Ο κινητήρας είναι ροπάτος και ελαστικός επιταχύνοντας δυνατά στις μεσαίες, με ευχάριστο ξέσπασμα όταν ξεπεράσετε τις 6.000 σ.α.λ. Ο συμπλέκτης είναι άριστος σε αίσθηση, χωρίς να κουράζει, και το κιβώτιο θετικό και ακριβές. Ένα ακόμα προτέρημα που θα εκτιμηθεί στην πόλη, είναι το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού που κάνει τις μανούβρες και τις αναστροφές σε στενό δρόμο παιχνιδάκι. Ο ψεκασμός είναι γλυκός, η απόδοση δεν έχει τρύπες, ενώ οι κραδασμοί λάμπουν δια της απουσίας τους. Τα φρένα αριστεύουν σε αίσθηση και δύναμη, και γενικά, το Nuda δείχνει πραγματικό «πακέτο», δεμένο, και ενιαίο, με πολύ καλή και ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Όταν ο πλοηγός άνοιξε το γκάζι, το τρενάκι με τα Nuda άρχισε να διαγράφει γρήγορα τόξα, στους επαρχιακούς δρόμους της Σαρδηνίας. Ο ρυθμός επιταχύνθηκε και έφτασε σε ιδιαίτερα σβέλτο επίπεδο, πάντα όμως με μια καλοζυγισμένη δόση ασφάλειας. Στη γρήγορη οδήγηση, το φαρδύ τιμόνι αποτελούσε σύμμαχο για τα εσάκια, ενώ το Nuda συνέχισε να ξεδιπλώνει τις αρετές του. Σταθερό, ευέλικτο, και με κινητήρα που τρελαίνεται για στροφάρισμα, εκτοξεύεται από στροφή σε στροφή, χωρίς να χρειάζεται να αλλάζεις μάλιστα πολλές ταχύτητες, αφού η ροπή σε ξελασπώνει από όλες τις καταστάσεις. Στο σβέλτο τέμπο, προσωπικά ήθελα λίγο καλύτερη αίσθηση από το πιρούνι της Sachs, αίσθηση όμως που θα έπαιρνα με το παραπάνω, όταν αργότερα θα οδηγούσαμε στην πίστα του Mores το «R». Όπως έχει, το Nuda δεν είναι μια μοτοσικλέτα για… Ινδιάνους, παρόλο που θα κάνει και σούζες, ακόμα και με δευτέρα στο κιβώτιο, θα στρίψει σβέλτα, και θα κινηθεί παντού με γρήγορους ρυθμούς. Το θέμα είναι πως ο χαρακτήρας που βγάζει είναι αυτός της ήρεμης δύναμης, της ωριμότητας, και της μετρημένης, και δίχως ακρότητες sport συμπεριφοράς.







Μπορεί η μικροκινητικότητα να αλλάξει τον κυκλοφοριακό χάρτη των πόλεων;
Test Oxford Oximiser Pro & Battery monitor: Για εύκολη φόρτιση και παρακολούθηση της μπαταρίας.
Μια Ducati 750 SS του 1974 πουλήθηκε πάνω από 120.000 ευρώ
Benelli στην EICMA 2025: Τέσσερα νέα μοντέλα και δυναμική παρουσία στο Μιλάνο
LETBE ISLAND 200: Με 16 ίππους, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και δώρο βαλίτσα SHAD SH33
Aumovio AVAS: Θα παρουσιάσει σύστημα ήχου για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στην EICMA 2025
GasGas: Αποχώρηση από το Παγκόσμιο Trial το 2026 για οικονομικούς λόγους
MV Agusta: Πλέον θα φτιάχνει εξατομικευμένες μοτοσυκλέτες για κάθε πελάτη
Ducati Diavel V4 “Anima”: Η πιο φουτουριστική μεταμόρφωση που έγινε ποτέ σε Diavel
Πώς τα jeans με Kevlar άλλαξαν το παιχνίδι στην προστασία;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.