Αν υποθέσουμε πως μαθαίνεις οδήγηση, με όχημα το Honda Transalp, τότε θα κάνεις την καλύτερη εισαγωγή στην αστική νιρβάνα. Η Honda είχε πολλά χρόνια για να εξελίξει το Transalp, περνώντας από το 600 στο 650, και μετά στο 700, και μέσα σ’ αυτά τα χρόνια, η μοτοσικλέτα σιδέρωσε τις ατέλειες της, αποκρυστάλλωσε την ασφάλτινη ταυτότητα της, και πλέον δείχνει πιο σίγουρη και πιο ολοκληρωμένη από ποτέ. Οι μέρες που πέρασα στη σέλα της, ήταν μέρες ξέγνοιαστες, και ενώ έψαχνα εις βάθος, να βρω κάποια αρνητικά σημεία που να προέρχονται από τη σχεδιαστική ηλικία των 4-5 χρόνων της, το μόνο απ’ το οποίο μπόρεσα να πιαστώ ήταν οι… διακόπτες. Οι διακόπτες είναι μικροί, και παλαιάς σχεδίασης, ενώ ο διακόπτης των φλας είναι σκληρός και σχετικά δύσχρηστος. Σίγουρα δεν πρόκειται για κάτι που θα μας κάνει να τρελαθούμε κιόλας, απλώς είναι ίσως το μόνο στοιχείο που δείχνει την ηλικία του Transalp. Η ζελατίνα είναι αρκετά κοντή, όπως όμως περιμένεις από το νέο αστικό χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, και αν θέλεις να προστατευθείς καλά από τη βροχή θα πρέπει να επενδύσεις σε μια μεγαλύτερη aftermarket ζελατίνα. Ευπρόσδεκτες οι χούφτες, κόβουν αρκετά το ψύχος από το χειμωνιάτικο αέρα, και θα πρέπει η θερμοκρασία να πέσει κάτω από το μηδέν (όπως και έγινε κατά τη διάρκεια της δοκιμής) για να κρυώσουν τα χέρια. Το ABS του Transalp, με την αρωγή του CBS (όλες οι μοτοσικλέτες θα έπρεπε να το έχουν) είναι εντυπωσιακά καλό ακόμη και σήμερα, με καλύτερη λειτουργία από του Suzuki, ειδικά στο πίσω φρένο. Έτσι, ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα, πολύ δύσκολα θα μπει εν λειτουργία το ABS στο Honda, αντίθετα από το V-Strom, που ακόμα και σε στεγνό, θέλει ελαφρύ πόδι. Το Versys πλησιάζει το Suzuki, στην παρεμβατικότητα του ABS. Ο κινητήρας του Honda είναι ελαστικός, αθόρυβος και πρόθυμος να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αναβάτη. Στο κοντέρ τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν εύκολα, μέχρι η ψηφιακή ένδειξη να δείξει 178-180 σε ανωφέρεια. Σε ψηλές ταχύτητες αισθάνεσαι και ακούς τον κινητήρα ελαφρώς πιο ζορισμένο από ό,τι στο V-Strom. Για να αλλάξει ο αναβάτης τις ενδείξεις στα όργανα του Transalp, πρέπει να αφήσει το τιμόνι, και να ψάξει τον διακόπτη που βρίσκεται στα όργανα, αντίθετα από το V-Strom που έχει ένα σύγχρονο διακόπτη στο πίσω μέρος του αριστερού γκριπ. Οι αναρτήσεις τώρα είναι στριτάδικες, σφιχτές, και παρά τα 173 χιλιοστά διαδρομής πίσω, θέλουν προσοχή στις ανωμαλίες, γιατί θα κοπανήσουν τη μέση σας –πάνε οι παλιές, μαλακές αναρτήσεις του 650. Για τους ίδιους λόγους, στη γρήγορη οδήγηση, το Transalp συμπεριφέρεται άψογα κι ως ενιαίο κομμάτι σε όλες τις ταχύτητες!
Τιμή (ευρώ): 8.550 ABS (7.300 χωρίς ABS ’08)
Χρώματα: λευκό-κόκκινο, λευκό-μπλε
+Φιλικότητα στην πόλη, ευελιξία, εκπληκτικό C-ABS
-Προστασία από τα στοιχεία, διακόπτες
Ποιά μοτοσυκλέτα θα αγόραζες αν ήξερες πως θα την κρατούσες 20 χρόνια;
Yamaha NMAX 125: Το best seller της Yamaha με νέα, μειωμένη τιμή
BMW R 1300 GS Adventure: Με τόση τεχνολογία πάνω του, το οδηγούν όλοι
Εσύ τί καμαρώνεις στην μοτοσυκλέτα σου και ας είναι λίγο παλιά;
5 commuter στην Α2 κατηγορία με κάτω από 5 χιλιάρικα
Παρουσιάστηκε: SYM VF185 με πιστοποίηση Euro5+ και εξοπλισμό με keyless και LED DRL
Παρουσιάστηκε: KTM 390 Adventure R 2025 με περισσότερη ισχύ και ακόμα πιο χωμάτινο
Test Ride: Αξίζει ή μάπα το καρπούζι;
KTM RC 390: Μονοκύλινδρη Ready to Race με νέα, χαμηλότερη τιμή
Η ΠΕΡΚΟ Α.Ε. αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr