Αν είχατε διαβάσει το τεστ του «απλού» RC8, τότε γνωρίζετε ότι πρόκειται για μια πραγματικά μοναδική Superbike, τόσο για το αιχμηρό της design όσο και για τον ανυποχώρητο, τσαμπουκαλεμένο χαρακτήρα της. Και η έκδοση R; Φανταστείτε ένα RC8 με αναβολικά και θα πάρετε μια πρώτη ιδέα. Ελαφρύτερο, με 15 άλογα περισσότερα, high-tech λεπτομέρειες και πιο κοφτερή γεωμετρία, είναι το απαύγασμα του αυστριακού εργοστασίου.
Όταν είχα πρωτοδιαβάσει για την έλευση του KTM RC-8R, η αλήθεια είναι ότι δεν είχα εντυπωσιαστεί. Δυνατότερο και ελαφρύτερο; Ναι, καλά, λες και ήταν η δύναμη αυτή που έλειπε από το RC8. Αν η KTM ήταν ο προσωπικός μου Άγιος Βασίλης, και έχοντας οδηγήσει το «απλό» RC8, αυτά που θα ζητούσα από τον Άγιο για το R θα ήταν μια «εκλογίκευση» του Κόναν του Βάρβαρου, έναν ελαφρύ εξευγενισμό. Γιατί, ναι μεν μου αρέσει ο τσαμπουκάς σε μια Superbike, όταν όμως είναι τέτοιος που σε κάνει να φοβάσαι να ανοίξεις το γκάζι αν οι συνθήκες πρόσφυσης δεν είναι ιδανικές, τότε δεν μπορείς να κατεβάσεις χρόνο, όπως θα ήθελες. Για όλους τους άπιστους, να που ο Άγιος ΚΤΜ όχι μόνο υπάρχει, αλλά άκουσε και τα παρακάλια μου, δίνοντας στο R έναν άλλον αέρα, τόσο διαφορετικό που λες και πρόκειται για… άλλο μοντέλο, εντελώς καινούργιο.
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος 4 του Φεβρουαρίου.