net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Δοκιμή: Vespa GTV 250 i.e.

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι επαγγελματικό από μέρους μου, αλλά το παραδέχομαι, είμαι ερωτευμένος με την GTV 250! Είναι η τρίτη φορά που την παίρνω στα χέρια μου και πίστευα ότι τίποτα δεν θα ξεπερνούσε εκείνη που γνώρισα προ τετραετίας. Μέχρι που είδα το μοντέλο με το νέο χρώμα…

 
Όταν το 2006 πήρα για πρώτη φορά στα χέρια μου τη Vespa GTV 250 i.e. εντυπωσιάστηκα με τις αναφορές της στο παρελθόν. Ήταν σίγουρα η καλύτερη σύνθεση στοιχείων του παρελθόντος από πλευράς Ιταλών μέχρι εκείνη τη στιγμή. Περνώντας μια εβδομάδα μαζί της, διαπίστωσα ότι όχι απλά μου άρεσε, αλλά την είχα ερωτευτεί κιόλας. Για το λόγο αυτό, το αρχικό σενάριο μιας απλής φωτογράφησης («κάνε μια στροφή εδώ, ένα πέρασμα στον πεζόδρομο, μισό λεπτό να φέρω τον τηλεφακό») συμπληρώθηκε αργότερα από μια σειρά φωτογραφιών ρομαντικού περιεχομένου (ρίξτε μια ματιά στο αρχείο σας και αναζητήστε το τεύχος 26 του 2006 για να πάρετε μια πιο ολοκληρωμένη γεύση). Μετά από ένα και κάτι χρόνια, η GTV επέστρεψε στο γκαράζ του περιοδικού και, φυσικά, δεν θα μπορούσα να αφήσω την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη. Έκανα ξανά μια φωτογράφηση μαζί της, αυτή τη φορά με τη βοήθεια της Αθηνάς και του Γιάννη. Το βλέμμα μου, όμως, ήταν πάντα στραμμένο σε αυτήν. Ακόμη κι όταν έπεσαν στα χέρια μου αναλόγως εντυπωσιακά μοντέλα της Vespa, όπως η GTS 300, η οποία με εντυπωσίασε με τις sport αναφορές της σε αισθητική και συμπεριφορά, ποτέ δεν πίστεψα ότι θα απαρνηθώ εκείνη την GTV με το ιδιαίτερο μπλε χρώμα. Μέχρι που είδα την καινούργια. Αυτή με το πράσινο ιδιαίτερο χρώμα. Και νιώθω άσχημα που το λέω, αλλά νομίζω ότι αυτή μου αρέσει περισσότερο. Και περηφανευόμουν ότι ήμουν σταθερός στις σχέσεις μου…

Αισθητική: Ποια είναι ομορφότερη;

Βάλτε εσείς το χέρι στην καρδιά και απαντήστε με σιγουριά και αποφασιστικότητα. Είναι δύσκολο. Μπορεί να μην έχει αλλάξει τίποτα στη νέα GTV, εκτός από το χρώμα, αυτό όμως ήταν ικανό να μεταμορφώσει τη 250άρα Vespa. Το καινούργιο πράσινο χρώμα της χαρίζει νέα γοητεία, η οποία νομίζω ότι δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί σε κάποιο άλλο μοντέλο. Αυτό οφείλεται στα ιδιαίτερα αισθητικά χαρακτηριστικά της GTV, τα οποία έρχονται από το παρελθόν. Το πρώτο σημείο που θα πέσει το μάτι σας είναι το μπροστινό φτερό, το οποίο αποτελεί και τη βάση του στρογγυλού προβολέα. Πάνω από αυτόν, στη μάσκα μέχρι το τιμόνι, κυριαρχεί η απλότητα και οι φιλικές καμπύλες των πλαστικών. Στο τιμόνι βρίσκεται μια μικρή ζελατίνα, ενώ οι χειρολαβές είναι (φυσικά) απογυμνωμένες από τα πλαστικά. Η ποδιά είναι επίπεδη και διαθέτει αντιολισθητικό υλικό, όπως στις Vespa του παρελθόντος, ενώ η σέλα είναι ένα από τα εντυπωσιακότερα σημεία. Δερμάτινη και καφέ, αποτελείται από δύο κομμάτια. Οι κλασικές γραμμές συνεχίζουν μέχρι την ουρά, όπου δεσπόζει μια χρωμιωμένη αναδιπλούμενη σχάρα. Όπως είναι φυσικό, αν τα βασικά στοιχεία της GTV εντυπωσιάζουν, οι λεπτομέρειες κλέβουν την παράσταση. Το μονόμπρατσο μπροστινό, ο αναλογικός πίνακας οργάνων, τα χοντρά γκριπ του τιμονιού, τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, είναι πιο διακριτικά, αλλά κάνουν τη διαφορά.

Περισσότερα για την Vespa GTV 250 i.e., μπορείτε να βρείτε στο τεύχος Νο23 του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί, στην ύλη του οποίου συμπεριλαμβάνεται η πλήρης δοκιμή του μοντέλου.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ