Όταν αντικρίζεις για πρώτη φορά το D-Tracker 125, μένεις έκπληκτος από το μικρό του μέγεθος. Οι 14άρηδες τροχοί, του κόβουν ύψος και το κάνουν να δείχνει πραγματικά ξεχωριστό. Σαν μια μοτοσικλέτα… gadget, κάτι ανάμεσα σε χρηστικό 125 και μανιακό mini-moto, ένα δίκυκλο φτιαγμένο για διασκέδαση, εκτός από την εισαγωγή στο χώρο της μοτοσικλέτας, αφού η λογική της Kawasaki ήταν να κατασκευάσει ένα 125 -όχι απλά δανειζόμενη κομμάτια από μεγαλύτερα μοντέλα- με στόχο τις ανάγκες των νέων αναβατών.
Τεράστια σιγουριά νιώθει όποιος καβαλήσει την ιδιαίτερα χαμηλή σέλα του μικρού D-Tracker. Όταν ακόμα και αναβάτες ή αναβάτισσες με ύψος κάτω του 1.65 μ. μπορούν να αισθανθούν άνετοι και σίγουροι, πατώντας γερά με όλο το πόδι στο έδαφος, πάνω σε μια μοτοσικλέτα, τότε η τελευταία σίγουρα αποτελεί μοναδική περίπτωση. Το χαμηλό ύψος (σέλα στα 805 χιλιοστά, κομπλέ με λεπτή σιλουέτα μοτοσικλέτας) και βάρος (μόλις 114 κιλά!) του D-Tracker το κάνουν επίσης ιδιαίτερα μανιτζέβελο, είτε όταν είναι σταματημένο με τον αναβάτη πάνω είτε όταν ο αναβάτης βρίσκεται δίπλα του και θέλει να το μανουβράρει.
Ο κινητήρας είναι ο ίδιος που κινεί και το off-road μοντέλο KLX 125. Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, ψεκαστός, με μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες. Απλός και αξιόπιστος. Προικισμένος με μίζα, έρχεται άμεσα σε λειτουργία, καλύπτει τις προδιαγραφές Euro3 με τη βοήθεια καταλύτη και αισθητήρα οξυγόνου και είναι σχεδόν αθόρυβος. Το περιμετρικό πλαίσιο από ατσάλι θα βοηθήσει τα μέγιστα στη σωστή οδική συμπεριφορά του D-Tracker, όπως θα το βοηθήσουν και οι σωστές αναρτήσεις του.
Ακόμα και με ταχύτητες κοντά στα 100 χ.α.ω. η μοτοσικλέτα της Kawasaki παραμένει σταθερότατη, κάνοντας τον κάτοχό της να ευχαριστεί νοητά το πλαίσιο (σχεδιασμένο ειδικά για το D-Tracker παρακαλώ και όχι δανεισμένο από κάποια μεγαλύτερη μοτοσικλέτα) και τις αναρτήσεις, για την υποδειγματική συνεργασία τους. Αν έχετε όρεξη για οδηγικές ακρότητες, να έχετε υπ΄ όψιν ότι το D-Tracker θα κάνει δύσκολα σούζα, με αρκετό πατινάρισμα.
Τα φρένα αποδεικνύονται υπεράνω κριτικής από πλευράς τόσο δύναμης όσο και αίσθησης. Τελικά, το μόνο που θα κάνει τον αναβάτη να κατέβει από τη σέλα είναι το σκληρό υλικό της τελευταίας, που μετά από αρκετή ώρα θα κουράσει τους αναβάτες -το συνεπιβάτη πιο γρήγορα.
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Α/Ψ, 1ΕΕΚ, 2Β
Χωρητικότητα: 125 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 10,3/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1/6.400
Βάρος: 114 κιλά
Τιμή: 3.590 ευρώ
Τα Adventure scooter της αγοράς στην Α1 κατηγορία
Kawasaki Eliminator 500 – Υποψήφιο για Best Commuter by LS2
CFMOTO 450MT: Να γιατί το CFMoto 450 MT έγινε Best Seller
Σούζα: Αν τη σηκώνεις συχνά... μπορεί να σου κοστίσει
Το στρώνεις ευλαβικά ή του πίνεις το αίμα από την πρώτη μέρα;
Test ADV κράνος Shot Trek Rally: Premium εμφάνιση και χαρακτηριστικά από 169 ευρώ
YAMAHA TRACER 9: Με τον κορυφαίο κινητήρα χτυπάει πάλι την κορυφή των ταξινομήσεων
Τα Α2 Adventure που μετρήσαμε με τα καλύτερα φρένα
Ducati Desmo450 MX: Το πρώτο ιταλικό καθαρόαιμο με νέο, δεσμοδρομικό κινητήρα
BMW R18 Bobber Racer: Σε στυλ bobber από την LDK (Lord Drake Kustoms)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr