Προηγουμένως, μίλησα για τη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά του «R» σε σχέση με το «απλό» Nuda. Που βρίσκεται η καίρια διαφορά; Κατά τη γνώμη μου, το κλειδί στην σαφώς καλύτερη συμπεριφορά του «R» κάτω από πίεση, βρίσκεται όχι μόνο στις διαφορετικές και πιο ποιοτικές αναρτήσεις, αλλά ιδιαίτερα στο στήσιμο, αφού οι τεχνικοί της εταιρείας είχαν δώσει ύψος στο πίσω αμορτισέρ της Ohlins (ρυθμίζεται και καθ’ ύψος), με συνέπεια να χαμηλώσει το μπροστινό, να αλλάξει η γεωμετρία, να πέσει περισσότερο βάρος στον μπροστινό τροχό, και να πατάει καλύτερα η μοτοσικλέτα. Όπως και να έχει, η οδήγηση του «R» στην όμορφη πίστα του Mores, ήταν αποκαλυπτική. Σταθερότατη παντού, όμως πλέον πιο ευέλικτη σε σχέση με την απλή Nuda, και πολύ πιο διασκεδαστική, αφού το «R» διαθέτει κοντύτερο γρανάζωμα. Δοκιμάζοντας να τσιμπήσω το συμπλέκτη με τρίτη στο κιβώτιο, ο μπροστινός τροχός αποχαιρετά την άσφαλτο, και η σούζα έρχεται φυσικά, και με απολαυστικό έλεγχο. Λαμβάνοντας υπ’ όψη πως η άσφαλτος στην πίστα του Mores είχε πιο πολλά μπαλώματα κι από σκοτσέζικο κιλτ, μαζί με το γεγονός πως τα «R» φορούσαν τα σκληρά Metzeler Sportec, κουρασμένα και φθαρμένα μάλιστα από δύο(!) προηγούμενα γκρουπ, το Nuda «R» ήταν απλά απίθανο, μέσα στην αρένα. Γύρο με το γύρο, η εμπιστοσύνη μου μεγάλωνε, παρά τα ελεγχόμενα γλιστρήματα λόγω κακών ελαστικών και μέτριας ποιότητας ασφάλτου, ώσπου κάποια στιγμή άρχισα να ξύνω γόνατο και μαρσπιέ, γουστάροντας αφάνταστα με την κατάσταση.
«Η οδήγηση του «R» στην όμορφη πίστα του Mores, ήταν αποκαλυπτική.»
Σε κάθε έξοδο από κλειστή στροφή, με δευτέρα στο κιβώτιο, ο μπροστινός τροχός ελάφρωνε στο άνοιγμα του γκαζιού, χωρίς όμως αυτό να οδηγεί σε κουνήματα, ενώ στην ευθεία είδα μέχρι και 184 χιλιόμετρα στο κοντέρ, με υποδειγματική σταθερότητα. Άριστη ευελιξία στο εσάκι της πίστας, ενώ τα μαρσπιέ χάρασσαν την άσφαλτο με χαρακτηριστικό ήχο σε δυο παρατεταμένες στροφές. Δυο λεπτομέρειες ακόμα πρέπει να επισημάνουμε. Η πρώτη αφορά στο εκπληκτικά δυνατό και άγριο δάγκωμα από τις μονομπλόκ δαγκάνες του «R» στο μπροστινό φρένο, πρωτόγνωρα δυνατό, σε βαθμό που να αναρωτιόμαστε για τη συμπεριφορά του σε γλιστερό οδόστρωμα. Από ό,τι μάθαμε, υπαίτια είναι τα τακάκια, οπότε αν δεν επιθυμείτε ακραία συμπεριφορά (που στην πίστα φυσικά όχι μόνο δεν ενοχλεί, αλλά καθηλώνει τη μοτοσικλέτα με απόλυτο έλεγχο, από κάθε ταχύτητα), απλώς αλλάζετε τακάκια, ώστε να έχετε πιο γλυκιά συμπεριφορά. Και η δεύτερη λεπτομέρεια εστιάζεται στην απουσία μονόδρομου συμπλέκτη, απουσία που δεν θα βοηθήσει όσους κόβουν ταχύτητα πριν από τη στροφή με κατεβάσματα και γλίστρημα του πίσω τροχού. Όπως έχει, το Nuda θα διαμαρτυρηθεί, με μικρές αναπηδήσεις του πίσω τροχού, αν το παρακάνετε. Αν ξεχάσετε όμως τα drift, και οδηγήσετε στρωτά, θα κινηθείτε πραγματικά γρήγορα, και απολαυστικά, δημιουργώντας επικές ιστορίες που θα διηγείστε στην παρέα για πολύ καιρό.