Οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα τα τελευταία δύο χρόνια έχουν αφήσει για τα καλά τα σημάδια τους στην εγχώρια αγορά μοτοσικλέτας, κάτι που φαίνεται ξεκάθαρα στις πωλήσεις καινούριων μοτοσικλετών. Μήπως αυτό είναι το τέλος μίας καινούριας αρχής για το μοτοσικλετιστικό κοινό της χώρας μας; Θα επιστρέψουν ξανά στην επικαιρότητα τα δίκυκλα με μικρούς κυβισμούς με τα οποία οι ιδιοκτήτες τους έκαναν τα πάντα;
Η μοτοσικλέτα είναι άμεσα συνυφασμένη με την χώρα μας. Από τα τέλη της 10ετίας του 90, μέχρι και πριν από δύο χρόνια περίπου, όταν εμφανίστηκαν και τα πρώτα σημάδια της οικονομικής κρίσης, όλα πήγαιναν εξαιρετικά για τους δύο τροχούς. Όποια κατηγορία και αν κοιτούσες τότε το μόνο που έβλεπες ήταν αύξηση στις πωλήσεις. Από 15ήμερο σε 15ήμερο, από μήνα σε μήνα, από 5ετία σε 5ετία. Μέχρι που φτάσαμε να κάνουμε ρεκόρ πωλήσεων με τον μαγικό αριθμό των 100.000 μονάδων, ένα νούμερο που φάνταζε ανήκουστο έως τότε. Το μερίδιο όλων των κατηγοριών έδειχνε να αυξάνει προοδευτικά με τα scooter και τα παπιά να κατέχουν τη μερίδα του λέοντος και τις μεγάλες μοτοσικλέτες να ακολουθούν από σχετική απόσταση αλλά με αισιοδοξία για το μέλλον. Μάλιστα υπήρχαν και μοντέλα που παρά το υψηλό κόστος αγοράς, όπως τα BMW R 1200 GS και Suzuki GSX 1300 R Hayabusa πουλιόντουσαν σαν το ζεστό ψωμί. «Δεν βαριέσαι», έλεγε ο καταναλωτής, «Θα δώσω την προκαταβολή, θα βάλω και 60 δόσεις και κάποια στιγμή θα το ξεχρεώσω. Λεφτά υπάρχουν!» Δύο χρόνια μετά αυτό το κλίμα αισιοδοξίας όχι μόνο δεν υπάρχει πια αλλά έχει δώσει τη θέση του στο συντηρητισμό και την εγκράτεια. Ο προϋπολογισμός των νοικοκυριών έχει συρρικνωθεί σημαντικά, οι τιμές στα περισσότερα προϊόντα έχουν παραμείνει στα ίδια επίπεδα και χρήματα που περισσεύουν δεν υπάρχουν πια.
Ωστόσο η ανάγκη του Έλληνα για αγορά δικύκλου παραμένει ζωντανή. Ούτως η άλλως η μοτοσικλέτα είναι από τη φύση της ένας από τους οικονομικότερους τρόπους μετακίνησης που υπάρχουν και στους δύσκολους καιρούς που ζούμε δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά.
Η στροφή στα δίκυκλα μικρού κυβισμού θεωρείται δεδομένη κάτι που άλλωστε φαίνεται και από τις πωλήσεις όπου τα μικρά σε κυβισμό μοντέλα, κυρίως παπιά και scooter, δεν δείχνουν να πτοούνται από την κρίση. Και οι κατασκευαστές δείχνουν να αντιλαμβάνονται τις ανάγκες της αγοράς παρουσιάζοντας νέα μοντέλα με μικρούς σε κυβισμό κινητήρες με τα παραδείγματα που μπορούμε να βρούμε να είναι πολλά. H Kawasaki έκανε την αρχή με τα KLΧ στα 125 και 250 κ.εκ. και φυσικά το μικρό Ninja 250R. H Honda είχε ήδη εδώ και χρόνια στην παραγωγή το CBR 125 και το CBF 250 (το οποίο σταμάτησε για να αντικατασταθεί από τα CBF 125), ενώ, πριν από λίγους μήνες παρουσίασε τα νέα CBR 125 και 250. Και η Yamaha έχει στην γκάμα της χρηστικές μοτοσικλέτες χαμηλού κόστους στο πρόσωπο των YBR 125 και 250.
Και οι μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού; Τι θα γίνει με αυτές; Η πτώση στις ταξινομήσεις είναι κάτι παραπάνω από εμφανής τα τελευταία τρία χρόνια και τα πράγματα δε δείχνουν να βελτιώνονται θεαματικά στο άμεσο μέλλον για καμία από τις κατηγορίες, ακόμη και για αυτή των δημοφιλών on-off.
Αν τα λάβουμε όλα αυτά υπόψη τότε το σενάριο που επικρατούσε στη χώρα μας τις 10ετίες του 50, 60 και 70 δείχνει να παίρνει για άλλη μία φορά σάρκα και οστά. Ποιο είναι αυτό; Αυτό που ήθελε την πλειοψηφία των μοτοσικλετιστών να έχουν στην κατοχή τους σκούτερ μικρού κυβισμού και μοτοσικλέτες με κινητήρες που βρίσκονται μεταξύ 250 και 500 το πολύ κυβικών, με τις μεγαλύτερες να θεωρούνται προνόμιο των λίγων και περισσότερο ευκατάστατων δικυκλιστών. Αυτό που ήθελε αυτούς τους μοτοσικλετιστές να χρησιμοποιούν την καλή τους για κάθε είδους δουλειά, από καθημερινή μετακίνηση και διακοπές το καλοκαίρι μέχρι και μετακόμιση! Και όλα αυτά με μία μικρή και ταπεινή μοτοσικλέτα μικρού κυβισμού.
Εσείς τι πιστεύετε;
θα γυρίσουμε ξανά σε αυτές τις εποχές;
Θα γίνουν πάλι οι μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού προνόμιο των λίγων;
Μήπως τα μοντέλα 125-250 κ.εκ. από «εισαγωγικά» στο χώρο των δύο τροχών θα γίνουν οι κυρίαρχοι κυβισμοί, τουλάχιστον στη χώρα μας;
Τέλος, θα σκεφτόσασταν να αντικαταστήσετε την ακριβή μεγάλη σας μοτοσικλέτα με μια νέα, οικονομικότερη, μικρού κυβισμού;
ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.ΠΡΙΝ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ 250ΑΡΙΑ ΟΝ-ΟFF ΕΒΓΑΖΑΝ 28-35 ΙΠΠΟΥΣ(KLR,XLR,DR KAI KLE)KAI ΤΑ STREET 35-45 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΑΞΙΔΑΚΙ, ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΧΩΡΙΣΕΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΔΩΣΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ.ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ON-OFF 250κ.ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΜΟΝΟ 22 ΙΠΠΟΥΣ(KLX) KAI H ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗ STREET(ΓΙΑΤΙ SUPERSPORT ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΣ) ΜΟΝΟ 33(ΖΧ250).ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ ΑΠ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ. ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ 5.000 ΕΥΡΟ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΡΕΘΕΙ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΩΣΗ ΤΟΥΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΤΗΝ ΚΟΒΟΥΝ ΟΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ.ΓΙΑΤΙ, ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ??ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΔΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΡΥΠΟΓΟΝΟΙ. ΑΠΛΩΣ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΤΟ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΒΙΣΜΩΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ.ΤΙΣ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΟΝΟ ΩΣ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ.ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΡΙΝΟ 250 ΘΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ(ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 600CC)ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΚΑΛΗ ΣΧΕΣΗ ΤΙΜΗΣ ΑΠΟΔΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ GSR 600.ΤΕΛΙΩΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΚΙΛΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ 250-600cc ΜΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ (ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ) ΘΑ ΑΡΚΕΣΤΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΜΑΣ ΜΟΤΟ (ΖΧ600 ΤΟΥ 2000 ΚΑΙ ΤΟ XLR TOY 94).ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ.
Oποιος θελει οικονομια παιρνει παπι ή μοτοσυκλετάκι 125.
Οποιος θελει γκαζι παιρνει μοτοσυκλετα ανω των 600cc.
Κι οποιος θελει χρηστικοτητα παιρνει σκουτερ 250-300cc.
Που χώρος για μοτσυκλετες 250cc?
Καντε τις προσιτές αλλιώς μην τις εισαγετε καθόλου... ;)
einai geleio na zitane 5-7 xiliades euro gia 250 kibika otan agorasa apo ageleia 3500 euro Ducati 800 me 25000klm. o emporos akoma den exei katalabei oti prepei na rixei to 150% kerdos pou bgazei
Προσωπικά πιστεύω ότι η μικρή κατηγορία κυβισμού είναι δελεαστική μόνο στους νέους αναβάτες ή σε αυτούς που θέλουν μία δεύτερη για καθημερινή μετακίνηση με μικρότερο φυσικά κόστος. Οι παλιοί αναβάτες που δεν μπορούν να αποκτήσουν καινούργια μεγάλου κυβισμού θα στραφούν στα μεταχειρισμένα, όπου είναι και η λέξη κλειδί της επόμενης τουλάχιστον πενταετίας. Ποιοτικά μεταχειρισμένα Γιατί κάποιος που οδηγούσε 750 ή 1000 πριν 10 χρόνια δεν γυρνάει με τίποτα στα 125-250. Να είστε όλοι καλά και ας συνεχίσουμε να ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες όσο μάταιο και αν αυτό φαίνεται.
Κ.Α.
Νομίζω ότι οι εταιρίες θα αρχίσουν σιγά-σιγά να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα και εύχομαι πολύ σύντομα να δούμε μοτοσικλέτες με 400-500 περίπου κυβικά στη παραγωγή και χαμηλό κόστος αγοράς. Δεν πιστέυω ότι μία βασική μοτοσικλέτα με αυτόν τον κυβισμό και απόδοση κοντά στα 40-50 άλογα θα είναι πολύ ακριβή και σίγουρα θα μπορεί να καλύψει το 90% των αναγκών ενός αναβάτη. Αν δεν γίνει κάτι τέτοιο τότε μάλλον θα γυρίσουμε σε άλλες εποχές, οι μεγάλες μοτοσικλέτες θα γίνουν σίγουρα προνόμια των λίγων και εμείς θα την βγάζουμε με τα 250άρια ή τα scooter σε αυτά τα κυβικά, που επίσης μου δίνουν την εντύπωση ότι είναι πολύ ακριβά.
Nomizw ena 400ari sovaro kai oikonomiko tha epeithe ton katanalwti. Opws akoma kai i pwlisi twn GS 500, CB 400, GSR 400, me times peri twn 4500 tha tonwne tin agora.
αν δεν πέσουν οι τιμές στη μεσσαία κατηγορία σε πολύ συντομο χρονικό διάστημα θα βλέπουμε naked 600cc και θα λέμε ότι ανήκει στον Κόκκαλη. Δεν είναι δυνατόν ένα μοτόρι 600-800cc που δεν εχει ιδιαίτερο κοινό όπωσ τα ss να κάνει 8000€ και το κόστος συντήρισης να είναι ισάξιο με αυτό ενος αυτοκινήτου 1600cc. Ελεος πια με την αισχροκέρδια και την ασιδοσία
400 κιβυκά με injection είναι το πιο ιδανικό. Είναι εύχρηστο και οικονομικό για καθημερινή χρήση στη πόλη αλλά με αρκετή υποδύναμη να κάνεις 2-3 ώρες ταξίδι με συνεπιβάτη στην εθνική χωρίς να ζορίζεται και να μη κουράζει. Το CBR 125 της Honda είναι κάτι παραπάνω από ένα πειραγμένο παπί. Η εμφάνισή του δείχνει μεγαλύτερο αλλά στην ουσία δεν έχει σχέση με μηχανές μεγαλύτερου κυβισμού.
ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.ΠΡΙΝ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ 250ΑΡΙΑ ΟΝ-ΟFF ΕΒΓΑΖΑΝ 28-35 ΙΠΠΟΥΣ(KLR,XLR,DR KAI KLE)KAI ΤΑ STREET 35-45 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΑΞΙΔΑΚΙ, ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΧΩΡΙΣΕΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΔΩΣΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ.ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ON-OFF 250κ.ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΜΟΝΟ 22 ΙΠΠΟΥΣ(KLX) KAI H ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗ STREET(ΓΙΑΤΙ SUPERSPORT ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΣ) ΜΟΝΟ 33(ΖΧ250).ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ ΑΠ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ. ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ 5.000 ΕΥΡΟ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΡΕΘΕΙ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΩΣΗ ΤΟΥΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΤΗΝ ΚΟΒΟΥΝ ΟΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ.ΓΙΑΤΙ, ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ??ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΔΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΡΥΠΟΓΟΝΟΙ. ΑΠΛΩΣ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΤΟ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΒΙΣΜΩΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ.ΤΙΣ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΟΝΟ ΩΣ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ.ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΡΙΝΟ 250 ΘΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ(ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 600CC)ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΚΑΛΗ ΣΧΕΣΗ ΤΙΜΗΣ ΑΠΟΔΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ GSR 600.ΤΕΛΙΩΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΚΙΛΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ 250-600cc ΜΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ (ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ) ΘΑ ΑΡΚΕΣΤΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΜΑΣ ΜΟΤΟ (ΖΧ600 ΤΟΥ 2000 ΚΑΙ ΤΟ XLR TOY 94).ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ.
Oποιος θελει οικονομια παιρνει παπι ή μοτοσυκλετάκι 125. Οποιος θελει γκαζι παιρνει μοτοσυκλετα ανω των 600cc. Κι οποιος θελει χρηστικοτητα παιρνει σκουτερ 250-300cc. Που χώρος για μοτσυκλετες 250cc? Καντε τις προσιτές αλλιώς μην τις εισαγετε καθόλου... ;)
einai geleio na zitane 5-7 xiliades euro gia 250 kibika otan agorasa apo ageleia 3500 euro Ducati 800 me 25000klm. o emporos akoma den exei katalabei oti prepei na rixei to 150% kerdos pou bgazei
Eναι αδύνατο μια μοτοσυκλέτα 250-400cc να κοστίζει 5-7000 ευρω.Δε ξέρω ποιος φταίει, εκείνο που ξέρω είναι οτι εγω δε τα έχω.
NOMIXO PREPEI NADOUN SOVARA OI EMPOROI TIN PERIPTOSEI TON GRAMMATION SIGOURA THA YPARXEI TONOSEI STI AGORA
NOMIZO OI EMPOROI PREPRI NA KOITAXOUN SOVARA TI EPISTROFI TON GRAMMATION KAI EIME SIGOUROS OTI THA EXEI ENDIAFERON APO PLEYRAS POLISEON
Προσωπικά πιστεύω ότι η μικρή κατηγορία κυβισμού είναι δελεαστική μόνο στους νέους αναβάτες ή σε αυτούς που θέλουν μία δεύτερη για καθημερινή μετακίνηση με μικρότερο φυσικά κόστος. Οι παλιοί αναβάτες που δεν μπορούν να αποκτήσουν καινούργια μεγάλου κυβισμού θα στραφούν στα μεταχειρισμένα, όπου είναι και η λέξη κλειδί της επόμενης τουλάχιστον πενταετίας. Ποιοτικά μεταχειρισμένα Γιατί κάποιος που οδηγούσε 750 ή 1000 πριν 10 χρόνια δεν γυρνάει με τίποτα στα 125-250. Να είστε όλοι καλά και ας συνεχίσουμε να ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες όσο μάταιο και αν αυτό φαίνεται. Κ.Α.
ama rixoyn tis times tha mporoyme na agorasoyme mia orea mixanh 400-mexrei 800 kibika! me times tis prokopeis!
Νομίζω ότι οι εταιρίες θα αρχίσουν σιγά-σιγά να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα και εύχομαι πολύ σύντομα να δούμε μοτοσικλέτες με 400-500 περίπου κυβικά στη παραγωγή και χαμηλό κόστος αγοράς. Δεν πιστέυω ότι μία βασική μοτοσικλέτα με αυτόν τον κυβισμό και απόδοση κοντά στα 40-50 άλογα θα είναι πολύ ακριβή και σίγουρα θα μπορεί να καλύψει το 90% των αναγκών ενός αναβάτη. Αν δεν γίνει κάτι τέτοιο τότε μάλλον θα γυρίσουμε σε άλλες εποχές, οι μεγάλες μοτοσικλέτες θα γίνουν σίγουρα προνόμια των λίγων και εμείς θα την βγάζουμε με τα 250άρια ή τα scooter σε αυτά τα κυβικά, που επίσης μου δίνουν την εντύπωση ότι είναι πολύ ακριβά.
Nomizw ena 400ari sovaro kai oikonomiko tha epeithe ton katanalwti. Opws akoma kai i pwlisi twn GS 500, CB 400, GSR 400, me times peri twn 4500 tha tonwne tin agora.
αν δεν πέσουν οι τιμές στη μεσσαία κατηγορία σε πολύ συντομο χρονικό διάστημα θα βλέπουμε naked 600cc και θα λέμε ότι ανήκει στον Κόκκαλη. Δεν είναι δυνατόν ένα μοτόρι 600-800cc που δεν εχει ιδιαίτερο κοινό όπωσ τα ss να κάνει 8000€ και το κόστος συντήρισης να είναι ισάξιο με αυτό ενος αυτοκινήτου 1600cc. Ελεος πια με την αισχροκέρδια και την ασιδοσία
400 κιβυκά με injection είναι το πιο ιδανικό. Είναι εύχρηστο και οικονομικό για καθημερινή χρήση στη πόλη αλλά με αρκετή υποδύναμη να κάνεις 2-3 ώρες ταξίδι με συνεπιβάτη στην εθνική χωρίς να ζορίζεται και να μη κουράζει. Το CBR 125 της Honda είναι κάτι παραπάνω από ένα πειραγμένο παπί. Η εμφάνισή του δείχνει μεγαλύτερο αλλά στην ουσία δεν έχει σχέση με μηχανές μεγαλύτερου κυβισμού.