Πρώτα από όλα, θα μιλήσουμε για την κατανάλωση, δεν το γλιτώνετε. Κατά τη δοκιμή, διανύσαμε μαζί με το Integra αρκετά χιλιόμετρα εθνικής οδού, με την ταχύτητα να κυμαίνεται στα 135-160χλμ/ώρα, χρησιμοποιώντας τόσο το Auto mode στο κιβώτιο ταχυτήτων (και στις 2 επιλογές, S & D), όσο και το manual. Δεν πηγαίναμε συνεχώς «τσίτα τα γκάζια», ούτε όμως προσπαθήσαμε να κάνουμε οικονομία. Φανταστείτε την έκπληξή μας λοιπόν όταν είδαμε τη μέση κατανάλωση να σταματάει στα… 4,2lt/100χλμ! Με αυτού του τύπου την οδήγηση, η αυτονομία θα φτάσει τα 335 χιλιόμετρα… Αυτό δεν γίνεται! Ή μάλλον… δεν γινόταν, έως τώρα. Σίγουρα με καμία μοτοσικλέτα, με δικύλινδρο κινητήρα 700 κυβικών εκατοστών. Με λίγη περισσότερη ψυχραιμία στο γκάζι, η κατανάλωση θα πέσει ακόμα περισσότερο, ενώ πιστεύουμε πως θα κατέβει ακόμα και κάτω από τα 4lt/100χλμ. Τώρα μπορούμε να περάσουμε και στις υπόλοιπες… λεπτομέρειες. Σταθερό, βράχος σε όλες τις ταχύτητες, με πολύ καλή αίσθηση από τις σφιχτές, sport αναρτήσεις, που σε κακό οδόστρωμα θα κοπανήσουν ελαφρώς, αλλά δεν θα κουράσουν τη μέση –ίσως λίγο τους καρπούς. Σε καλή άσφαλτο θα πάρετε μεγάλες κλίσεις με απόλυτη ασφάλεια, ενώ τα φρένα θα σας πακτώσουν αστραπιαία στο σημείο ακριβώς που θα επιλέξετε. Ούτε νερά, ούτε χώμα θα τρομάξουν το αλάνθαστο C-ABS, που θα επέμβει πολύ σπάνια μεν, αποτελεσματικότατα όμως δε. Η ζελατίνα καλύπτει αποτελεσματικά τον κορμό και το κεφάλι, αφήνει όμως ελαφρώς εκτεθειμένους τους ώμους –είναι στενή. Δεν μας άρεσε που τα νερά καταλήγουν εύκολα, από τον πίσω τροχό στην πλάτη του συνεπιβάτη. Όμορφη λεπτομέρεια, το fade-out που κάνουν τα όργανα, όταν τα σβήνεις. Παρόλη τη βελτίωση στη δεύτερη γενιά του DCT, κι εδώ, ο έλεγχος που έχει ο αναβάτης σε μανούβρες με πολύ-πολύ χαμηλές ταχύτητες, είναι μειωμένος σε σχέση με ένα συμβατικό συμπλέκτη. Δυο ακόμα γνωρίσματα του DCT που καλό είναι να γνωρίζετε. Όταν κυκλοφορείτε με τη μετάδοση στην αυτόματη θέση, και την επιλογή D για οικονομία, καταλήγετε να κυκλοφορείτε με το μοτέρ σχεδόν κρεμασμένο. Μέχρι να το συνηθίσετε, θα έχετε την αίσθηση πως το Integra… υπολειτουργεί, ή είναι έτοιμο να σκορτσάρει –πράγμα που δεν θα γίνει ποτέ όμως. Το τελευταίο γνώρισμα, και το σημαντικότερο ίσως, είναι πως το DCT εμφανίζει μια σχετική υστέρηση ανταπόκρισης, όταν την ώρα που οδηγείτε χαλαρά, χρειαστείτε όλο το διαθέσιμο γκάζι, και στρίψετε το γκριπ στο τέρμα. Μέχρι να αντιδράσει, και να κατεβάσει ταχύτητα, περνάει λίγος χρόνος, που σε κατάσταση ανάγκης πιθανώς να σας είχε φανεί κρίσιμος. Έχετε λοιπόν υπόψη σας αυτή την καθυστέρηση, ώστε να μην βρεθείτε μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις. Η κόρνα είναι λίγο χλιαρή σε ένταση, ενώ τα φώτα είναι πολύ δυνατά, και με σωστή δέσμη. Περιέργως, το κέντρο του τιμονιού είναι κούφιο κάτω από το κάλυμμα του, και έχεις την εντύπωση πως από κάπου θα ανοίγει για να αποκαλυφθεί κάποιο… ντουλαπάκι, αλλά κάτι τέτοιο δε συμβαίνει. Προσοχή θα χρειαστεί στο κόψιμο του τιμονιού –που δεν είναι πολύ μεγάλο, και στο βάρος, που θα φανεί ιδιαίτερα στις επιτόπιες μανούβρες, ή στην περίπτωση που το Integra γείρει στο πλάι. Και αν είστε κάτω από 1.70, τότε θα βρείτε τη σέλα του αναβάτη, ψηλή.
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr