LIVE: κίνηση στους δρόμους

ΜΤΧ: Kymco Xciting 250

Το Xciting 250 της Kymco, αποτέλεσε ένα από τα πρώτα scooter που συνδύασε με αρμονικό τρόπο τα χαρακτηριστικά και τη φιλοσοφία των πρακτικών και άνετων δικύκλων με τα αντίστοιχα των sport. Η επιτυχία του μάλιστα ήταν τέτοιου μεγέθους, που ώθησε την Kymco να επεκτείνει την γκάμα των Xciting.

 
Σχεδίαση: Sport επιρροές

Για μια εταιρεία όπως η Kymco, η οποία δεν διαθέτει τμήμα που να ξημεροβραδιάζεται στους αγώνες, η αισθητική του Xciting προκαλεί έκπληξη με τις sport επιρροές της. Βέβαια, ο όγκος του αναιρεί το χαρακτηρισμό sport, ωστόσο το scooter ήταν αρκετά αιχμηρό για τον όγκο και τις τάσεις της εποχής του. Η μάσκα του είναι επιβλητική και στο κέντρο της δεσπόζει ένα μεγάλο φανάρι. Λίγο παραπάνω είναι τοποθετημένη και η μεγάλη ζελατίνα. Οι μεγάλες επιφάνειες συνεχίζουν μέχρι και την ουρά του Xciting, στην οποία βρίσκονται δύο μεγάλες χειρολαβές. Γενικότερα, πρόκειται για ένα επιβλητικό και μεγαλοπρεπές scooter, το οποίο είναι βαρύ, αλλά όχι όσο δείχνει.

Χώροι / ¶νεση: Παραπάνω από ικανοποιητικοί

Όταν η σέλα του Xciting σηκωθεί, θα φανερώσει έναν αρκετά μεγάλο χώρο. Χώρος υπάρχει και στην ποδιά και μάλιστα με κλειδαριά, ενώ μερικά μικροπράγματα θα χωρέσουν και στο μπροστινό τμήμα της σέλας, το οποίο διαθέτει ένα μικρό ντουλαπάκι. Και ο τομέας της άνεσης είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικός. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του ένα μεγάλο κομμάτι σέλας, καθώς και μια μικρή πλατούλα. Επιπλέον, μπορεί να επιλέξει τη στάση του σώματος, χάρη στο μεγάλο χώρο και για τα πόδια.

Οδηγώντας: Σε sport ρυθμούς

Οι δυναμικές εκκινήσεις και οι ισχυρές επιταχύνσεις είναι από τα βασικότερα ατού του Xciting. Το τράβηγμα του γκαζιού θα φέρει αυτόματα το δείκτη του στροφόμετρου κάπου στις 6.000 σ.α.λ. και το ογκώδες scooter θα… πετάξει, αδιαφορώντας για τα κιλά του. Επιπλέον, σε σχέση με αυτό για το οποίο σε προϊδεάζει ο όγκος του, θα κινηθεί αρκετά ευέλικτα και γρήγορα μέσα στην κίνηση. Το τιμόνι κόβει πολύ και οι τεράστιοι καθρέφτες που βρίσκονται σε αυτό, δεν πρόκειται να βρουν στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Επιπλέον, θα στρίψει και θα κρατήσει σταθερή τη γραμμή του, χωρίς να αγχώσει τον αναβάτη. Το Xciting 250 θα ταξιδέψει σχετικά άνετα, αλλά όχι από την εθνική -θα προτιμήσει παράδρομους και επαρχιακούς. Μάλιστα, οι τελευταίοι θα προκαλέσουν τον αναβάτη να βρει συνεχόμενες στροφές, ώστε να δοκιμάσει τα όρια του scooter υπό κλίση. Και, πιστέψτε μας, τα όρια αυτά θα έρθουν πιο αργά από όσο νομίζετε.

Συμπέρασμα: Μεγάλο αλλά ευκίνητο

Μπορεί το Xciting να είναι scooter μεσαίου κυβισμού, ωστόσο διαθέτει άνεση και χώρους (αλλά και όγκο) ενός μεγάλου. Οι διαστάσεις και το βάρος του μπορούν και να γυρίσουν εναντίον του, αλλά αν είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε αυτό το τίμημα, θα αποζημιωθείτε με άνεση, αλλά και ευκινησία στα όρια της sport συμπεριφοράς, η οποία φανερώνει ότι το Xciting ξέρει καλά να κρύβει το βάρος του.

Τι να προσέξετε

Δεν έχουν ακουστεί ιδιαίτερα παράπονα για το Xciting, το οποίο αποδεικνύεται ότι έχει αντοχή στο χρόνο. Οι τυπικοί έλεγχοι που θα πρέπει να κάνετε πριν την απόκτησή του αφορούν κυρίως στα ελαστικά, αλλά και στα τακάκια των φρένων.

Τι να αλλάξετε

Σίγουρα ένα top case θα αυξήσει τους ήδη μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους του Xciting, ενώ ένα aftermarket τελικό εξάτμισης μπορεί να του δώσει περισσότερη δύναμη στις υψηλές στροφές, όπου εμφανίζεται λίγο αδύναμο.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 250
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.): 22/8.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,1/6.500
Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Συμπίεση: Δ.Α.
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 12,8
Εκκίνηση: Μίζα
Μήκος (εκ.): 2.255
Πλάτος (εκ.): Δ.Α.
Ύψος σέλας (εκ.): 810
Μεταξόνιο (εκ.): 1.590
Βάρος (κιλά): 190
Ελαστικό εμπρός: 120/70-15
Ελαστικό πίσω: 150/70-14
Φρένα εμπρός: 2Δ
Φρένα πίσω: Δ
Τιμή: 2.970-3.500 ευρώ

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ