Σε ευθεία πορεία, το SW μοιάζει, και είναι,
ακλόνητο και ευθύβολο, ανεξάρτητα από την ταχύτητα που κινείται και τη δύναμη των πλευρικών ανέμων. Το μπροστινό προσφέρει σιγουριά
και ασφάλεια στον αναβάτη ακόμη και αν συναντήσει λακκούβα με σχετικά μεγάλο μήκος και
βάθος και περισσότερα από 160χλμ./ώρα στο
κοντέρ. Εντυπωσιακή είναι και η προστασία
που προσφέρει η ψηλή ζελατίνα, ακόμη και
στην τελική του SW-T600. Ενδεικτικό είναι ότι
ακόμη και με jet κράνος σε αυτές τις ταχύτητες,
η ενόχληση στο πρόσωπο από τον αέρα είναι
ελάχιστη. Γενικά, η προστασία από τον αέρα που
προσφέρει το ιαπωνικό μοντέλο κινείται σε πολύ
υψηλά επίπεδα, αφού ακόμη και τα χέρια προστατεύονται επαρκώς χωρίς κάποιο εμφανές
βοήθημα. Σε επαρχιακό δρόμο, το μοντέλο της
Honda συνεχίζει να παρουσιάζει θετικά στοιχεία
δείχνοντας όμως διακριτικά ότι δεν έχει φτιαχτεί
για κυνηγητό. Οι αναρτήσεις είναι μαλακά ρυθμισμένες, αλλά δεν αφήνουν το scooter να πλέει
μέσα στη στροφή και επιτρέπουν έναν αρκετά
σβέλτο ρυθμό κίνησης. Όταν το SW πλησιάζει τα
όριά του, το κάνει με πολύ προοδευτικό τρόπο
και προειδοποιεί έγκαιρα αυτόν που βρίσκεται
στο τιμόνι. Οι πολύ μικρές εγκάρσιες ταλαντώσεις που προέρχονται από το μακρύ πλαίσιο, είναι το τελευταίο μήνυμα του scooter της Honda
προς τον αναβάτη για επιστροφή στην πραγματικότητα και κάνουν την εμφάνισή τους, τόσο στις
γρήγορες εναλλαγές κλίσης σε δρόμο με στροφές μέσης ακτίνας, όσο και στην εθνική, αν προσπαθήσετε να αλλάξετε απότομα λωρίδα με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ. Αυτός βέβαια δεν είναι ο λόγος ύπαρξης αυτής της κατασκευής. Κινούμενος ακόμη και ένα κλικ πιο αργά, ανακαλύπτεις την πραγματική αξία του SW-T600 που
είναι η αγχολυτική μετακίνηση με αρκετές δόσεις αίσθησης χλιδής και η δυνατότητα για ταξίδια μέχρι την άλλη μεριά της Ευρώπης.
Συμπέρασμα: Ολοκληρωμένο πακέτο
Το νέο SW-T600 αποτελεί μία ολοκληρωμένη
πρόταση στην κατηγορία των mega scooters με τουριστικές βλέψεις. Χωρίς να εισάγει κάτι καινούριο
στο χώρο, καταφέρνει να εκπληρώνει στο έπακρο τις
υποσχέσεις που δίνουν οι προδιαγραφές του. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται στα γνωστά υψηλά επίπεδα της Honda, η άνεση και οι αποθηκευτικοί χώροι
ανταποκρίνονται πλήρως στις προσδοκίες του υποψήφιου αγοραστή και οι επιδόσεις που προσφέρει το
κινητήριο σύνολο κινούνται στο άνω άκρο, χωρίς παράλληλα να φοβίζουν τον αναβάτη με μικρή εμπειρία
στους δύο τροχούς. Παράλληλα, το νέο SW-T600 θα
τα καταφέρει εξαιρετικά σε συνθήκες ταξιδιού και
πάνω στη σέλα του, το μόνο πράγμα που θα βάλει τα
όρια είναι ο χρόνος που έχει στη διάθεσή του ο αναβάτης. Στα 9.700 ευρώ, σίγουρα δεν είναι ένα φθηνό
scooter για καθημερινή μετακίνηση. Από την άλλη
όμως, η τιμή του απέχει αρκετά από την κορυφή της
δικυλινδρης κατηγορίας, χωρίς παράλληλα να έχει
κάποια σημαντική έλλειψη στον τομέα του εξοπλισμού, ενώ μπορεί να παίξει κάλλιστα το ρόλο του μεταφορικού μέσου «όλα-σε-ένα» με τους προσφερόμενους χώρους να μην αφήνουν περιθώρια για παράπονα.
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr