Προηγουμένως, μίλησα για τη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά του «R» σε σχέση με το «απλό» Nuda. Που βρίσκεται η καίρια διαφορά; Κατά τη γνώμη μου, το κλειδί στην σαφώς καλύτερη συμπεριφορά του «R» κάτω από πίεση, βρίσκεται όχι μόνο στις διαφορετικές και πιο ποιοτικές αναρτήσεις, αλλά ιδιαίτερα στο στήσιμο, αφού οι τεχνικοί της εταιρείας είχαν δώσει ύψος στο πίσω αμορτισέρ της Ohlins (ρυθμίζεται και καθ’ ύψος), με συνέπεια να χαμηλώσει το μπροστινό, να αλλάξει η γεωμετρία, να πέσει περισσότερο βάρος στον μπροστινό τροχό, και να πατάει καλύτερα η μοτοσικλέτα. Όπως και να έχει, η οδήγηση του «R» στην όμορφη πίστα του Mores, ήταν αποκαλυπτική. Σταθερότατη παντού, όμως πλέον πιο ευέλικτη σε σχέση με την απλή Nuda, και πολύ πιο διασκεδαστική, αφού το «R» διαθέτει κοντύτερο γρανάζωμα. Δοκιμάζοντας να τσιμπήσω το συμπλέκτη με τρίτη στο κιβώτιο, ο μπροστινός τροχός αποχαιρετά την άσφαλτο, και η σούζα έρχεται φυσικά, και με απολαυστικό έλεγχο. Λαμβάνοντας υπ’ όψη πως η άσφαλτος στην πίστα του Mores είχε πιο πολλά μπαλώματα κι από σκοτσέζικο κιλτ, μαζί με το γεγονός πως τα «R» φορούσαν τα σκληρά Metzeler Sportec, κουρασμένα και φθαρμένα μάλιστα από δύο(!) προηγούμενα γκρουπ, το Nuda «R» ήταν απλά απίθανο, μέσα στην αρένα. Γύρο με το γύρο, η εμπιστοσύνη μου μεγάλωνε, παρά τα ελεγχόμενα γλιστρήματα λόγω κακών ελαστικών και μέτριας ποιότητας ασφάλτου, ώσπου κάποια στιγμή άρχισα να ξύνω γόνατο και μαρσπιέ, γουστάροντας αφάνταστα με την κατάσταση.
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr