Oταν έχεις στις τάξεις σου ένα τόσο αναγνωρίσιμο λογότυπο όσο αυτό των XT και παράλληλα το πιο εμπορικό εργοστασιακό Supermoto (660 Χ), τότε έχεις τα βασικά συστατικά για μια πετυχημένη συνταγή. Διατηρώντας, λοιπόν, την αισθητική και το όνομα του μεγαλύτερου μοντέλου, η Yamaha προχώρησε στην παραγωγή του μικρότερου μέλους της οικογένειας των XT.
Σε όσους αρέσει, λοιπόν, η εμφάνιση του 660, σίγουρα θα το λατρέψουν. Στην πρώτη επαφή μαζί του εκπλήσσεσαι με τις μικρές του διαστάσεις. Αντίθετα με τα περισσότερα μικρά μοντέλα που πασχίζουν να δείχνουν μεγαλύτερα απ΄ ό,τι είναι, το XT είναι ένα 125άρι με μέγεθος που παραπέμπει σε 50άρι. Είναι μικρό και δεν "ντρέπεται" καθόλου γι΄ αυτό! Οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όμως, που βρίσκουμε στο μικρό XT, σίγουρα θα έκαναν ορισμένα μεγαλύτερα μοντέλα να κοκκινίζουν από ντροπή. Το προστατευτικό των καλαμιών, αλλά και η μικρή, πρακτική καρίνα, ανήκουν στον standard εξοπλισμό και προσθέτουν επιπλέον πόντους στον τομέα της εμφάνισης, ενώ δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα το βαμμένο μαύρο ψαλίδι, η λεπτή ουρά, η όμορφη διχρωμία (προσφέρεται σε μπλε-μαύρο και κόκκινο-μαύρο) και οι 17άρες ζάντες.
Το XΤ 125 Χ είναι εφοδιασμένο με τετράχρονο, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο μοτέρ, χωρητικότητας 124 κ.εκ., με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο. Βασικά του χαρακτηριστικά είναι η γραμμική και αθόρυβη λειτουργία και όχι οι υψηλές επιδόσεις του, καθώς αυτές περιορίζονται σε μεγάλο βαθμό από την τοποθέτηση του τεράστιου τελικού της εξάτμισης, προκειμένου να επιτευχθούν τα όρια εκπεμπόμενων ρύπων που ορίζουν οι προδιαγραφές Euro 2 που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ενωση.
Η πρώτη επαφή με το μικρό XT προκαλεί σίγουρα περιέργεια. Η σύγχρονη αισθητική του σε συνδυασμό με τις 17άρες ζάντες προδιαθέτουν για "παιχνίδια", αλλά οι μικρές του διαστάσεις δημιουργούν την εύλογη απορία αν μπορεί να αντεπεξέλθει στην πίεση. Ωστόσο, μια πρόχειρη ματιά στο ψηφιακό πολυόργανο, σας βάζει στο παιχνίδι, καθώς το χρονόμετρο που υπάρχει εκεί, πάντα προκαλεί για να το χρησιμοποιήσετε! Ο συμπλέκτης έχει παράξενη λειτουργία (απομονώνει πολύ ψηλά), κα οι επιδόσεις θα μπορούσαν να είναι καλύτερες, όμως το μοτέρ έχει πολύ γραμμική απόδοση με αποτέλεσμα η τελική να αγγίζει τα 120 χλμ./ώρα.
Ο τρόπος που περνά το ελαφρύ σύνολο (μόλις 111 κιλά) ανάμεσα από τα σταματημένα τετράτροχα είναι υποδειγματικός. Απόλυτος έλεγχος, σε συνδυασμό με ασφάλεια, καθώς ο τεράστιος δίσκος μπροστά δείχνει έτοιμος να επέμβει αν κάποιος απρόσεχτος επιχειρήσει να αλλάξει λωρίδα χωρίς φλας.
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Α/Ψ, 1ΕΕΚ, 2Β
Χωρητικότητα: 124 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 12,5/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,2/6.500
Βάρος: 111 κιλά
Τιμή: 3.430 ευρώ
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr