Μικρό, ευέλικτο, «μανιτζέβελο», με μεγάλους τροχούς και σε πολύ καλή τιμή. Το Agility City 150 της Kymco δείχνει να τα έχει όλα με το μέρος του. Έχοντας δεχτεί μικρές, καίριες βελτιώσεις για το 2010, συνεχίζει ακμαιότατο την πολύ καλή εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά.
Στην Ελλάδα, τη χώρα της λακκούβας, αρχίζεις από μικρός να εκτιμάς τους μεγάλους τροχούς. Σε σχέση με τους μικρούς, οι μεγάλοι βοηθούν το scooter σου να συμπεριφερθεί καλύτερα στο κακό οδόστρωμα, αφού αποσβένει ευκολότερα τις ανωμαλίες, χάνει δυσκολότερα την πρόσφυση, ενώ ακόμα και όταν γλιστρήσει, το γλίστρημα είναι πάντα πιο γλυκό και ελεγχόμενο. Μοναδικό τίμημα για το μέγεθός τους, η ελαφρώς μειωμένη ευελιξία. Όπως δείχνουν όμως οι πωλήσεις, όλοι σήμερα είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν μια μικρή δόση ευελιξίας, κερδίζοντας όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα των μεγάλων τροχών. Το Kymco Agility City 150, έχει και μεγάλους τροχούς, έχει και το όνομα -που σημαίνει ευελιξία. Λέτε… να τα έχει όλα;
Βελτιώσεις για το 2010
Το 2009, το Kymco Agility City 150 προσγειώθηκε σαν βόμβα στα ελληνικά δρώμενα. Ένα scooter με μεγάλους τροχούς και τη γνωστή υψηλή ποιότητα κατασκευής της Kymco, στον ιδανικό κυβισμό για τις μποτιλιαρισμένες πόλεις. Και για το 2010 δέχθηκε βελτιωτικά χάδια, εκεί ακριβώς που έπρεπε. Έτσι, μπορείτε να ξεχάσετε το μέτριο κράτημα που πρόσφεραν τα παλαιότερα ελαστικά. Το Agility του 2010 έρχεται εξοπλισμένο με ελαστικά της Kenda, που συμπεριφέρονται πολύ καλά τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο οδόστρωμα. Η δεύτερη αλλαγή αφορά στη σέλα, που έγινε πιο άνετη, χάνοντας την προηγούμενη κλίση που είχε προς τα εμπρός, ώστε ο αναβάτης να μην γλιστρά μπροστά στο φρενάρισμα. Τέλος, τα φρένα αποδεικνύονται καλύτερα από του προηγούμενου μοντέλου, διαθέτοντας και δύναμη, αλλά και την πολυπόθητη αίσθηση, ώστε να μπορείς να φρενάρεις δυνατά και με ασφάλεια. Τώρα μάλιστα. Το Agility δείχνει να ολοκληρώνεται ως πακέτο και για μια εβδομάδα αποτέλεσε δικαιολογία για βόλτες και για δρομολόγια ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Οι τροχοί των 16 ιντσών, παρέα με τα ελαστικά της Kenda και τους δυο δίσκους (ένας μπροστά και ένας πίσω) στα φρένα, σε κάνουν να αισθάνεσαι σίγουρος και να αναζητάς τα όρια του scooter σε διαφόρων ειδών παιχνίδια.
Κινητήρας – Σπιρτόζικο σύνολο
Παράλληλα με το 150, το Agility City κυκλοφορεί και σε έκδοση 125 κυβικών, όμως έχοντας οδηγήσει το 150, μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα ο δυνατότερος κινητήρας του. Οι εκκινήσεις σε κάθε φανάρι είναι γρήγορες και το City αφήνει πίσω του τα περισσότερα αυτοκίνητα. Μόνο κοντά στην τελική του, θα σας προσπεράσουν, και αυτό συνήθως σε ανοιχτό δρόμο. Η δύναμη είναι αυτή που χρειάζεται ώστε να μην τρομάξει ο αρχάριος, καθώς όσο απότομα και να ανοίξει το γκάζι, σε οποιοδήποτε οδόστρωμα, το City αποκλείεται να διώξει το πίσω μέρος του. Η καμπύλη της δύναμης είναι γραμμική, χωρίς κενά και τρύπες, ενώ σύντομα θα βρεθείτε να αντικρίζετε την ένδειξη των 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ. Με λίγη επιμονή, σε ιδανικές συνθήκες, τα χιλιόμετρα θα ανέβουν λίγο ακόμα, και θα σταθούν στην ένδειξη 110. Όμως, αν έχει ανωφέρεια ή αντίθετο άνεμο, θα ξαναπέσουν στα 100. Το καρμπιρατέρ εκτελεί ιδανικά τα χρέη του και δεν υπάρχουν καθυστερήσεις ή τινάγματα στο άνοιξε-κλείσε του γκαζιού. Με δεύτερο άτομο, οι επιδόσεις του μονοκύλινδρου, αερόψυκτου συνόλου των 149,4 κ.εκ. πέφτουν ελαφρώς, παραμένοντας όμως σε καλό επίπεδο, διατηρώντας την ασφάλεια στη μετακίνηση. Οι 10,5 ίπποι που αποδίδει το City 150, είναι αρκετοί για να ξενοιάσετε στις μετακινήσεις, χωρίς το scooter να λαχανιάζει, ακόμα και στην εθνική οδό.
Στο δρόμο – Εύκολα κι απλά
Η μίζα το βάζει μπροστά με την πρώτη (έχουμε και μανιβέλα για ασφάλεια), με τον ήχο να είναι χαμηλής στάθμης, χωρίς να ενοχλεί και τα πλέον ευαίσθητα αυτιά. Στα 790 χλστ. η σέλα είναι ιδανική και για χαμηλά αναστήματα, ενώ οι ζάντες αλουμινίου, τα όμορφα (σοβαρά) χρώματά του και η sport εμφάνισή του, του δίνουν πόντους με το καλημέρα. Τα όργανά του είναι καλαίσθητα, ενώ εκτός από το κοντέρ, υπάρχει δείκτης βενζίνης, ολικός χιλιομετρητής και ρολόι. Αυτό που δεν διαθέτουν είναι ένας μερικός χιλιομετρητής. Η σέλα είναι άνετη και η στάση του σώματος φυσική και όρθια. Η μικρή ζελατίνα εξυπηρετεί κυρίως αισθητικούς λόγους. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, όπως και η συναρμογή των πλαστικών. Τα φλας έχουν ηχητική ένδειξη για να μην τα ξεχνάτε ανοικτά, ενώ η κόρνα θα μπορούσε να είναι πιο δυνατή. Στις αστικές διαδρομές τώρα, το Agility City 150 είναι στο στοιχείο του. Επιταχύνει σβέλτα, καταπίνει λακκούβες και σαμάρια χωρίς να καταπονεί τη μέση του αναβάτη και φρενάρει εκεί που θέλεις, όσο θέλεις. Η αυτόματη μετάδοση χαρίζει ηρεμία πνεύματος, αφήνοντας τα πόδια… άπραγα, πάνω στην ποδιά. Κάτω από τη σέλα, ο χώρος είναι αρκετός για ένα jet κράνος, ενώ στην ποδιά υπάρχει και ντουλαπάκι για χαρτιά και ψιλοπράγματα. Το Kymco διαθέτει τόσο κεντρικό όσο και πλαϊνό σταντ, οπότε η επιλογή είναι δική σας, με τη χρηστικότητα να κερδίζει πόντους. Το βράδυ, η χαμηλή σκάλα των φώτων είναι μέτρια σε απόδοση, ενώ η μεγάλη είναι δυνατή, αν και λίγο πιο συγκεντρωμένη από το ιδανικό.
Αστικό scooter με αξιώσεις
Στα 1.895 ευρώ, το Agility κοστίζει όσο… ένα παπί. Πλεονεκτήματά του, η αυτόματη μετάδοση, η πολύ καλή ποδιά που προστατεύει από νερά (αν και ο αέρας βρίσκει το δρόμο του προς τα πόδια σας), το καλό στήσιμο, οι λογικοί αποθηκευτικοί χώροι και ο σπιρτόζικος κινητήρας του. Θα μετακινηθείτε γρήγορα κι εύκολα σε όλες τις αστικές διαδρομές σας, με ιδιαίτερα μικρή κατανάλωση και με απόλυτη ηρεμία πνεύματος. Τελικά, το Kymco Agility City 150 του 2010 έχει και το όνομα, έχει και τη χάρη.