Ο κινητήρας είναι ροπάτος και ελαστικός επιταχύνοντας δυνατά στις μεσαίες, με ευχάριστο ξέσπασμα όταν ξεπεράσετε τις 6.000 σ.α.λ. Ο συμπλέκτης είναι άριστος σε αίσθηση, χωρίς να κουράζει, και το κιβώτιο θετικό και ακριβές. Ένα ακόμα προτέρημα που θα εκτιμηθεί στην πόλη, είναι το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού που κάνει τις μανούβρες και τις αναστροφές σε στενό δρόμο παιχνιδάκι. Ο ψεκασμός είναι γλυκός, η απόδοση δεν έχει τρύπες, ενώ οι κραδασμοί λάμπουν δια της απουσίας τους. Τα φρένα αριστεύουν σε αίσθηση και δύναμη, και γενικά, το Nuda δείχνει πραγματικό «πακέτο», δεμένο, και ενιαίο, με πολύ καλή και ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Όταν ο πλοηγός άνοιξε το γκάζι, το τρενάκι με τα Nuda άρχισε να διαγράφει γρήγορα τόξα, στους επαρχιακούς δρόμους της Σαρδηνίας. Ο ρυθμός επιταχύνθηκε και έφτασε σε ιδιαίτερα σβέλτο επίπεδο, πάντα όμως με μια καλοζυγισμένη δόση ασφάλειας. Στη γρήγορη οδήγηση, το φαρδύ τιμόνι αποτελούσε σύμμαχο για τα εσάκια, ενώ το Nuda συνέχισε να ξεδιπλώνει τις αρετές του. Σταθερό, ευέλικτο, και με κινητήρα που τρελαίνεται για στροφάρισμα, εκτοξεύεται από στροφή σε στροφή, χωρίς να χρειάζεται να αλλάζεις μάλιστα πολλές ταχύτητες, αφού η ροπή σε ξελασπώνει από όλες τις καταστάσεις. Στο σβέλτο τέμπο, προσωπικά ήθελα λίγο καλύτερη αίσθηση από το πιρούνι της Sachs, αίσθηση όμως που θα έπαιρνα με το παραπάνω, όταν αργότερα θα οδηγούσαμε στην πίστα του Mores το «R». Όπως έχει, το Nuda δεν είναι μια μοτοσικλέτα για… Ινδιάνους, παρόλο που θα κάνει και σούζες, ακόμα και με δευτέρα στο κιβώτιο, θα στρίψει σβέλτα, και θα κινηθεί παντού με γρήγορους ρυθμούς. Το θέμα είναι πως ο χαρακτήρας που βγάζει είναι αυτός της ήρεμης δύναμης, της ωριμότητας, και της μετρημένης, και δίχως ακρότητες sport συμπεριφοράς.
Πόσο πάνω από το όριο βρίσκεται το όριο;
Scooter: Τα 300αρια με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Γιατί να πληρώνουν διόδια οι μοτοσυκλέτες;
Τι αξίζει στους οδηγούς που δεν ανάβουν φλάς;
Παρουσίαση μπαταρίες Dynavolt λιθίου: Μικρό βάρος, υψηλή απόδοση
ESF E-Ride Scorpion: Με άμεση διαθεσιμότητα & χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Keeway Vieste 125: Mini GT με 2.390 ευρώ
Καλοκαιρινά γάντια Five Tricks
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr