LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στην Ελλάδα το Moto Guzzi V7 Racer!

Ιταλικό στυλ και εξαιρετική κατασκευή, σε μια μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε για τους συλλέκτες κλασσικών μοτοσυκλετών. Το Moto Guzzi V7 Racer γεννήθηκε για να αναβιώσει την εξαιρετική αγωνιστική σταδιοδρομία του V7 Sport, ένα συμβολικό μοντέλο της θρυλικής εταιρίας από το Mandello del Lario.

 
Η διάθεση αλλά και η τιμή της νέας Moto Guzzi V7 Racer, μόλις ανακοινώθηκε. Ακολουθεί το αναλυτικό δελτίο τύπου:

Μεταξύ των πολλών προσόντων του θρυλικού V7 Sport –με τα εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά και την αξιοθαύμαστη απόδοση- είναι ότι πρόκειται και για το πιο επιθυμητό μοντέλο ανάμεσα σε όλες τις τροποποιημένες μοτοσυκλέτες παραγωγής. Αυτή η κατηγορία αφορούσε πάντα τους λάτρεις των «πραγματικών» μοτοσυκλετών που κόντραραν στα ίσα τον ιαπωνικό ανταγωνισμό, και στις επιδόσεις των πολύ-κύλινδρων μοντέλων τους είχαν να αντιπαρατάξουν το εκπληκτικό κράτημά τους και την απόδοση των φρένων τους.

Μακριά από την πίστα, ο ανταγωνισμός μεταξύ αυτών των δύο παρατάξεων- των «ευρωπαίων» και των «ιαπώνων»- ήταν ένα κοινό θέμα για παθιασμένες συζητήσεις στα τραπέζια των cafe, και εάν τύγχανε να έχεις παρκαρισμένο μπροστά από τα τραπέζια ένα Moto Guzzi V7 Sport με σουέτ μονόσελο, racing εξάτμιση και το χαρακτηριστικό top fairing ήταν απόδειξη ότι άνηκες στην ελίτ των έμπειρων αναβατών για τους οποίους η οδήγηση είναι μια αληθινή τέχνη.

Η Moto Guzzi είχε συλλάβει την ουσία της αυτής της μαγική συνταγής, πάνω από τρεις δεκαετίες πριν, και η νέα ερμηνεία, που επαναδιατυπώνεται με το πάθος και τις ικανότητες διατηρείται εντός των τειχών του Mandello del Lario, δημιουργεί μια εξαίρετη μοτοσυκλέτα και ένα πραγματικό special edition μοντέλο: το νέο V7 Racer, που παράγεται σε περιορισμένο αριθμό, όπως αναφέρει και η μεταλλική ταμπέλα στην πάνω πλάκα του τιμονιού. Το V7 Racer είναι εμπνευσμένο από τα κλασικά στυλιστικά στοιχεία της Moto Guzzi σε ένα απόλυτα ισορροπημένο μείγμα τεχνικής και της τεχνολογίας, εμφανές σε κάθε πτυχή της εκπληκτικής αυτής της μοτοσικλέτας.

Το πρώτο πράγμα που τραβά την προσοχή είναι το χρωμιωμένο ρεζερβουάρ - δημιουργήθηκε με τη χρήση καινοτόμου τεχνολογίας εναπόθεσης σωματιδίων μετάλλου - διακοσμημένο με ένα κομψό, δερμάτινο λουράκι. Αυτό είναι μια σαφής αναφορά στις θρυλικές μοτοσικλέτες του παρελθόντος, όπως είναι και τα μεταλλικά διακριτικά Moto Guzzi, στην ίδια χρωματική κωδικοποίηση με το πλαίσιο. Το κόκκινο πλαίσιο, εμπνευσμένο από τα πρώτα θρυλικά 150 της V7 Sport με το CrMo πλαίσιο, έχει υποστεί ειδική κατεργασία - όπως τα κέντρα των τροχών και το ψαλίδι – η οποία επιτείνει το γυαλιστερό φινίρισμα και δίνει έμφαση στην αισθητική καθαρότητα της διπλής δομής του. Τοποθετημένο πάνω στους σωλήνες του πλαισίου είναι το σπορ μονόσελο (διθέσια σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη είναι διαθέσιμα ως προαιρετικά αξεσουάρ) επενδυμένο με σουέτ και με ένα αεροδυναμικό κάλυμμα που ενσωματώνει number-plate σε αληθινό στυλ του 70. Το χαρακτηριστικό γνώρισμα για τους οπαδούς της Guzzi, είναι το φέρινγκ τιμονιού, του οποίου η μορφή θυμίζει, με το μικρό κομμάτι Plexiglas πάνω από το number-plate, το μπροστινό μέρος του θρυλικού Gambalunga, και συνδυάζεται απόλυτα με το επανασχεδιασμένο εμπρός φτερό. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία αυτής της μοναδικής special edition μοτοσικλέτας είναι η εκτεταμένη χρήση εξαρτημάτων από βουρτσισμένο διάτρητο αλουμίνιο, όπως τα πλαϊνά καπάκια, τα προστατευτικά των σωμάτων ψεκασμού και οι βάσεις στήριξης των εξατμίσεων.
Ανάμεσα στα πολύτιμα κομμάτια της μοτοσικλέτας που υπάρχουν είναι και τα μηχανικά κατεργασμένα από ένα ενιαίο κομμάτι μετάλλου ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, ο ελαφρωμένος λαιμός τιμονιού και το προστατευτικό της πάνω πλάκας τιμονιού που σχηματίζει ένα διπλό χρωμιωμένο δαχτυλίδι με τόση επιτυχία που μοιάζει σαν ένα περίτεχνο περιδέραιο.

Η Racer δεν θα πει όχι ούτε για χρήση στην πίστα, καθώς ο ιδιοκτήτης της δεν έχει παρά να φορέσει την ολόσωμη δερμάτινη φόρμα του, να ρυθμίσει τα αμορτισέρ της BITUBO και να απολαύσει το κράτημα μιας «γνήσιας» ιταλικής μοτοσικλέτας και την σταθερότητα που προσφέρει ο 18άρης εμπρός τροχός. Για τους πιο απαιτητικούς λάτρεις του είδους είναι επίσης διαθέσιμες και οι «racing» εξατμίσεις της Arrow (δεν έχουν έγκριση τύπου για χρήση δρόμου) που σέβονται την αισθητική ισορροπία της μοτοσικλέτας, έχουν ένα δυνατό και μεστό ήχο και προσφέρουν στη σημαντική αύξηση της απόδοσης.
Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του V7 Racer, ακολουθείται η ίδια πετυχημένη συνταγή του V7 Cafe, τόσο στην αρχιτεκτονική του πλαισίου, με ένα διπλό σύστημα σωλήνων από χάλυβα, με αποσπώμενα τμήματα στο κάτω μέρος, όσο και για τη γεωμετρία με γωνία κάστερ 27 ° 50. Εκτός από τα προαναφερθέντα πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bitubo, εμπρός υπάρχει ένα πιρούνι Marzocchi 40 χιλ, με διαδρομή 130 χιλιοστά.

Το σύστημα φρένων είναι από τα καλύτερα που διατίθενται στην αγορά, με πλευστό δίσκο 320 χιλιοστών και δαγκάνα 4-εμβόλων 30/34 της Brembo εμπρός, ενώ πίσω υπάρχει ένας δίσκος 260 χιλ με δαγκάνα 32 χιλιοστών της Brembo. Οι τροχοί , με ασημί ακτίνες και καψούλια και τα μαύρα στεφάνια, έχουν διαστάσεις 3,50 x17 2.50x18 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ίδιες με του V7 Cafe, αλλά συνδυάζονται με τα υψηλότερων επιδόσεων και πιο εντυπωσιακά οπτικώς ελαστικά Demon Sport της Pirelli.

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
• Αριθμημένη «limited edition» ταμπέλα στην πάνω πλάκα
• Πλαίσιο, ψαλίδι και κέντρα τροχών σε κόκκινο χρώμα
• Χρωμιωμένο ρεζερβουάρ
• Δερμάτινο λουράκι κατά μήκος στο κέντρο του ρεζερβουάρ
• Μονόσελο από σουέτ
• Κάλυμμα μονόσελου με πλαϊνά number plate
• Φέρινγκ τιμονιού με ενσωματωμένο number plate
• Σπορ φτερό
• Πλαϊνά καπάκια από βουρτσισμένο διάτρητο αλουμίνιο
• Προστατευτικά σωμάτων ψεκασμού από βουρτσισμένο διάτρητο αλουμίνιο
• Βάσεις στήριξης των τελικών από βουρτσισμένο διάτρητο αλουμίνιο
• Χρωμιωμένο προστατευτικό πάνω πλάκας τιμονιού
• Χρωμιωμένα καπάκια κινητήρα
• Χρωμιωμένα ρυθμιζόμενα clip-on
• Χρωμιωμένα προστατευτικά εξάτμισης
• Μαύρες φυσούνες
• Όργανα με χρωμιωμένα στεφάνια και γραφικά στυλ 1970
• Χρωμιωμένα πίσω φωτιστικά σώματα
• Χρωμιωμένη τάπα ρεζερβουάρ, με κλειδαριά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
• Δικύλινδρος V 90° 744 κ. εκ. με δύο βαλβίδες
• Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου Weber Marelli
• Συμπλέκτης μονού δίσκου
• Ανυψωμένα τελικά
• 5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων
• Euro 3
• Εξάτμιση με δύο τελικά από χρώμιο (Οι υψηλών επιδόσεων εξατμίσεις της Arrow, από αλουμίνιο, είναι για χρήση στην πίστα και διατίθεται ως αξεσουάρ)

ΠΛΑΙΣΙΟ
• Kλειστό διπλό από χάλυβα ALS με αφαιρούμενα τμήματα
• Πιρούνι 40 χιλ
• Ελαφρωμένος λαιμός τιμονιού
• Δύο αμορτισέρ BITUBO αερίου, πλήρως ρυθμιζόμενα
• 320 χιλιοστά δίσκος εμπρός με δαγκάνα τεσσάρων αντικριστών εμβόλων
• Πίσω δίσκος 260 χιλ. με πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
• Special τροχοί με μαύρα στεφάνια και ασημί ακτίνες και καψούλια
• Εμπρός ελαστικό της Pirelli Sport Demon 100/90- 18 56η TL
• Πίσω ελαστικό της Pirelli Sport Demon 130/80 -17 65H TL

Η Moto Guzzi V7 Racer διατίθεται στο επίσημο δίκτυο συνεργατών Moto Guzzi, στην τιμή των 9.990 €, με ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών:
• Δυνατότητα επέκτασης εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια
• 2 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια
• Προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα: προκαταβολή από 0%, έως 84 μήνες εξόφληση, σταθερό επιτόκιο 6,9%

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ