Τα μοντέλα που οδηγήσαμε στη Σαρδηνία ήταν προ-παραγωγής, όπως μας είχαν πληροφορήσει, οπότε κάποιες μικρές ατέλειες στο φινίρισμα είναι απολύτως δικαιολογημένες, και αναμένεται να εξαφανιστούν, πριν βγουν οι μοτοσικλέτες στην παραγωγή. Για την ώρα, η Husqvarna διαχωρίζει τα δυο μοντέλα, το απλό και το R, και χρωματικά. Αυτό σημαίνει πως το απλό Nuda θα βγαίνει σε σοβαρό μαύρο χρώμα -στο οποίο δυστυχώς χάνονται κάπως οι «τσαχπινιές» του design-, ενώ το Nuda «R» θα κυκλοφορήσει στην πιο όμορφη και παιχνιδιάρικη λευκή-κόκκινη power διχρωμία της ιταλικής εταιρείας. Η διχρωμία αναδεικνύει καλύτερα και το σχεδιασμό του ρεζερβουάρ και των αεραγωγών στα πλαϊνά του, ενώ μειώνει οπτικά και τον όγκο της ουράς. Βέβαια, τα πλαστικά είναι ιδιαίτερα φθηνά, και ένας αγοραστής του Nuda θα μπορούσε με μηδαμινό κόστος να αλλάξει χρώμα στη μοτοσικλέτα του, μετατρέποντας την σε… «R replica». Μονοπάτια που παίρνει το μυαλό όμως, ε; Θρίαμβος το μπροστινό φτερό των Ιταλών, όπου καταφέρνει να δείχνει την ίδια στιγμή εξωγήινο, αλλά και καλόγουστο. Δεν ξέρουμε πόσο προστατεύει από τα νερά, όμως σε εμφάνιση η Husqvarna πέτυχε εκεί που απέτυχαν αρκετοί άλλοι. Το πλαίσιο χωροδικτύωμα δίνει αγριάδα στην κατασκευή, ενώ η κόκκινη κεφαλή της Husqvarna φωνάζει «επιδόσεις» από μακριά. Η τάπα του ρεζερβουάρ δεν μας ενθουσιάζει, αφού είναι πλαστική, ενώ δεν έχει και μεντεσέ, και σου μένει στο χέρι στον ανεφοδιασμό. Ευτυχώς όμως, κλειδώνει. Τα όργανα του Nuda αποτελούνται από ένα ελαφρύ και compact πάνελ που περιλαμβάνει ένα κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο με αναλογικές ενδείξεις -αλλά και με μικρή ψηφιακή οθόνη με δείκτη ταχύτητας κιβωτίου-, μια ψηφιακή οθόνη στα δεξιά, με το κοντέρ και διάφορες ενδείξεις, και τις λυχνίες στα αριστερά. Δεν ενθουσιαστήκαμε από το design τους που θυμίζει περισσότερο off-road μοτοσικλέτα παρά street, παρ’ όλα αυτά είναι ευδιάκριτα, και διαθέτουν πληθώρα ενδείξεων που δεν θα αφήσουν κανένα παραπονεμένο.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr