LIVE: κίνηση στους δρόμους

Mini test: Piaggio Beverly 300ie

Μια νέα στήλη εγκαινιάζεται στο mototriti.gr και αφορά στα mini test που διενεργούνται ειδικά για την ιστοδελίδα μας και προηγούνται αυτών του περιοδικού. Οδηγούμε τα νέα μοντέλα και σας μεταφέρουμε συμπυκνωμένες τις πρώτες μας εντυπώσεις. Πρώτο στη σειρά, το νέο Beverly 300ie της Piaggio.

 
Για ένα μοντέλο που βρίσκεται στη κορυφή των πωλήσεων στη κατηγορία του, η δική μας κρίση λίγη σημασία έχει, αφού η προτίμηση των αναβατών αποτελεί την καλύτερη επιβεβαίωση της αξίας του. Το ίδιο πρέπει να σκέφτηκε και η Piaggio, που προτίμησε να βελτιώσει το νέο Beverly στα σημεία, παρά να προχωρήσει σε ριζικές αλλαγές με ρίσκο να χαλάσει την επιτυχημένη «συνταγή» του δημοφιλούς μοντέλου. Σχεδιαστικά, οι δεσμοί με το προηγούμενο μοντέλο παραμένουν ισχυροί, ωστόσο το «φρεσκάρισμα» στις γραμμές είναι άμεσα αντιληπτό, με το νέο Beverly να συνδυάζει σύγχρονα στιλιστικά στοιχεία και το κλασσικό ύφος που χαρακτηρίζει την εν λόγω οικογένεια μοντέλων. Το αποτέλεσμα είναι το νέο 300άρι αναγνωρίζεται άμεσα ως 100% Beverly, αλλά το εξασκημένο μάτι δύσκολα θα το μπερδέψει με το προηγούμενο μοντέλο.

Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται στα πολύ καλά επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η Piaggio, με την υφή των πλαστικών και την συναρμογή αυτών να μην αφήνουν κανένα περιθώριο για αρνητικά σχόλια. Σε αυτή την εντύπωση συνδράμουν και οι χρωματικοί συνδυασμοί του μοντέλου, που είναι αρκούντως…ιταλικοί, αποπνέοντας μια αύρα «υψηλής ραπτικής» και πολυτέλειας.

Οδηγώντας το νέο Beverly 300, η γενική προσλαμβάνουσα αίσθηση είναι γνώριμη και χαρακτηρίζεται από το σίγουρο «πάτημα», την πολύ καλή ποιότητα κύλισης με τις αναρτήσεις να αποσβένουν με χαρακτηριστική ευκολία τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και την σταθερότητα είτε στην ευθεία, είτε στις στροφές. Αρκετά βελτιωμένος είναι ο τομέας της πέδησης, με το νέο, διαμέτρου 300χλστ. μπροστινό δισκόφρενο, να διακρίνεται για την άψογη αίσθηση του, την ισχύ και την προοδευτική του λειτουργία. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως το νέο Beverly 300ie φρενάρει με σιγουριά και ασφάλεια που θυμίζουν μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού.

Σε ότι αφορά στον κινητήρα, δεν έχουν σημειωθεί αλλαγές σε σχέση με αυτόν του προηγούμενου μοντέλου. Πρόκειται για ένα 4-χρονο, μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο σύνολο, τροφοδοτούμενο μέσω ψεκασμού, που χαρακτηρίζεται από την ομαλή απόδοση σε όλα το φάσμα της λειτουργίας του. Τα 21,6 άλογα που αποδίδει, αρκούν τόσο για αστικές μετακινήσεις με νεύρο, όσο και για περιαστικές διαδρομές με ταχύτητες άνω των 100 χλμ./ώρα.

Τέλος, ένας άλλος τομέας στον οποίο το νέο Beverly έχει βελτιωθεί είναι αυτός της πρακτικότητας, αφού ο χώρος κάτω από τη σέλα έχει μεγαλώσει και μπορεί πλέον να φιλοξενεί δύο jet κράνη ή ένα full face και μικροπράγματα. Συμπερασματικά, το νέο Beverly 300ie παρουσιάζει τις ίδιες αρετές με το προηγούμενο μοντέλο, έχοντας βελτιωθεί αρκετά σε σημεία όπως τα φρένα και οι αποθηκευτικοί χώροι. Ανανεωμένο σχεδιαστικά και με ένα όνομα που «μετράει» πολύ στην αγορά, είναι σίγουρο ότι θα συνεχίσει την ίδια εμπορική επιτυχία με τους προκατόχους του. Αν το αξίζει; Πολύ!

Τιμή: 4.430 ευρώ

Η αναλυτική δοκιμή του νέου Piaggio Beverly 300ie, θα δημοσιευθεί στο τεύχος Νο19 του Moto Τρίτη, που θα κυκλοφορήσει στις 14/09/2010.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ