LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τόσο το πιρούνι, όσο και τα δύο πίσω αμορτισέρ, φροντίζουν για τα υψηλά επίπεδα άνεσης που προσφέρει το SW-T600 χωρίς να αφήνουν το scooter να πλέει.

Συντηρητικός σχεδιαστικά ο πίνακας οργάνων. Από τη μικρή ψηφιακή οθόνη περιμέναμε περισσότερες πληροφορίες, ειδικά για την κατηγορία που ανήκει το SW-T600.

Η ζελατίνα κάνει πραγματικά εξαιρετική δουλειά προστατεύοντας σχεδόν πλήρως τον αναβάτη.

Εργονομία

Μπορεί σχεδιαστικά το SWT600 να μη διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας όσον αφορά στην εμφάνισή του, στην εργονομία όμως, δύσκολα θα βρεθεί κάποιος για να παραπονεθεί. Η σέλα είναι βασιλικών διαστάσεων και ανάλογων ανέσεων και διαθέτει υποστήριξη για τη μέση, τόσο του αναβάτη, όσο και του συνεπιβάτη. Ο χώρος για τα πέλματα είναι ελαφρώς περιορισμένος, λόγω του πλάτους του κεντρικού τούνελ που φιλοξενεί το ρεζερβουάρ. Αυτό δεν θα εμποδίσει έναν αναβάτη με ύψος που ξεπερνά τα 1,80 μ. να βολέψει εκεί τα πόδια του που μπορεί να τοποθετήσει και στο μπροστινό μέρος της ποδιάς αυξάνοντας τα επίπεδα άνεσης, χωρίς παράλληλα να συμβιβαστεί σε θέματα ελέγχου. Πρόβλημα με τη θέση οδήγησης δεν θα αντιμετωπίσουν ούτε οι βραχύσωμοι αναβάτες. Παρά το σχετικά μεγάλο αλλά σωστό πλάτος της σέλας, τα πόδια τους θα πατήσουν με ασφάλεια στο έδαφος κάτι που οφείλεται, τόσο στο χαμηλό ύψος της που δεν ξεπερνά τα 755 χλστ., όσο και στις εσοχές που βρίσκονται χαμηλά στο πίσω μέρος της ποδιάς και μειώνουν το πλάτος της. Το τιμόνι βρίσκεται, επίσης, στην σωστή απόσταση από τον κορμό προσφέροντας πολύ καλό έλεγχο, τόσο στις επιτόπιες μανούβρες, όσο και στις υψηλές ταχύτητες.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ