Πέρσι το είδαμε ως πρωτότυπο. Φέτος ήρθε η σειρά του μοντέλου παραγωγής για τη νέα γενιά cruiser της Moto Guzzi.

Το νέο California έρχεται σε ρήξη με τον πιο παραδοσιακό σχεδιασμό της προηγούμενης γενιάς και υιοθετεί αρκετά μοντέρνα στοιχεία στην εμφάνισή του.

Αερoελαιόψυκτος και με τη βούλα ο νέος V2 κινητήρας των 1.400 κ.εκ. με το μεγάλο ψυγείο λαδιού να μην αφήνει καμία αμφιβολία για αυτό.

Στενή σε γενικές γραμμές η σιλιουέτα του νέου California με τη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων να κλέβει την παράσταση στο πίσω μέρος.

Το εντυπωσιακό μοντέλο προφανώς αποτελεί έκδοση παραγωγής και δεν φέρει παρά μόνό μικρές αλλαγές σε σχέση με το concept.

Tο πολυόργανο του California περιφερειακά φιλοξενεί το ταχύμετρο και στο εσωτερικό του φέρει μία μεγάλη ψηφιακή οθόνη.

Τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα τουλάχιστον ως προς τη συμπίεση τους και φέρουν ξεχωριστό δοχείο αερίου.

Αυτή είναι η νέα Moto Guzzi California

Άλλο ένα μοντέλο που περιμέναμε έκανε την εμφάνισή του στο ετήσιο συνέδριο των εμπόρων της Piaggio στο Μόντε Κάρλο. Πρόκειται για το νέο Moto Guzzi California με τον V2 των 1.400 κ.εκ.

 
Για όσους δεν θυμούνται να πούμε πως νέο cruiser της ιταλικής εταιρίας είχε πρωτοεμφανιστεί στο περσινό συνέδριο των αντιπροσώπων του Piaggio Group, ως πρωτότυπο. Το μοντέλο που βλέπουμε στις φωτογραφίες προφανώς αποτελεί το μοντέλο παραγωγής και δεν φέρει παρά μόνό μικρές αλλαγές σε σχέση με το concept.

Το νέο California έρχεται σε ρήξη με τον πιο παραδοσιακό σχεδιασμό της προηγούμενης γενιάς και υιοθετεί αρκετά μοντέρνα στοιχεία στην εμφάνισή του. Σε αυτά συγκαταλέγονται τα καλύμματα των πίσω αμορτισέρ που φέρουν ξεχωριστό δοχείο αερίου και ρυθμίσεις, ο ευμεγέθης εμπρός προβολέας που δεν είναι απόλυτα στρογγυλός και φυσικά τα διπλά πίσω φωτιστικά σώματα που ακολουθούν πιστά την καμπύλη του φτερού. Εντύπωση προκαλεί επίσης και η σχεδίαση του ρεζερβουάρ με τον καινούριο κινητήρα να διεισδύει μέσα σε αυτό. Τόσο τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ όσο και το πιρούνι με το μεγάλο πλάτος των καλαμιών του δείχνουν ότι οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρίας έδωσαν μεγάλη σημασία και στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας, εκτός από την εμφάνισή της, με τις τετραπίστονες δαγκάνες της brembo να έχουν τοποθετηθεί ακτινικά.

Ο νέος κινητήρας των 1.400 κ.εκ. είναι αυτός που συγκεντρώνει βέβαια και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο νέο California καθώς θα αποτελέσει το μοτέρ που θα δούμε σε όλα τα επόμενα μοντέλα μεγάλου κυβισμού της Moto Guzzi. Πέρα από το μεγαλύτερο κυβισμό, αυτό που τραβά την προσοχή είναι το μεγάλο σε διαστάσεις ψυγείο του λαδιού, ενώ η μετάδοση της ισχύος στον πίσω τροχό γίνεται με άξονα. Ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά τόσο για το μοτέρ όσο και την υπόλοιπη μοτοσικλέτα δεν υπάρχουν προς το παρόν, αν και, όπως όλα δείχνουν δεν θα αργήσουν να πέσουν στα χέρια μας.

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ