Το αυστριακό μηχανάκι χαρακτηρίζεται από πολύ καλής ποιότητας πλαστικά, απίστευτο πλαίσιο χωροδικτύωμα και ψαλίδι για χοντρό ψάρωμα, ανάποδο πιρούνι των 43 χιλιοστών της WP, και πίσω μονό αμορτισέρ (πάλι από την WP), με ρύθμιση προφόρτισης, σύστημα πέδησης με δίσκο σε μέγεθος ταψιού, και… ακτινική δαγκάνα από την ινδική θυγατρική της Brembo.
Το ηλεκτρονικό πολυόργανο με τις δεκάδες ψηφιακές ενδείξεις, στα πρότυπα των μεγάλων RC-8, χρήζει διατριβής! Και ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου διαθέτει, και δύο μερικούς χιλιομετρητές, και ρολόι, και ένδειξη μέσης ωριαίας ταχύτητας, ενώ μόλις μπείτε στη ρεζέρβα, ενεργοποιείται αυτόματα ένας μερικός χιλιομετρητής για να γνωρίζετε πόσα χιλιόμετρα έχετε διανύσει με τη ρεζέρβα. Το όργανο σας πληροφορεί για το υπόλοιπο των χιλιομέτρων που σας απομένουν μέχρι το επόμενο service (!), ενώ θα σας πληροφορήσει και για πιθανές βλάβες με διάφορα λεπτομερή διαγνωστικά μηνύματα, όπως «Side Stand Down», «High Coolant Temperature», «Low Battery», «Low Oil Pressure», «Low Fuel Level». Και δεν μιλάμε για μια μεγάλη, χλιδάτη, τουριστική μοτοσικλέτα, αλλά για ένα… 125!
Ο κινητήρας δεν έχει καμία σχέση με ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, για την κατηγορία των τετράχρονων 125. Η KTM μιλάει για 15 άλογα, και πιστεύουμε πως τα λεγόμενα της δεν βρίσκονται πολύ μακριά από την πραγματικότητα. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει τόσο δυνατά που θα έπαιρνες όρκο πως είναι 200 ή ακόμα και 250 κυβικά εκατοστά όταν μπαίνει στην καλή περιοχή, και σίγουρα όχι 125! Στην εκκίνηση, χρειάζεται ελαφριά συνδρομή του συμπλέκτη λόγω μακριάς πρώτης, κι΄ έτσι, δυστυχώς δεν θα μπορέσετε να κάνετε σούζες εύκολα.
Ο κινητήρας τραβάει θετικά από χαμηλά, ενώ στις μεσαίες στροφές ανεβάζει ρυθμό, και δείχνει απολαυστικά δυνατός. Μέσα στην κίνηση με άνεση κοντράρεται με TDM 900, KTM 690, Fazer και με CBR 600… και πιο συχνά, το 125άρι Duke καταλήγει πρώτο στο φανάρι, με τον αντίπαλο, λυσσασμένο, να το κοιτάει με απορία! Δυστυχώς για λόγους νομοθεσίας άλλων χωρών, ο κινητήρας διαθέτει ένα πολύ ενοχλητικό κόφτη που μπαίνει ιδιαίτερα απότομα μόλις το κοντέρ γράψει στιγμιαία 109χλμ/ώρα. Ευτυχώς όμως από ό,τι γνωρίζουμε, ο κόφτης αυτός αφαιρείται πανεύκολα, ώστε η τελική ταχύτητα να ανέβει στη θέση που της αξίζει, κοντά στα 130χλμ/ώρα. Τσίτα γκάζι, μέχρι την τελική, και δύναμη που προσφέρει ασφάλεια και διασκέδαση σε όλα τα τερέν. Περνώντας στο μπροστινό φρένο, έχουμε να πούμε πως πρόκειται πιθανότατα για το απολύτως καλύτερο φρένο που έχει φορεθεί σε μοτοσικλέτα 125 κυβικών εκατοστών.
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ, 4Β
Χωρητικότητα: 124,7 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 15/9.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,2/8.000
Βάρος: 124 κιλά
Τιμή: 3.890 ευρώ
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr