LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στον επαρχιακό, το Integra θα σας διασκεδάσει δεόντως, αφού προσφέρει κορυφαίο κράτημα, και άριστη πληροφόρηση.

Πολύ καλή είναι η ποιότητα κύλισης, ενώ κανένας μηχανικός θόρυβος δεν ενοχλεί, και τίποτα δεν κοπανάει.

Το αριστερό γκριπ, γεμάτο με κουμπιά. Από εδώ αλλάζετε τις ταχύτητες στο manual, με τα κουμπιά «+» (από πίσω), και «-».

Σίγουρα εντυπωσιάζει, ακόμα και σταματημένο. Μεγάλη μετωπική επιφάνεια, που προσφέρει άριστη προστασία.

Σε κάθε εκκίνηση, πρέπει να εμπλέξετε τη μετάδοση, με το γκρι κουμπί. Κατόπιν, επιλέγετε «S» ή «D». Από πίσω επιλέγετε «Auto» ή «Manual».

Κάτω από τη σέλα, που δεν ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη, θα βρείτε χώρο για ένα jet κράνος.

Στιβαρό, πιρούνι 41χλστ., μεγάλος δίσκος «μαργαρίτα», CBS & ABS, και μεγάλος τροχός 17 ιντσών.

Πανέμορφα λεπτή και αιχμηρή η ουρά του Integra, όμως κατά συνέπεια λεπτή είναι και η σέλα του συνεπιβάτη.

Αίσθηση που θυμίζει οδήγηση αυτοκινήτου ντίζελ! Χαμηλόροπος, υποτετράγωνος, οικονομικός.

Όμορφα, αν και λίγο περισσότερο λιτά από ότι θα τα θέλαμε. Στο σβήσιμο, το φως τους σβήνει σταδιακά.

Λύση μοτοσικλέτας, με τα αντίστοιχα οφέλη σε κράτημα. Ψαλίδι, αλυσίδα, και μονό αμορτισέρ στο κέντρο.

Πρώτη Δοκιμή: Honda Integra

Το νέο scooter της Honda με το όνομα Integra έχει σαν στόχο να ενσωματώσει πλεονεκτήματα από δύο κατηγορίες δικύκλων (scooter και μοτοσικλέτες), σε ένα νέο είδος.

 
Αναμφισβήτητα η Honda αποτελεί μια από τις πρωτοπόρες εταιρείες στον κόσμο. Δεν επαναπαύεται στις δάφνες της, αλλά σπρώχνει συνεχώς τον πήχη ψηλότερα, αναζητώντας το μυθικό δισκοπότηρο των δυο τροχών. Το Integra αποτελεί μια από αυτές τις μοναδικές προσπάθειες, με στόχο να ενσωματώσει πλεονεκτήματα από δύο κατηγορίες δικύκλων (scooter και μοτοσικλέτες), σε ένα νέο είδος.

Τα ρίσκα που αναλαμβάνεις, όταν προσπαθείς να ανακαλύψεις από την αρχή τον τροχό είναι σίγουρα μεγάλα. Και για να μην ενδώσεις στην εύκολη λύση της παραγωγής ενός ακόμα δίτροχου, όπως όλα όσα έβγαλες μέχρι σήμερα, πρέπει να διαθέτεις γερό στομάχι, μεγάλη εμπιστοσύνη στις δυνάμεις σου, και διορατικότητα που να διαπερνάει το παρών, ώστε να επιβάλεις τη δική σου άποψη για τα πράγματα που θα έρθουν. Μια γιαπωνέζικη παροιμία, που θα μπορούσε να αποτελέσει καμπανάκι κινδύνου για τους σχεδιαστές του Integra λέει: «nito wo ou mono wa itto wo mo ezu», και μεταφράζεται ως «αυτός που προσπαθεί να πιάσει δυο λαγούς, τελικά δεν θα πιάσει κανένα». Είναι σοφό να κυνηγάς δυο λαγούς; Στην περίπτωση του Integra, πιστεύουμε πως η Honda θεωρεί το κυνήγι του «άπιαστου» όχι δικαίωμα που βασίζεται στις ειδικές ικανότητες της εταιρείες, αλλά υποχρέωση που πηγάζει από την ίδια της τη φιλοσοφία, και την ανάγκη για πρωτοπορία.

+Ανήκουστη οικονομία καυσίμου, άψογη οδική συμπεριφορά και φρένα
-Προστασία συνεπιβάτη από νερά, βάρος, αποθηκευτικοί χώροι

Τιμή: 9.390 ευρώ
Χρώματα: Κόκκινο, μαύρο, λευκό, μπλε

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ