Στην παρουσίαση του πέμπτου κατά σειρά μοντέλου της προχώρησε η Zero Motorcycles. Το XU είναι μία μικρή street μοτοσικλέτα με αστικό χαρακτήρα και αποτελεί την πρώτη του είδους της που οι μπαταρία της αφαιρείται ώστε να μη χρειάζεστε γκαράζ ή…μπαλαντέζα για να τη φορτίσετε!
Από το καλό στο καλύτερο φαίνεται να πηγαίνουν τα μοντέλα της αμερικάνικης εταιρίας, όσον αφορά την εξέλιξή τους, αφού δείχνουν να προσαρμόζονται πολύ γρήγορα στις απαιτήσεις του κοινού και ειδικά εκείνου που ζει στις πόλεις.
Το XU, το πέμπτο και τελευταίο μέχρι στιγμής μοντέλο της σειράς, είναι μία μικρή μοτοσικλέτα που προορίζεται για αστική χρήση και από ό,τι φαίνεται έχει όλα τα φόντα για να κατακτήσει το κέντρο της πόλης. Οι διαστάσεις του είναι αρκετά μικρές με το μεταξόνιο να μην ξεπερνά τα 1.380 χλστ. και το βάρος έχει κρατηθεί στα 99 κιλά λόγω και του πλαισίου που έχει κατασκευαστεί από αλουμίνιο αεροπορικού τύπου.
Ο τρόπος φόρτισης της νέας μοτοσικλέτας είναι και η πιο σημαντική διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της Zero αφού ο ιδιοκτήτης της δεν χρειάζεται να ανησυχεί πλέον για το που θα βρει πρίζα για να την φορτίσει. Μπορεί πολύ απλά να πάρει την μπαταρία μαζί του και με τον (προαιρετικό) φορτιστή που του παρέχει η Zero να τη φορτίσει μέσα στο σπίτι, στο γραφείο ή ακόμη και την καφετέρια. Το τελευταίο μπορεί να γίνει πολύ άνετα αφού ο μέγιστος χρόνος φόρτισης είναι δύο ώρες, ενώ για να φορτίσετε την μπαταρία στο 90% χρειάζεστε μόλις 80 λεπτά.
Η τιμή των 5.800 ευρώ (για την αμερικάνικη αγορά) μοιάζει αρχικά τσουχτερή. Σκεφτείτε όμως ότι στα 52.000 χλμ. που διαρκεί η μπαταρία της XU θα έχετε ξοδέψει περίπου 160 ευρώ (σύμφωνα με το αμερικάνο κόστος φόρτισης), ενώ την ίδια στιγμή για βενζίνη στην Ελλάδα και με την μέση τιμή της στα 1,65 ευρώ θα ξοδεύατε για την ίδια απόσταση 2.145 ευρώ, οδηγώντας ό,τι πιο οικονομικό υπάρχει στην αγορά. Όλα αυτά βέβαια σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο καθώς προς το παρόν δεν έχουμε ακούσει κάτι για την εισαγωγή των Zero στη χώρα μας.