LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παπιά έως 1.700 ευρώ
Διαβάστηκε από 72764 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 3/10/2011
Τα φθηνότερα παπιά της αγοράς, για όλες τις ηλικίες, όλα τα αισθητικά γούστα και –σαφώς- για όλες τις δουλειές. Επιλέξτε το δικό σας παπί, χωρίς άλλους περιορισμούς!
Για τουλάχιστον τρεις 10ετίες, το «είδος» ευδοκιμεί στους ελληνικούς δρόμους. Η κίνηση, η ακινησία και κάθε λογής κυκλοφοριακό εμπόδιο μέσα στη πόλη έχει, πλέον, γίνει δεύτερη φύση μας. Όχι όμως και στα παπιά. Αυτά, έχουν εγκλιματιστεί σε τέτοιες συνθήκες, έχουν κατασκευαστεί και συνεχίζουν να κατασκευάζονται για αυτές. Η τρέχουσα και χιλιοειπωμένη «οικονομική κρίση» δεν απαιτεί θυσίες. Απαιτεί έξυπνες και οικονομικές επιλογές, βάσει των αναγκών μας. Ο πιστός σύντροφος του Έλληνα οδηγού, βρίσκεται πάντα εδώ, με τους κατασκευαστές να έχουν «πιάσει» το νόημα και να συνεχίζουν να εξυπηρετούν με τον οικονομικότερο τρόπο την αγορά. Τα παπιά που διαλέξαμε για το αγοραστικό, θα σας βγάλουν από τις περιττές σκέψεις, ενώ αν διαθέτετε μέχρι 1.700 ευρώ για την απόκτηση ενός... θα σας περισσέψουν κιόλας!

Daelim City Ace 110/DISC
Tο City Ace είναι ένα «τίμιο» παπί που θα σας μεταφέρει χωρίς διαμαρτυρία μέσα στην πόλη, όσο σκληρή και να είναι η χρήση του. Οι γραμμές του είναι σοβαρές και λιτές και συνδυάζονται επιτυχημένα με τα σύγχρονα γραφικά. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή και τα πάντα πάνω του δείχνουν προσεγμένα. Η θέση οδήγησης είναι βολική, με το τιμόνι να βρίσκεται σε καλή απόσταση από τον κορμό, όπως άλλωστε και τα μαρσπιέ σε σχέση με τη σέλα, ενώ άνετα πάνω του θα νιώσει και ο συνεπιβάτης, λόγω της μεγάλης σέλας με το μέτριας σκληρότητας αφρώδες. Στο δρόμο, το City Ace δείχνει αμέσως ότι προορίζεται και για επαγγελματική χρήση (βγαίνει έτοιμο από την εταιρεία με κουτί) και αυτό γίνεται αντιληπτό από το ιδιαίτερα κοντό κιβώτιο με το σκληρό σε χρήση επιλογέα. Είναι απόλυτα φιλικό και εύκολο στο χειρισμό του, ενώ τα φρένα του βρίθουν από ισχύ, κινητοποιώντας το γρήγορα. Τιμή: 1.485/1.585 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.)
109
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
7,3/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,9/4.750
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
96
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ.
1910x707
Φρένα (μπροστά/πίσω)
Δ/ Ταμπούρο
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4
Τελική (χλμ./ώρα)
112

Κατ.(λτ./100 χλμ.)

2,3


Daytona DY 125 RS
Το νέο DY 125 RS, διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να προσφέρει οποιοδήποτε παπί σέβεται τον εαυτό του, χωρίς όμως να κάνει παραχωρήσεις σε θέματα εμφάνισης. Φέρει έναν ισχυρό τετράχρονο κινητήρα σύγχρονης τεχνολογίας, με ιδιαίτερη χαμηλή κατανάλωση, ενώ το ενισχυμένο πλαίσιο του είναι άκαμπτο προσφέροντας σταθερότητα στην οδήγηση. Τα νέα πλαστικά του έχουν πολύ καλό φινίρισμα και ποιότητα βαφής, ενώ οι ζάντες κράματος αλουμινίου καθώς και το εμπρόσθιο δισκόφρενο, χαρίζουν ιδιαίτερη αντοχή και ασφάλεια στην οδήγηση. Τέλος η πλαστικοποιημένη σχάρα αποσκευών, παρέχεται στον βασικό εξοπλισμό.
Τιμή: 1.195 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.)
119,7
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
8,5/7.400
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,8/4.500
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
94
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ.
Δ.Α.
Φρένα (μπροστά/πίσω)
Δ/ Ταμπούρο
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
Δ.Α.
Τελική (χλμ./ώρα)
Δ.Α.

Κατ.(λτ./100 χλμ.)

Δ.Α.


Jianshe Maddox 110
Στα χνάρια του μεγάλου του «αδερφού» κινείται και το Maddox με το μικρότερο κινητήρα. Αυτός ο τελευταίος είναι και η ουσιαστική διαφορά μεταξύ των δύο παπιών. Πόσο όμως μπορεί να αλλάξει ένα μοτέρ την προσωπικότητα του Maddox; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι «περισσότερο από όσο φαντάζεστε» και δεν έχει να κάνει μόνο με την απόδοση. Σύμφωνοι, τα λιγότερα κυβικά σημαίνουν αυτόματα και μικρότερη ισχύ και αυτό είναι εμφανές στον τρόπο που κινείται το «110» σε σχέση με το μεγαλύτερο «125». Ο μικρότερος κινητήρας, όμως, αποδίδει εντελώς διαφορετικά (βλέπε πιο γραμμικά) τη δύναμή του, κάτι που τον καθιστά ακόμη πιο κατάλληλο για κίνηση στην πόλη. Στις μικρές ταχύτητες, συνεργάζεται πιο αρμονικά με το ημιαυτόματο κιβώτιο στο άνοιξε/κλείσε του γκαζιού, ενώ και η λειτουργία του είναι σαφώς πιο πολιτισμένη, με τους κραδασμούς να κάνουν αισθητή την παρουσία τους μόνο στις υψηλότερες στροφές, χωρίς όμως να ενοχλούν.
Τιμή: 1.180 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.)
107
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
6,4
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
6,4/7.500
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
95
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ.
1900x680
Φρένα (μπροστά/πίσω)
Δ/ Ταμπούρο
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4,3
Τελική (χλμ./ώρα)
100

Κατ.(λτ./100 χλμ.)

2,5


Jianshe Maddox 125
Δεν το γνωρίζουμε στα σίγουρα, αλλά, αν μας έλεγαν ότι το Maddox σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις διαστάσεις του Ευρωπαίου αναβάτη, δεν θα είχαμε κανένα λόγο να το αμφισβητήσουμε. Αν είστε μεγαλόσωμος, πάνω στη σέλα του θα νιώσετε σαν στο σπίτι σας, καθώς αυτή έχει αισθητά μεγαλύτερη απόσταση από το τιμόνι και τα μαρσπιέ, σε σχέση με τις αντίστοιχες των μοντέλων του ανταγωνισμού. Ενδεικτικό της ευρυχωρίας του είναι η άνεση που θα νιώσει και ο συνεπιβάτης κατά τη μετακίνηση πάνω στη σέλα του, άσχετα αν… έτρωγε όλο το φαΐ του όταν ήταν μικρός! Πέρα από τις διαστάσεις, το Maddox τα καταφέρνει καλά και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής, όπου δεν θα απογοητεύσει. Στο δρόμο, η ισχύς του κινητήρα επαρκεί για την άνετη μετακίνηση δύο ατόμων και η συμπεριφορά του μοντέλου της Jianshe είναι φιλική. Μόνο στο όριο θα εμφανίσει κάποιες ταλαντώσεις, περισσότερο για να προειδοποιήσει, παρά για να φοβίσει τον αναβάτη του.
Τιμή: 1.280ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.)
123,7
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
8,7/7.700
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,9/6.000
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
99
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ.
1900x680
Φρένα (μπροστά/πίσω)
Δ/ Ταμπούρο
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4,3
Τελική (χλμ./ώρα)
110

Κατ.(λτ./100 χλμ.)

2,87


Kawasaki Joy-R 125
Χαμηλό κόστος απόκτησης δεν σημαίνει και θυσίες στην ποιότητα κατασκευής ή τις επιδόσεις. Το Joy R αποτελεί τρανό παράδειγμα αυτής της λογικής και, παρά την ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή του, δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τον ανταγωνισμό. Η εμφάνισή του σίγουρα δεν είναι, τόσο εντυπωσιακή, όσο του μεγαλύτερου και πιο πολυτελούς ZX-130, από την άλλη όμως κινείται στο πνεύμα της εποχής. Και ο κινητήρας του, αν και βρίσκεται μερικά σκαλιά κάτω από πλευράς κυβισμού, είναι αρκετά δυνατός και στέλνει εύκολα το δείκτη του ταχύμετρου πάνω από τα 100 χλμ./ώρα, ακόμη και αν στη σέλα του βρίσκονται δύο άτομα. Στο δρόμο, εμπνέει ασφάλεια και αποδεικνύεται στιβαρό και υπάκουο, ενώ τα φρένα δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα και θα σταματήσουν γρήγορα το Joy R, όποτε αυτό χρειαστεί. Τέλος και στον τομέα της πρακτικότητας, το παπί του Ιάπωνα κατασκευαστή σκοράρει αρκετά ψηλά, αφού πάνω στη σέλα του θα χωρέσουν με άνεση δύο άτομα.
Τιμή: 1.695 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.)
124
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
10/.8000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
1,08/4.000
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
96
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ.
1870xΔ.Α.
Φρένα (μπροστά/πίσω)
Δ/ Ταμπούρο
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4,8
Τελική (χλμ./ώρα)
120

Κατ.(λτ./100 χλμ.)

2,6
Keeway Partner 110
Το Keeway Partner έρχεται να γίνει ο καλύτερός σας σύντροφος εκεί όπου η λειτουργικότητα είναι η κορυφαία σας προτεραιότητα. Ένα οικονομικότατο και δυνατό 110άρι παπί, εύκολο στην οδήγησ και ασφαλές για τις αστικές μετακινήσεις και το κυκλοφοριακό χάος και ιδανικό για όλες τις ηλικίες. Στα θετικά ατού του, συγκαταλέγεται και η πολύ χρήσιμη σχάρα που θα σας επιτρέψει να το φορτώσετε για τις απαιτήσεις της δουλειάς ή της διασκέδασής σας.

Τιμή: 980 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.)
109
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
6,43/7500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,7/5500
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
95
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ.
1950x700
Φρένα (μπροστά/πίσω)
Δ/ Ταμπούρο
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
3,5
Τελική (χλμ./ώρα)
Δ.Α.

Κατ.(λτ./100 χλμ.)

1,6


Kymco Nexxon 125
Αν η μοντέρνα εμφάνιση του Nexxon δεν σας συγκινήσει από μόνη της, τότε σίγουρα θα το κάνουν οι λεπτομέρειές του. Ο εξοπλισμός του παπιού της Kymco, εκ πρώτης όψεως, δεν φαίνεται ανώτερος σε σχέση με των υπολοίπων παπιών. Ωστόσο, λίγα δευτερόλεπτα πάνω στη σέλα του είναι αρκετά για να πειστείτε για το αντίθετο. Το δεξί γκριπ φέρει κλειδαριά που το ακινητοποιεί φροντίζοντας για τους… «μακρυχέρηδες», ενώ στο αριστερό γκριπ θα βρείτε το σωτήριο σε πολλές περιπτώσεις «passing» για τον προβολέα. Ο μεγάλος χώρος που αποκαλύπτεται με το άνοιγμα της σέλας είναι επίσης μία λεπτομέρεια μεγάλης σημασίας. Το ζωηρό μοτέρ του, σε συνδυασμό με την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου, προσφέρει σπιρτόζικες επιταχύνσεις, οι οποίες… αναχαιτίζονται εύκολα, καθώς το Nexxon φέρει ένα από τα ισχυρότερα συστήματα πέδησης στην κατηγορία. Στο δρόμο, το 125άρι Kymco εμπνέει ασφάλεια στον αναβάτη του στις υψηλές ταχύτητες, ενώ και μέσα στην πόλη, αν και έχει βαρύτερη αίσθηση από το αναμενόμενο, θα τα καταφέρει μια χαρά.
Τιμή: 1.435 ευρώ (άνευ ΕΤΤ)

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.)
125
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
8,17/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,87/5.500
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
97
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ.
1975x710
Φρένα (μπροστά/πίσω)
Δ/ Δ
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4
Τελική (χλμ./ώρα)
110

Κατ.(λτ./100 χλμ.)

2,8


Kymco Jetix 125
Tο Kymco Jetix είναι η τελευταία χρονικά και παράλληλα πιο δυναμική πρόταση της εταιρίας στα παπιά. Η στενή του γραμμή με την ανασηκωμένη ουρά και τις πεντάμπρατσες χυτές ζάντες αλουμινίου είναι φρέσκια και σοβαρή. Παράλληλα, υιοθετεί αρκετά σπορ χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και το τοποθετούν στα πιο άγρια, από πλευράς εμφάνισης, μοντέλα της κατηγορίας. Και στον τεχνολογικό τομέα, το μοντέλο της Kymco παρουσιάζεται αρκετά προηγμένο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η πίσω του ανάρτηση είναι monoshock και υπάρχει μόνο ένα αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο, όπως ακριβώς και στις μοτοσικλέτες. Αυτό έχει σαφή πλεονεκτήματα στη συμπεριφορά του όσον αφορά στην απόσβεση των ανωμαλιών, αλλά και στην πληροφόρηση του αναβάτη. Σημαντική καινοτομία για το Jetix 125 αποτελούν και τα φρένα με το μπροστινό δισκόφρενο να βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας από πλευράς διαστάσεων, στα 260 χλστ. και το πίσω στα 220. Αμφότερα συνδυάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων.
Τιμή: 1.595 ευρώ(άνευ ΕΤΤ)

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.)
123,6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
7,8/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,9/5.500
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
101
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ.
1995x690
Φρένα (μπροστά/πίσω)
Δ/ Δ
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4,2
Τελική (χλμ./ώρα)
Δ.Α.

Κατ.(λτ./100 χλμ.)

Δ.Α.


Kymco Visa-R 110
ΠΟι σχεδιαστές της Kymco δημιούργησαν το νέο VISA-R, προκειμένου να αποτελέσει το ιδανικό μεταφορικό μέσο για χρήση στο αστικό τοπίο. Για αυτό φροντίζει η λεπτή του σιλουέτα που προσθέτει πόντους στον τομέα της ευελιξίας, αλλά και η ειδικά μελετημένη εργονομία του για αυξημένα επίπεδα άνεσης ακόμη και στην πολύωρη χρήση. Το μοτέρ του νέου Visa-R αποτελεί μία αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα της σειράς ACTIV-SR που έχει προσαρμοστεί στις προδιαγραφές Euro-3. Σύμφωνα με την εταιρία, ο τετράχρονος κινητήρας των 110 κ.εκ. είναι ρυθμισμένος να λειτουργεί απόλυτα γραμμικά και να αποδίδει τη ροπή του από τις πολύ χαμηλές στροφές, δίνοντας με τον τρόπο αυτό στον αναβάτη τη δυνατότητα να μειώσει τις αλλαγές ταχυτήτων, κάτι που θα εκτιμηθεί, ειδικά σε συνθήκες κυκλοφοριακής ασφυξίας.
Τιμή: 1.245 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.)
123,6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
7,8/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,9/5.500
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
101
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ.
1995x690
Φρένα (μπροστά/πίσω)
Δ/ Δ
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4,2
Τελική (χλμ./ώρα)
Δ.Α.

Κατ.(λτ./100 χλμ.)

Δ.Α.


Lifan Buddy 125
Με cool εμφάνιση, ατίθασο κινητήρα 125 cc και 5 χρόνια εγγύηση, το Buddy 125, το νέο παπί της Lifan, θα γίνει ο νέος κολλητός σου. Δίπλα σου από το πρωί μέχρι το βράδυ, είναι έτοιμο να σε πάει παντού σβέλτα με ασφάλεια, άνεση, στιλ και πάνω απόλα οικονομία. Οδήγησε το όπου και όπως θέλεις. Ο κινητήρας του Buddy 125 είναι ένα μονοκύλινδρο κι αερόψυκτο σύνολο που αποδίδει 8,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 0,8 kgm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Επιπλέον, όσον αφορά στις αναρτήσεις, η σφιχτή τους ρύθμιση τους επιτρέπει να διατηρούν σταθερό το Buddy στη στροφή και επιτρέπουν ένα (λογικό για τα δεδομένα της κατηγορίας) ποσοστό πίεσης από την πλευρά του αναβάτη. Το Lifan Buddy 125 είναι ένα σύνολο ολοκληρωμένο, φιλικό και ιδιαίτερα οικονομικό, καθώς, με τιμή απόκτησης στα 1.290 ευρώ είναι πολύ φτηνό και το μοναδικό με εγγύηση 5 ετών
Τιμή: 1.290 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.)
125
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
8,5/7500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,8/5000
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
96
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ.
2020x670
Φρένα (μπροστά/πίσω)
Δ/ Ταμπούρο
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4,6
Τελική (χλμ./ώρα)
Δ.Α.

Κατ.(λτ./100 χλμ.)

Δ.Α.


Modenas Kriss 125
Σταθερή αξία πλέον στη χώρα μας η Modenas, έχει αποδείξει στο πέρασμα των χρόνων την ποιότητα των προϊόντων της, αποκτώντας το δικό της «φανατικό» κοινό. To Modenas Kriss 125 αποτελεί την ωριμότερη μέχρι στιγμής έκφανση της εταιρείας στην κατηγορία των παπιών με περισσότερα από 100 κ.εκ., όντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο που μετρά περισσότερα από 10 χρόνια στην παραγωγή. Ανανεωμένο στην εμφάνιση (και όχι μόνο), αποπνέει πλέον ένα πιο δυναμικό χαρακτήρα, χωρίς ωστόσο να έχει χάσει τα χαρακτηριστικά που το κατέστησαν τόσο δημοφιλές. Η άνεση ήταν και παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα ατού του Kriss, γεγονός που οφείλεται στην καλύτερη σέλα της κατηγορίας και στην απόδοση των αναρτήσεων της Kayaba που μετατρέπουν σε παχιά μοκέτα τους δρόμους. Οι 10 ίπποι, που αποδίδει ο αερόψυκτος και τροφοδοτούμενος μέσω καρμπιρατέρ κινητήρας, είναι αρκετοί για να κινήσουν το Kriss σβέλτα μέσα στην πόλη, αλλά και να κρατήσουν μια αξιοπρεπέστατη ταχύτητα αν επιχειρηθούν ταξιδάκια. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί η ύπαρξη αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, όπου μπορούν να τοποθετηθούν μικροαντικείμενα και χαρτιά.
Τιμή: 1.695 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.)
120
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
9,5/8500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
Δ.Α.
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
107
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ.
Δ.Α.
Φρένα (μπροστά/πίσω)
Δ/ Ταμπούρο
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4,3
Τελική (χλμ./ώρα)
Δ.Α.

Κατ.(λτ./100 χλμ.)

Δ.Α.


Yamaha Crypton 110
Το Yamaha Crypton 110 έχει ένα βασικό σκοπό: να σταθεί στη γκάμα της Yamaha ως το οικονομικό παπί της και να προσφέρει τα βασικά πλεονεκτήματα της κατηγορίας. Ο αναβάτης (και επίδοξος αγοραστής) που επιθυμεί το βασικό εξοπλισμό σε ένα παπί (χωρίς επιπλέον κυβικά, sport εμφάνιση και στοιχεία που ανεβάζουν το κόστος) και δεν είναι διατεθειμένος να ξοδέψει 2.000 και πλέον ευρώ, θα βρει μία ακόμα οικονομική πρόταση που συνδυάζει την ποιότητα και την πρακτικότητα με το χαμηλό κόστος απόκτησης. Μπορεί το Crypton 110 να μη διαθέτει τις πάντα καλοδεχούμενες αυξημένες επιδόσεις, την απαραίτητη για τους νεότερους αναβάτες ακραία sport αισθητική και τα εντυπωσιακά στοιχεία που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στα παπιά, ωστόσο, είναι ικανό να συντροφέψει αξιόπιστα τον αναβάτη του στην πόλη.
Τιμή: 1.690 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
Χωρητικότητα (κ. εκ.)
108
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
4,8/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
0,76/4.000
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
Δ.Α.
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ.
1955x685
Φρένα (μπροστά/πίσω)
Δ/ Ταμπούρο
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4
Τελική (χλμ./ώρα)
Δ.Α.

Κατ.(λτ./100 χλμ.)

Δ.Α.

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: DAELIM | DAYTONA | JIANSHE | KAWASAKI | KEEWAY | KYMCO | LIFAN | MODENAS | YAMAHA | BEST BUY

περισσότερα νέα & άρθρα »
BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα | BEST BUY
Τα 10 φθηνότερα 125άρια scooter με ABS | BEST BUY
Scooter 125 που αγοράζεις με λιγότερα από 2.500 ευρώ | BEST BUY
Top 5: Τα καλύτερα ρετρό για A2 δίπλωμα | BEST BUY
Τα μεσαία Adventure με τα καλύτερα φρένα | BEST BUY
Scooter για ταξίδι: 3 κατηγορίες, από 4 διεκδικητές | BEST BUY
Τα 5 πιο γρήγορα μεσαία Scooter στην Ελλάδα | BEST BUY
Ηλεκτρικά scooter που αντικαθιστούν τα 125άρια | BEST BUY
125άρια scooter έως 2000 ευρώ | BEST BUY
Scooter: Τα 300αρια με τη χαμηλότερη κατανάλωση | BEST BUY

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ