LIVE: κίνηση στους δρόμους

Από δύο μικρά λεβιεδάκια στο κάτω μέρος του αριστερού διακόπτη κάνεις τις αλλαγές στη χειροκίνητη λειτουργία του κιβωτίου.

Από τον δεξιό διακόπτη μπορείς να κουμπώσεις την 1η ταχύτητα, να επιλέξεις ανάμεσα στο πρόγραμμα «D» ή το «S» ή την χειροκίνητη σειριακή λειτουργία.

Από τη δεξιά πλευρά του κινητήρα, το εξογκωμένο καπάκι κρύβει από πίσω του το διπλό υγρό πολύδισκο συμπλέκτη.

Κινητήρας

Η Honda πάντα ήταν φανατική οπαδός του κινητήρα V4. Έτσι, ένα φιλόδοξο σχέδιο σαν το VFR 1200 DCT με στόχο την κορυφή, δεν θα μπορούσε παρά να έχει τη συγκεκριμένη διάταξη. Ένας τετρακύλινδρος κινητήρας σε σχήμα V λοιπόν, μόνο που πλέον η περιεχόμενη γωνία μεταξύ των κυλίνδρων δεν είναι 90ο, αλλά 72ο με στόχο τις πιο συμπαγείς διαστάσεις. Για τον ίδιο λόγο, το πίσω ζευγάρι των κυλίνδρων είναι περισσότερο «σφιχταγκαλιασμένοι» σε σχέση με τους μπροστά, δημιουργώντας έτσι μια λεπτότερη θέση οδήγησης ανάμεσα στα πόδια του οδηγού όπου βρίσκονται και οι συγκεκριμένοι κύλινδροι. Μπορεί το VFR 1200 DCT να είναι ένα politically correct μοντέλο, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ο κινητήρας του δεν κρύβει αρκετή αγωνιστική τεχνολογία. Το δοκιμασμένο σύστημα Unicam από την αγωνιστική σειρά των CRF χρησιμοποιείται και στο VFR, ενώ παράλληλα δανείζεται τεχνολογία από το RCV 211 V καθώς χρησιμοποιείται ένας «κλειστός» στροφαλοθάλαμος. Ακόμα και ο στρόφαλος είναι μελετημένος έτσι, ώστε να εξαλειφθούν οι πρωτογενείς κραδασμοί με αποτέλεσμα να γίνει αποδεκτή η χρήση αντικραδασμικού άξονα. Η ισχύς του κινητήρα είναι 170 ίπποι, αλλά αυτό που πραγματικά εντυπωσιάζει είναι ότι, μόλις στις 4.000σ.α.λ., η ροπή έχει το 90% της τιμής της (129Nm/9.750 σ.α.λ.).

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ