Το κοιτάς από την αριστερή πλευρά. Το κοιτάς από τη δεξιά. Το κοιτάς στα μάτια. Το κοιτάς από πίσω. Καθαρές γραμμές, ποιοτικά πλαστικά, βαθιά βαφή. Άψογη συναρμογή όλων των μερών. Σύγχρονο design, που παίρνει φωτιά όταν το κοιτάς από πίσω, σε γωνία τριών τετάρτων, καθώς θυμίζει μυώδη sport μοτοσικλέτα. Από το πλάι μοιάζει πιο πολύ με scooter, αν και οι μεγάλοι τροχοί ξαφνιάζουν, όπως ξαφνιάζει και το τελικό μοτοσικλέτας, και τα έξυπνα βαμμένα πλαστικά που θέλουν να μοιάσουν με κτηνώδες πλαίσιο δυο δοκών αλουμινίου. Προσέξτε και τα κάρτερ του κινητήρα, που ξεπροβάλουν όμορφα από τα πλαϊνά πλαστικά. Η ουρά του είναι ψηλά, φανερώνοντας περήφανα την τεχνολογική υπεροχή που κρύβει ο σχεδιασμός μοτοσικλέτας. Μιλάμε φυσικά για το ελεύθερο από κινητήρα ψαλίδι, αφού το Integra έχει το μοτέρ μπροστά, όπως στις μοτοσικλέτες, την αλυσίδα στη μετάδοση, και το μονό πίσω αμορτισέρ, κομπλέ με μοχλικό. Η σέλα του αναβάτη είναι μεγάλη και φαρδιά, ενώ δυστυχώς του συνεπιβάτη γίνεται αρκετά πιο στενή, διαθέτοντας και λιγότερο αφρώδες. Αυτό για να μη χαλάσουν οι sport γραμμές του συνόλου. Τουλάχιστον ο συνεπιβάτης έχει δυο εργονομικές χειρολαβές που κάνουν πιο εύκολη τη διαβίωση του πάνω στο Integra. Η σέλα τώρα, δεν ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη (φάουλ), ενώ δεν διαθέτει εσωτερικό φως. Πταίσματα τα προηγούμενα, όμως δυστυχώς η μικρή χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου της σέλας δεν είναι καθόλου πταίσμα. Έτσι, θα χωρέσετε μόνο ένα ιδιαίτερα μικρό jet κράνος –τουλάχιστον υπάρχει έξοδος ρεύματος για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Το μικρό ντουλαπάκι στο αριστερό πλαϊνό θα χωρέσει λίγα ψιλά, και ένα πακέτο χαρτομάντιλα, ενώ δεξιά βρίσκεται το δυνατό χειρόφρενο. Οι καθρέπτες είναι πολύ καλοί, προσφέροντας μεγάλο οπτικό πεδίο, ενώ και η ζελατίνα του βασικού εξοπλισμού είναι χορταστικά, και αποτελεσματικά ψηλή. Οι διακόπτες στα γκριπ είναι υπερσύγχρονοι, βγαλμένοι από το VFR 1200. Η ψηφιακή οθόνη είναι σχετικά μικρή σε διαστάσεις -παρόλα αυτά ευδιάκριτη-, έχει όμορφο λευκό φωτισμό, όμως οι ενδείξεις της θα μπορούσαν να είναι και πλουσιότερες. Όπως έχουν τα πράγματα, αυτές περιλαμβάνουν δυο μερικούς χιλιομετρητές, δείκτη καυσίμου, ρολόι, στροφόμετρο και κοντέρ. Οι λυχνίες είναι οι εξής: μεγάλης σκάλας φώτων, φλας και αλάρμ, χειρόφρενου, ψεκασμού, λαδιού, νεκράς, θερμοκρασίας, HISS (Honda Ignition Security System), και ABS. Η τοποθέτηση του κόκκινου στις πολύ χαμηλές 6.500σαλ. δείχνει με σαφήνεια την υποτετράγωνη κατασκευή του κινητήρα, και σε προϊδεάζει για την εκπληκτική οικονομία καυσίμου που θα παρατηρήσεις μόλις χρειαστεί να ανεφοδιάσεις και πάλι το Integra.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr