. Το νέο μοντέλο, εξοπλίζεται με το εξελιγμένο σύστημα Yamaha Chip Controlled Throttle, ενώ Το Traction Control βρίσκεται εκεί, στην περίπτωση, που τα πράγματα ξεφύγουν από τον έλεγχο.
Η αλλαγμένη γεωμετρία και η καλύτερη συγκέντρωση των μαζών, στο νέο πλαίσιο, οδήγησε στην μείωση 9 κιλών. Η νέα link-type, πίσω ανάρτηση, με το οριζόντιο αμορτισέρ, αυξάνει τη απόσβεση και την άνεση. Ο ιμάντας μετάδοσης, είναι από carbon, με μειωμένο πλάτος και ελαφρύτερες τροχαλίες. Τα φρένα αποτελούνται από δύο υδραυλικούς δίσκους 267 χιλ μπροστά και ένα μονό υδραυλικό δίσκο 282 χιλ πίσω, που συνδυάζονται με ABS.
Ανταγωνισμός: Ανταγωνισμός: Kymco AK 550, BMW C 650 Sport, Aprilia SRV 850