To ηλεκτρικό scooter της Honda, EV-neo, θα κάνει σύντομα το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο! Ωστόσο, μη βιαστείτε να το αναζητήσετε στα δίκτυα της Honda ανά τη Γηραιά Ήπειρο, καθώς θα διατεθούν μόνο 18 μοντέλα στο Δήμο της Βαρκελώνης, μέσα στον Ιούλιο του 2011.
Το Δημοτικό Συμβούλιο της Βαρκελώνης, λοιπόν, θα παραλάβει σύντομα τα 18 EV-neo από τη Honda και θα τα κρατήσει για ένα χρόνο για τις απαραίτητες αστικές μετακινήσεις. Παράλληλα, η Montesa Honda (το ισπανικό τμήμα του ιαπωνικού κολοσσού), οι δημοτικές αρχές και το ίδρυμα RACC (κάτι ανάλογο της δικής μας ΕΛΠΑ), θα ελέγχουν τα ηλεκτρικά scooter καθημερινά, αναπτύσσοντάς τα στους τομείς που θα κριθεί απαραίτητο.
Η όλη διαδικασία θα προσφέρει πολλά οφέλη, ειδικά στη Honda, η οποία θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει το πρώτο ηλεκτρικό δίκυκλό της σε πραγματικές συνθήκες, και μάλιστα στις απαιτητικές συνθήκες μιας ευρωπαϊκής μεγαλούπολης, και να το αναπτύξει ανάλογα με τις ανάγκες που θα παρουσιαστούν. Ο Yukitoshi Fujisaka, πρόεδρος της Montesa Honda, δήλωσε: Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που θα φέρουμε την τεχνολογία του EV-neo στην Ευρώπη για πρώτη φορά. Οι δοκιμές του EV-neo σε ευρωπαϊκές συνθήκες είναι ένα σημαντικό βήμα, καθώς αναπτύσσουμε την τεχνολογία αυτή.
Θυμίζουμε ότι το Honda EV-neo παρουσιάστηκε ως concept στην έκθεση του Τόκιο το 2009, ανήκοντας στα «νέας γενιάς προσωπικά μέσα μετακίνησης» που οραματιζόταν η εταιρεία για το μέλλον. Σε αντίθεση με τα περισσότερα concept, όμως, το EV-neo πέρασε φέτος σε διαδικασία παραγωγής. To ΕV-neo χρησιμοποιεί μπαταρίες ιόντων λιθίου της Toshiba, έχει αυτονομία 30 χιλιομέτρων και για την επαναφόρτισή του απαιτούνται 4 ώρες. Μπορεί τα νούμερα αυτά να μην εντυπωσιάζουν, ειδικά αν τα συγκρίνει κανείς με τις επιδόσεις των τελευταίων ηλεκτροκίνητων scooter και μοτοσικλετών, ωστόσο, η Honda θέλει παράλληλα να επιτύχει και μια λογική και προσιτή τιμή αγοράς για το EV-neo, προκειμένου να υπάρξει ανταπόκριση.