Τα μοντέλα που οδηγήσαμε στη Σαρδηνία ήταν προ-παραγωγής, όπως μας είχαν πληροφορήσει, οπότε κάποιες μικρές ατέλειες στο φινίρισμα είναι απολύτως δικαιολογημένες, και αναμένεται να εξαφανιστούν, πριν βγουν οι μοτοσικλέτες στην παραγωγή. Για την ώρα, η Husqvarna διαχωρίζει τα δυο μοντέλα, το απλό και το R, και χρωματικά. Αυτό σημαίνει πως το απλό Nuda θα βγαίνει σε σοβαρό μαύρο χρώμα -στο οποίο δυστυχώς χάνονται κάπως οι «τσαχπινιές» του design-, ενώ το Nuda «R» θα κυκλοφορήσει στην πιο όμορφη και παιχνιδιάρικη λευκή-κόκκινη power διχρωμία της ιταλικής εταιρείας. Η διχρωμία αναδεικνύει καλύτερα και το σχεδιασμό του ρεζερβουάρ και των αεραγωγών στα πλαϊνά του, ενώ μειώνει οπτικά και τον όγκο της ουράς. Βέβαια, τα πλαστικά είναι ιδιαίτερα φθηνά, και ένας αγοραστής του Nuda θα μπορούσε με μηδαμινό κόστος να αλλάξει χρώμα στη μοτοσικλέτα του, μετατρέποντας την σε… «R replica». Μονοπάτια που παίρνει το μυαλό όμως, ε; Θρίαμβος το μπροστινό φτερό των Ιταλών, όπου καταφέρνει να δείχνει την ίδια στιγμή εξωγήινο, αλλά και καλόγουστο. Δεν ξέρουμε πόσο προστατεύει από τα νερά, όμως σε εμφάνιση η Husqvarna πέτυχε εκεί που απέτυχαν αρκετοί άλλοι. Το πλαίσιο χωροδικτύωμα δίνει αγριάδα στην κατασκευή, ενώ η κόκκινη κεφαλή της Husqvarna φωνάζει «επιδόσεις» από μακριά. Η τάπα του ρεζερβουάρ δεν μας ενθουσιάζει, αφού είναι πλαστική, ενώ δεν έχει και μεντεσέ, και σου μένει στο χέρι στον ανεφοδιασμό. Ευτυχώς όμως, κλειδώνει. Τα όργανα του Nuda αποτελούνται από ένα ελαφρύ και compact πάνελ που περιλαμβάνει ένα κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο με αναλογικές ενδείξεις -αλλά και με μικρή ψηφιακή οθόνη με δείκτη ταχύτητας κιβωτίου-, μια ψηφιακή οθόνη στα δεξιά, με το κοντέρ και διάφορες ενδείξεις, και τις λυχνίες στα αριστερά. Δεν ενθουσιαστήκαμε από το design τους που θυμίζει περισσότερο off-road μοτοσικλέτα παρά street, παρ’ όλα αυτά είναι ευδιάκριτα, και διαθέτουν πληθώρα ενδείξεων που δεν θα αφήσουν κανένα παραπονεμένο.







Μπορεί η μικροκινητικότητα να αλλάξει τον κυκλοφοριακό χάρτη των πόλεων;
Test Oxford Oximiser Pro & Battery monitor: Για εύκολη φόρτιση και παρακολούθηση της μπαταρίας.
Μια Ducati 750 SS του 1974 πουλήθηκε πάνω από 120.000 ευρώ
Benelli στην EICMA 2025: Τέσσερα νέα μοντέλα και δυναμική παρουσία στο Μιλάνο
LETBE ISLAND 200: Με 16 ίππους, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και δώρο βαλίτσα SHAD SH33
Aumovio AVAS: Θα παρουσιάσει σύστημα ήχου για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στην EICMA 2025
GasGas: Αποχώρηση από το Παγκόσμιο Trial το 2026 για οικονομικούς λόγους
MV Agusta: Πλέον θα φτιάχνει εξατομικευμένες μοτοσυκλέτες για κάθε πελάτη
Ducati Diavel V4 “Anima”: Η πιο φουτουριστική μεταμόρφωση που έγινε ποτέ σε Diavel
Πώς τα jeans με Kevlar άλλαξαν το παιχνίδι στην προστασία;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.