Υπερ-εξελιγμένα ABS, χάρτες ανάφλεξης, traction control, κόφτες…σούζας, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Η αλήθεια είναι ότι η τεχνολογία έχει εισχωρήσει για τα καλά στο χώρο της μοτοσικλέτας, έχοντας υπερμάχους αλλά και επικριτές. Ποια είναι η δική σας γνώμη;
Οι αντιμαχόμενες πλευρές χρησιμοποιούν επιχειρήματα τα οποία είναι γεγονός ότι δεν τα αντικρούει εύκολα κανείς. Ασφάλεια, ευκολότερη μετακίνηση, αναπόσπαστη οδήγηση (και απόλαυση αυτής) λένε οι μεν. Βάρος, πολυπλοκότητα, αδράνεια των αντανακλαστικών μας λένε οι δε.
-Πιστεύετε ότι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα gadgets ταιριάζουν ή όχι στις μοτοσικλέτες;
-Θεωρείτε ότι πρόκειται για μια αναπόφευκτη εξελικτική διαδικασία που σκοπεύει στο καλό μας ή για μια «τρίπλα» του marketing που στοχεύει στη…τσέπη μας;
-Θα αλλάξουν ριζικά οι μοτοσικλέτες σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής ή μήπως η απόλαυση της οδήγησης τους θα παραμείνει αναλλοίωτη;
Τα συστήματα ασφαλείας είναι καλό να υπάρχουν αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό. Άλλωστε είναι αρκετές οι περιπτώσεισ που ένα σύστημα ABS ακινητοποιεί την ίδια μοτοσικλέτα στις ίδιεσ συνθήκες και με την ίδια ταχύτητα σε μεγαλύτερη απόσταση από ένα απλό σύστημα φρένων που το χζειρίζεται ένας πολύ καλός αναβάτης. Τα traction control σε πολλές περιπτώσεις στερούν την διασκεδαστική πλευρά των μοτοσικλετών και όποιος δεν θέλει μέσα από την μοτοσυκλέτα του να διασκεδάζει να πα΄ρει scooter να κάνει την δουλεία του και τις βολτες του στην παραλιακή σε ρυθμό χελώνας...΅Επίσης κάποιοσ που οδηγεί τόσο συνετά στο δρόμο ώστε να του χρειάζετε το Traction control δεν υπάρχει περίπτωση να μπει σε πίστα ούτε καν να περάσει απέξω.
Γεια σας και από μένα! Αν και σέβομαι απόλυτα την άποψή τους, εγώ διαφωνώ κάθετα με τους προηογύμενους σχολιαστές, όσον αφορά την οδήγηση της μοτοσικλέτας και το ρίσκο που περιλαμβάνει αυτή, από τη στιγμή που το παρουσιάζουν ως αναπόσταστο θετικό στοιχείο της. Η οδήγησης μιας μοτοσικλέτας για μένα δεν είναι ρίσκο αλλά απόλαυση και αδρεναλίνη. Απόλαυση μπορεί να είναι και μία απλή βόλτα στην παραλιακή με ταχύτητα χελώνας. Όσο για την αδρεναλίνη μόνο σε ελεγχόμενες συνθήκες, όπως το περιβάλλον μίας πίστας, μία αλάνα ή ένα βουνό. Αν οι προηογύμενοι βλέπουν την οδήγηση της μοτοσικλετας γενικά ως ρίσκο αυτό σημαίνει ότι κάνουν επικύνδινα πράγματα σε δημόσιο δρόμο και αυτό σημαίνει ότι το ρίσκο δεν περιλαμβάνει μόνο αυτούς αλλά και τους γύρω τους. Οπότε καλό είναι να έχουν όσο περισσότερα συστήματα γίνεται στις μηχανές τους για να μην πληρώσει τη νύφη τελικά κάποιος άλλος αν δεν αποφύγουν τελικά το κακό για τους ίδιους... Εγώ συμφωνώ με τις δόσεις τεχνολογίας που έχουν λάβει οι μοτοσικλέτες τα τελευταία χρόνια γιατί τις έχουν κάνει και πιο γρήγορες και πιο ασφαλείς και πιο οικονομικές και τώρα είναι πιο εύκολο να τις απολαύσει και κάποιος που δεν έχει μεγάλη εμπειρία χωρίς να κινδυνεύει ούτε ο ίδιος ούτε οι γύρω του. Το μόνο που θα ήθελα εγώ είναι να μπορώ να απενεργοποιώ όσα συστήματα ασφαλείας τοποθετούνται από τους κατασκευαστές για να νιώθω περισσότερη ελευθερία και να μπορώ να διαλέγω εγώ τι θα βάλω πάνω στη μοτοσικλέτα μου.
Τα ηλεκτρονικά υποβοηθήματα είναι καλό να υπάρχουν αλλά να υπάρχει και η επιλογή ρύθμισης ή απενεργοποίησής τους. Γιατί καλή είναι και η ποιότητα ενός CD αλλά υπάρχουν μέρες που θέλεις να ακούσεις και το γρατζούνισμα του βινυλίου... Απαραίτητο είναι οι εταιρείες εξέλιξης αυτών των συστημάτων να μελετήσουν παραπάνω για να τα κάνουν ακόμα πιο φιλικά προς τον αναβάτη και λιγότερο παρεμβατικά. χει τύχει να κινδυνέψω με το v-strom μου από υπερβολική παρέμβαση του ABS ενώ σε γενικές γραμμές θεωρώ οτι το χειριζομαι με αρκετή άνεση.
Βρίσκω τις περισσότερες αντιδράσεις υπερβολικές! Τα ίδια λέγαν διάφοροι και όταν μπήκαν δισκόφρενα ή μονό αμορτισέρ με μοχλικό...η τεχνολογία είναι σύμμαχος και όχι εχθρός, πιστεύω ότι όλοι χρειαζόμαστε ασφαλέστερες μοτοσικλέτες! Η αίσθηση της μοτοσικλέτας δεν πρόκειται να χαθεί, γιατί οι κατασκευαστές δεν είναι ανοήτοι να χαλάσουν το προϊόν τους. Αν είναι να κατασκευάσουν οχήματα που δεν θα είναι μοτοσικλέτες θα χάσουν τους μοτοσικλετιστές. Αν όμως κατασκευάσουν μοτοσικλέτες ασφαλής, θα διαττηρήσουν το υπάρχον πελατολόγια και θα κερδίσουν και άλλους που ποτέ δεν θα σκεφτόντουσαν να οδηγπησουν μοτοσικλέτα!
Τι να πεις τώρα. Από τη μία, η τεχνολογία σίγουρα είναι βοηθάει στη βελτίωση του φρεναρίσματος, στην καλύτερη λειτουργία της μοτοσικλέτας, και στην ασφάλεια του αναβάτη. Έτσι, πολλοί περισσότεροι... κοινοί θνητοί, θα προχωρήσουν στην αγορά ενός δικύκλου, όταν παλιότερα ο φόβος θα τους απέτρεπε από κάτι τέτοιο. Την ίδια στιγμή όμως, χάνεται κάτι πάρα πολύ σημαντικό στη μοτοσικλέτα, που είναι η απλότητα του οχήματος. Σύντομα, κανείς δεν θα μπορεί να "βάλει χέρι" στη μοτοσικλέτα του, και στην παραμικρή βλάβη θα πρέπει να επισκεπτόμαστε τον ειδικά εκπαιδευμένο ηλεκτρονικό, για να επισκευάσει τη μοτοσικλέτα μας. Οπισθοδρομικό σαν σκέψη; Ίσως. Πάντως η πρότερη απλότητα της μοτοσικλέτας δείχνει να μας εγκαταλείπει με γρήγορους ρυθμούς.
Οκ, δεκτή η ασφάλεια αλλά αν είναι προς χάρη της να νοθευτεί ή αίσθηση που σου προσφέρει η μοτοσικλέτα, δεν θέλω! Πιστεύω ότι το σήμειο στο οποίο έχουμε φτάσει είναι καλό, δεν χρειαζόμαστε κάτι περισσότερο απο το ABS ή τα συνδυασμένα συστήματα φρένων και αυτά θα πρέπει να απανεργοποιούνται όμως. Τώρα αν καταλήξουμε με μία μοτοσικλέτα που δεν σουζάρει, δεν σπινιάρει, δεν πέφτει κτλ-κτλ, προτιμώ το play-station...
Εξαρτάται στο πόσο παρεμβαίνει η τεχνολογία στη μοτοσικλέτα. Αν είναι στο τέλος να έχουμε δίκυκλα που να μην πέφτουν και να έχουν κόφτες κλίσεων κτλ-κτλ ευχαριστώ δεν θα πάρω! Όπως και να το κάνουμε, βασικό στοιχείο της μοτοσικλέτας είναι και το ρίσκο, αν το μηδενίσουν δεν θα διαφέρει απο την οδήγηση αυτοκινήτου. Πάντως θεωρώ ότι το ABS έιναι πολύ χρήσιμο για μέσα στη πόλη όπου κάνουμε τις καθημερινές μας διαδρομές, δεν είμαι αντίθετος σε τέτοιου είδους εφαρμογές, αλλά με μέτρο!
εγω ηθελα να αγορασω μια καινουρια μοτο αλλα για αυτο ακριβοσ το λογο δηλ οτι τωρα εχουν ολεσ πολλα κουμπια πηρα gsxari 06.αλλιωσ θα επερνα play station κ οχι μηχανι
Οι μοτοσικλέτες χρειάζονται περισσότερη τεχνολογία. Ομως δεν πρέπει να είναι standard, ώστε ο κάθε οδηγός να επιλέγει το στυλ οδήγησης που επιθυμεί. Η μοτοσικλέτα δεν πρέπει να αντιμετωπιστεί με τη λογική της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το ρίσκο είναι στη φύση της μοτοσικλέτας. Η τεχνολογία πρέπει να ενισχύει τις επιλογές των μοτοσικλετιστών και όχι να νουθετεί την οδήγησή του.
Τα συστήματα ασφαλείας είναι καλό να υπάρχουν αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό. Άλλωστε είναι αρκετές οι περιπτώσεισ που ένα σύστημα ABS ακινητοποιεί την ίδια μοτοσικλέτα στις ίδιεσ συνθήκες και με την ίδια ταχύτητα σε μεγαλύτερη απόσταση από ένα απλό σύστημα φρένων που το χζειρίζεται ένας πολύ καλός αναβάτης. Τα traction control σε πολλές περιπτώσεις στερούν την διασκεδαστική πλευρά των μοτοσικλετών και όποιος δεν θέλει μέσα από την μοτοσυκλέτα του να διασκεδάζει να πα΄ρει scooter να κάνει την δουλεία του και τις βολτες του στην παραλιακή σε ρυθμό χελώνας...΅Επίσης κάποιοσ που οδηγεί τόσο συνετά στο δρόμο ώστε να του χρειάζετε το Traction control δεν υπάρχει περίπτωση να μπει σε πίστα ούτε καν να περάσει απέξω.
Γεια σας και από μένα! Αν και σέβομαι απόλυτα την άποψή τους, εγώ διαφωνώ κάθετα με τους προηογύμενους σχολιαστές, όσον αφορά την οδήγηση της μοτοσικλέτας και το ρίσκο που περιλαμβάνει αυτή, από τη στιγμή που το παρουσιάζουν ως αναπόσταστο θετικό στοιχείο της. Η οδήγησης μιας μοτοσικλέτας για μένα δεν είναι ρίσκο αλλά απόλαυση και αδρεναλίνη. Απόλαυση μπορεί να είναι και μία απλή βόλτα στην παραλιακή με ταχύτητα χελώνας. Όσο για την αδρεναλίνη μόνο σε ελεγχόμενες συνθήκες, όπως το περιβάλλον μίας πίστας, μία αλάνα ή ένα βουνό. Αν οι προηογύμενοι βλέπουν την οδήγηση της μοτοσικλετας γενικά ως ρίσκο αυτό σημαίνει ότι κάνουν επικύνδινα πράγματα σε δημόσιο δρόμο και αυτό σημαίνει ότι το ρίσκο δεν περιλαμβάνει μόνο αυτούς αλλά και τους γύρω τους. Οπότε καλό είναι να έχουν όσο περισσότερα συστήματα γίνεται στις μηχανές τους για να μην πληρώσει τη νύφη τελικά κάποιος άλλος αν δεν αποφύγουν τελικά το κακό για τους ίδιους... Εγώ συμφωνώ με τις δόσεις τεχνολογίας που έχουν λάβει οι μοτοσικλέτες τα τελευταία χρόνια γιατί τις έχουν κάνει και πιο γρήγορες και πιο ασφαλείς και πιο οικονομικές και τώρα είναι πιο εύκολο να τις απολαύσει και κάποιος που δεν έχει μεγάλη εμπειρία χωρίς να κινδυνεύει ούτε ο ίδιος ούτε οι γύρω του. Το μόνο που θα ήθελα εγώ είναι να μπορώ να απενεργοποιώ όσα συστήματα ασφαλείας τοποθετούνται από τους κατασκευαστές για να νιώθω περισσότερη ελευθερία και να μπορώ να διαλέγω εγώ τι θα βάλω πάνω στη μοτοσικλέτα μου.
Τα ηλεκτρονικά υποβοηθήματα είναι καλό να υπάρχουν αλλά να υπάρχει και η επιλογή ρύθμισης ή απενεργοποίησής τους. Γιατί καλή είναι και η ποιότητα ενός CD αλλά υπάρχουν μέρες που θέλεις να ακούσεις και το γρατζούνισμα του βινυλίου... Απαραίτητο είναι οι εταιρείες εξέλιξης αυτών των συστημάτων να μελετήσουν παραπάνω για να τα κάνουν ακόμα πιο φιλικά προς τον αναβάτη και λιγότερο παρεμβατικά. χει τύχει να κινδυνέψω με το v-strom μου από υπερβολική παρέμβαση του ABS ενώ σε γενικές γραμμές θεωρώ οτι το χειριζομαι με αρκετή άνεση.
Βρίσκω τις περισσότερες αντιδράσεις υπερβολικές! Τα ίδια λέγαν διάφοροι και όταν μπήκαν δισκόφρενα ή μονό αμορτισέρ με μοχλικό...η τεχνολογία είναι σύμμαχος και όχι εχθρός, πιστεύω ότι όλοι χρειαζόμαστε ασφαλέστερες μοτοσικλέτες! Η αίσθηση της μοτοσικλέτας δεν πρόκειται να χαθεί, γιατί οι κατασκευαστές δεν είναι ανοήτοι να χαλάσουν το προϊόν τους. Αν είναι να κατασκευάσουν οχήματα που δεν θα είναι μοτοσικλέτες θα χάσουν τους μοτοσικλετιστές. Αν όμως κατασκευάσουν μοτοσικλέτες ασφαλής, θα διαττηρήσουν το υπάρχον πελατολόγια και θα κερδίσουν και άλλους που ποτέ δεν θα σκεφτόντουσαν να οδηγπησουν μοτοσικλέτα!
Τι να πεις τώρα. Από τη μία, η τεχνολογία σίγουρα είναι βοηθάει στη βελτίωση του φρεναρίσματος, στην καλύτερη λειτουργία της μοτοσικλέτας, και στην ασφάλεια του αναβάτη. Έτσι, πολλοί περισσότεροι... κοινοί θνητοί, θα προχωρήσουν στην αγορά ενός δικύκλου, όταν παλιότερα ο φόβος θα τους απέτρεπε από κάτι τέτοιο. Την ίδια στιγμή όμως, χάνεται κάτι πάρα πολύ σημαντικό στη μοτοσικλέτα, που είναι η απλότητα του οχήματος. Σύντομα, κανείς δεν θα μπορεί να "βάλει χέρι" στη μοτοσικλέτα του, και στην παραμικρή βλάβη θα πρέπει να επισκεπτόμαστε τον ειδικά εκπαιδευμένο ηλεκτρονικό, για να επισκευάσει τη μοτοσικλέτα μας. Οπισθοδρομικό σαν σκέψη; Ίσως. Πάντως η πρότερη απλότητα της μοτοσικλέτας δείχνει να μας εγκαταλείπει με γρήγορους ρυθμούς.
Οκ, δεκτή η ασφάλεια αλλά αν είναι προς χάρη της να νοθευτεί ή αίσθηση που σου προσφέρει η μοτοσικλέτα, δεν θέλω! Πιστεύω ότι το σήμειο στο οποίο έχουμε φτάσει είναι καλό, δεν χρειαζόμαστε κάτι περισσότερο απο το ABS ή τα συνδυασμένα συστήματα φρένων και αυτά θα πρέπει να απανεργοποιούνται όμως. Τώρα αν καταλήξουμε με μία μοτοσικλέτα που δεν σουζάρει, δεν σπινιάρει, δεν πέφτει κτλ-κτλ, προτιμώ το play-station...
δεν ξέρω πια. Μου αρέσει η επαφή με τη καθαρόαιμη μηχανή και όχι μέσω 3ου. Πιστέυω ότι κάτι χάνεται αν δεν ακούς τι έχει να σου πει..
Εξαρτάται στο πόσο παρεμβαίνει η τεχνολογία στη μοτοσικλέτα. Αν είναι στο τέλος να έχουμε δίκυκλα που να μην πέφτουν και να έχουν κόφτες κλίσεων κτλ-κτλ ευχαριστώ δεν θα πάρω! Όπως και να το κάνουμε, βασικό στοιχείο της μοτοσικλέτας είναι και το ρίσκο, αν το μηδενίσουν δεν θα διαφέρει απο την οδήγηση αυτοκινήτου. Πάντως θεωρώ ότι το ABS έιναι πολύ χρήσιμο για μέσα στη πόλη όπου κάνουμε τις καθημερινές μας διαδρομές, δεν είμαι αντίθετος σε τέτοιου είδους εφαρμογές, αλλά με μέτρο!
εγω ηθελα να αγορασω μια καινουρια μοτο αλλα για αυτο ακριβοσ το λογο δηλ οτι τωρα εχουν ολεσ πολλα κουμπια πηρα gsxari 06.αλλιωσ θα επερνα play station κ οχι μηχανι
Όλα είναι ευπρόσδεκτα (όποιος έχει φρενάρει με C-ABS θα με καταλάβει), αρκεί να απενεργοποιούνται
Οι μοτοσικλέτες χρειάζονται περισσότερη τεχνολογία. Ομως δεν πρέπει να είναι standard, ώστε ο κάθε οδηγός να επιλέγει το στυλ οδήγησης που επιθυμεί. Η μοτοσικλέτα δεν πρέπει να αντιμετωπιστεί με τη λογική της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το ρίσκο είναι στη φύση της μοτοσικλέτας. Η τεχνολογία πρέπει να ενισχύει τις επιλογές των μοτοσικλετιστών και όχι να νουθετεί την οδήγησή του.