LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η “φροντίδα” της BMW είναι εμφανής στο Nuda, αφού όλες οι... ποθητές αρετές των Βαυαρών έχουν εμποτίσει τον χαρακτήρα του Husqvarna.

Άνεση / εργονομία: Sport καταστάσεις

Το Nuda είναι μια ψηλή μοτοσικλέτα. Η σέλα του βρίσκεται στα ανακοινώσιμα 870 χιλιοστά, και ο υποφαινόμενος με ύψος 1.72 έπρεπε να μετακινεί το σώμα προς τα δεξιά, κάθε φορά που ήθελε να πατήσει κάτω. Η θέση που το Nuda τοποθετεί τον αναβάτη, είναι άνετη και ξεκούραστη με χέρια/πόδια να βρίσκουν χειριστήρια/μαρσπιέ σε ανθρώπινες, ανοιχτές γωνίες. Όμορφος, βαρύς δικύλινδρος ήχος, που δεν θυμίζει BMW, αλλά κάτι άλλο, πιο δυνατό και… πειραγμένο. Τα πολύ όμορφα γκριπ έχουν το logo της Husqvarna, και διαθέτουν καλαίσθητα αντίβαρα στο τελείωμα τους. Για την αρχή της βόλτας, καβάλησα ένα Nuda κομπλέ με τα επίσημα αξεσουάρ της εταιρείας. Δηλαδή δυο μικρές βαλίτσες, και μια μικρή ζελατίνα πάνω από τον προβολέα. Οι βαλίτσες δυστυχώς δεν ανοίγουν με το κλειδί της μοτοσικλέτας, και θέλουν άλλο. Εσωτερικά, διαθέτουν πρακτικά αδιάβροχα τσαντάκια, που περιορίζουν μεν κι άλλο τον όγκο, αλλά τις καθιστούν αδιάβροχες. Η ζελατίνα πάλι, παραείναι μικρή, ενώ βρίσκεται πολύ κοντά στον αναβάτη, και ακόμα κι αν ο τελευταίος σκύψει, η προστασία από τον αέρα είναι μηδαμινή. Το υλικό της σέλας έχει μια ιδιομορφία, καθώς στην αρχή βουλιάζει ελαφρά, και αγκαλιάζει τον αναβάτη, με συνέπεια στις ανωμαλίες του δρόμου να ταλαιπωρείται ελαφρώς ο κόκκυγας. Δεν λέμε πως δεν θα ταξιδέψει, όμως η άνεση που παρέχεται, δεν είναι αρκετή για μακρόχρονη παραμονή στη σέλα. Σε αυτό συνηγορεί και η μικρή χωρητικότητα του ρεζερβουάρ των 13 λίτρων.
Παρ’ όλα αυτά, η οικονομία καυσίμου του συγκεκριμένου κινητήρα είναι θρυλική, και η Husqvarna μιλάει για κατανάλωση 3,9 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα με σταθερά 90 χλμ/ώρα, και για αυτονομία 250 χιλιομέτρων. Σε περισσότερο ρεαλιστικές συνθήκες, πιθανολογούμε πως θα μπορούμε να μιλάμε για άνετη επίτευξη 220-230 χιλιομέτρων με ένα ρεζερβουάρ.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ