LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το αριστερό γκριπ, γεμάτο με κουμπιά. Από εδώ αλλάζετε τις ταχύτητες στο manual, με τα κουμπιά «+» (από πίσω), και «-».

Σε κάθε εκκίνηση, πρέπει να εμπλέξετε τη μετάδοση, με το γκρι κουμπί. Κατόπιν, επιλέγετε «S» ή «D». Από πίσω επιλέγετε «Auto» ή «Manual».

Περί πληθώρας USP

Προσωπική μου γνώμη είναι πως το Integra υποφέρει τουλάχιστον στην πρώτη γνωριμία, από τα αρκετά παραπανίσια… USP που το έχει φορτώσει η Honda. Λέγοντας USP, εννοούμε τα Unique Sales Points, τα Μοναδικά Δυνατά του Σημεία, τις ξεχωριστές ιδιότητες που διαθέτει το Integra, για να το βοηθήσουν να φανεί… ακαταμάχητο στους αγοραστές. Ας τα δούμε εν τάχει. Πρώτο USP; «Motorcycle Performance», δηλαδή «επιδόσεις μοτοσικλέτας», όπως διατείνεται η Honda. Τι δίνει στο Integra επιδόσεις μοτοσικλέτας; Μα φυσικά η χωροταξική διάταξη κινητήρα, πλαισίου, και αναρτήσεων, που διαμορφώνεται με αμιγώς μοτοσικλετιστικό τρόπο. Δηλαδή, ο κινητήρας μπροστά, στιβαρό πλαίσιο ανοιχτό από κάτω, τροχοί 17 ιντσών, τελική μετάδοση με αλυσίδα, ψαλίδι που δεν βαρύνεται από κινητήρα όπως στα scooter, και μονό, κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ με μοχλικό! Πρόκειται για πραγματικό χωροταξικό θρίαμβο, και έχει σαφές αντίκρισμα στην εκπληκτική οδική συμπεριφορά του δικύκλου. Δεύτερο USP; «Scooter Accessibility», πάλι σύμφωνα με τη Honda, δηλαδή «Προσβασιμότητα Scooter». Τι κάνει το Integra προσβάσιμο και φιλικό για όλους; Τα -έστω και μεταλλαγμένα- στοιχεία ευκολίας που δανείζεται από την πλατφόρμα των scooter. Δηλαδή η απουσία συμπλέκτη, η αυτόματη μετάδοση -επιπλέον εδώ έχουμε και επιλογή για χειροκίνητη μετάδοση με δύο κουμπιά-, οι αποθηκευτικοί χώροι, και η προστασία από τα στοιχεία της φύσης -ποδιά, ψηλή ζελατίνα. Και φτάνουμε στο τρίτο USP, που κατά τη γνώμη μου, σκιάζεται πολύ άδικα από αυτά τα πρώτα δύο. Αυτό το τρίτο Μοναδικό Στοιχείο του Integra δεν είναι άλλο από τον εκπληκτικό, ολοκαίνουργιο κινητήρα του.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ