1.Nuda και Nuda «R» μοιράζονται τα ίδια όργανα. Στο κέντρο, δεσπόζει ένα αναλογικών ενδείξεων, ευδιάκριτο στροφόμετρο, με κόκκινο που αρχίζει στις 8.000σαλ., και ένθετο ψηφιακό δείκτη ταχύτητας κιβωτίου. Το στροφόμετρο διαθέτει μάλιστα και έξυπνα «σκισίματα» στο πλαστικό περίβλημα που βγάζουν κόκκινο φως, όταν βρίσκεστε στα κόκκινα. Στα αριστερά υπάρχουν οι ενδεικτικές λυχνίες, ενώ μια ψηφιακή οθόνη στα δεξιά διαθέτει ενδείξεις κοντέρ, μερικού και ολικού χιλιομετρητή, κατανάλωσης καυσίμου, θερμοκρασίας περιβάλλοντος, ρολογιού, 2 χαρτών ανάφλεξης, προειδοποίηση για πάγο στο οδόστρωμα, και ένδειξη
service! Ναι, υπάρχει και alarm.
2.Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα προέρχεται από το BMW F 800 GS και είναι κοντύτερο κατά 50 χιλιοστά, ώστε να αυξηθεί η ευελιξία του Nuda, σε σχέση με τη δωρήτρια μοτοσικλέτα. Στην πράξη, αποδεικνύεται σταθερό, ακόμα και όταν τα χιλιόμετρα φτάνουν τη δεύτερη εκατοντάδα και εμπνέει τον αναβάτη για σβέλτη οδήγηση.
3.Το πίσω αμορτισέρ κάνει τη μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε Nuda και Nuda «R». Στο απλό Nuda θα βρείτε ένα μονό αμορτισέρ της Sachs, με προφόρτιση ελατηρίου, και απόσβεση επαναφοράς. Αντίθετα το «R», όχι μόνο φοράει αμορτισέρ της κορυφαίας σουηδικής εταιρείας Ohlins, όχι μόνο διαθέτει πλήρεις ρυθμίσεις, αλλά ρυθμίζεται καθ’ ύψος, γεγονός που αλλάζει εντελώς το στήσιμο της μοτοσικλέτας. Έτσι, ψηλώνοντας το πίσω αμορτισέρ, το «R» πατάει πολύ πιο σίγουρα, και αλλάζει κατεύθυνση πολύ πιο γρήγορα.
4.Στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας βρίσκουμε ένα σεβαστών διαστάσεων διπλό, αλουμινένιο ψαλίδι, που εγγυάται τη σταθερότητα του Nuda, και τη σωστή συμπεριφορά του, κάτω από όλες τις συνθήκες. Τα ελαστικά Sportec προέρχονται από τη Metzeler και είναι λίγο πιο σκληρά από όσο θα τα θέλαμε, για μια sport μοτοσικλέτα, όπως είναι η Nuda. Όμορφες οι ζάντες, προέρχονται από τη BMW K 1300, και διαθέτουν έξυπνα τοποθετημένες βαλβίδες στο πλάι για εύκολη πλήρωση με αέρα.
5.Το τελικό της εξάτμισης διαφέρει ελαφρώς μεταξύ Nuda και Nuda «R», λόγω των έξυπνα τοποθετημένων ανθρακονημάτινων κομματιών του «R», στο λαιμό της εξάτμισης, στη βάση του τελικού, και στο κομμάτι της εξαγωγής. Η εξάτμιση παράγει ένα ήχο που θυμίζει «φτιαγμένο» Moto Guzzi ή Harley, βαρύ, μπάσο, και ικανό να φτιάξει τον αναβάτη, χωρίς ποτέ να γίνεται ενοχλητικός.
6.Ο κινητήρας προέρχεται από τη σειρά F της BMW, όμως οι αλλαγές που έχει δεχθεί είναι τόσες πολλές, ώστε να μιλάμε για εντελώς νέο χαρακτήρα. Ο κυβισμός έχει ανέβει στα 898 κυβικά εκατοστά, η κεφαλή είναι νέα, ενώ νέοι είναι και οι εκκεντροφόροι. Μεγαλύτερες βαλβίδες, νέος ο στρόφαλος, με διαφορετικά διαστήματα ανάφλεξης, και διαφορετικό ήχο στην εξάτμιση, νέος αντικραδασμικός άξονας, νέα πιστόνια και μπιέλες, συνεισφέρουν στην αύξηση της ιπποδύναμης στους 105 ίππους. Δυστυχώς, από τα δύο Nuda απουσιάζει ο μονόδρομος συμπλέκτης, γεγονός που δυσχεραίνει την οδήγηση με κατεβάσματα και drift.
7.Ανεστραμμένο πιρούνι 48 χιλιοστών της Sachs χωρίς ρυθμίσεις για το Nuda, ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 48 χιλιοστών της Sachs για το «R». Ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων, από τη Brembo, παρέα με μεταλλικά σωληνάκια, φτιάχνουν ένα δυνατό πακέτο για το μπροστινό φρένο της Nuda. Η Nuda «R» διαθέτει μονομπλόκ δαγκάνες, πάλι από τη Brembo, με άλλα τακάκια, για εκπληκτική δύναμη και δάγκωμα. Όμορφο όσο και εξωγήινο το μπροστινό φτερό.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr