Φρένα
Στον τομέα της πέδησης το SW
δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Μπορεί
στο άκουσμα του ενός μόνο δίσκου
μπροστά, να μην έρχονται στο μυαλό και οι καλύτεροι συνειρμοί, αλλά
στην πράξη οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας έχουν κάνει πολύ
καλή δουλειά. Το μπροστινό δισκόφρενο των 276 χλστ. με τη δαγκάνα
των τριών εμβόλων και ο πίσω δίσκος των 240 χλστ. με τη διπίστονη
δαγκάνα, ενώνονται μεταξύ τους
μέσω του CBS της Honda και δημιουργούν μία αγαστή συνεργασία με
πολύ θετικά αποτελέσματα. Στο
τράβηγμα και των δύο μανετών, η
ισχύς έρχεται άμεσα και σε μεγάλες δόσεις, με αποτέλεσμα τα χιλιόμετρα στο αναλογικό κοντέρ να μειώνονται γρήγορα και χωρίς άγχος
από πλευράς του αναβάτη. Οι δύο
δίσκοι αποδίδουν γραμμικά τη δύναμή τους, αν και η αίσθηση που
φτάνει στις μανέτες αν και υπολοίπονται του ιδανικού σε αίσθηση.
Ωστόσο, το γεγονός ότι τα δύο δισκόφρενα ενεργοποιούνται ταυτόχρονα, απομακρύνει τον κίνδυνο
μπλοκαρίσματος ενός εκ των δύο
και επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση της επιβραδυντικής ισχύος
που παράγουν. Τα πολύ υψηλά
επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας
έρχεται να επισφραγίσει η πολύ
καλή λειτουργία του ABS που
επεμβαίνει πάντα την κατάλληλη
στιγμή, δίχως να επηρεάζει αρνητικά την απόσταση φρεναρίσματος.
Πλαίσιο/Αναρτήσεις
Το πλαίσιο του νέου SW-Τ600 βασίζεται σε αυτό του επίσης νέου και
μικρότερου σε κυβισμό SW-T400. Η
σχεδίασή του κινείται στα πρότυπα
της κατηγορίας, με τη μονή ατσάλινη
ραχοκοκαλιά να φέρει στο μπροστινό
μέρος ένα συμβατικό πιρούνι 41
χλστ. με τη διαδρομή του να ανέρχεται στα 105 χλστ. Στο πίσω μέρος, ο
μεγάλος κινητήρας που παίζει και το
ρόλο του ψαλιδιού, χρησιμοποιεί επιπλέον μπράτσο στη δεξιά μεριά για
την ενίσχυση της ακαμψίας και τη
στήριξη του ενός εκ των δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται σε πέντε θέσεις
ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Το μεταξόνιο του mega scooter
της Honda φτάνει τα 1.599 χλστ. και
σε συνδυασμό με την κάστερ των
28,5 μοιρών αλλά και το ίχνος των
105 χλστ. δημιουργούν μία συντηρητική γεωμετρία που αποτυπώνεται
και στο δρόμο. Αυτά που κυριαρχούν
σαν αίσθηση είναι η σταθερότητα
στις υψηλές ταχύτητες αλλά και η
πολύ καλή ευελιξία που παρουσιάζει
το scooter με μικρότερες ταχύτητες
και παρά το μέγεθός του.
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr