Τιμή: Αναμένεται
Η σχετικά πρόσφατη αναβίωση του garage rock μας απέδειξε ότι η σύγχρονη τεχνολογία δεν έχει ξεχάσει τις πιο «βρώμικες» ρίζες της. Το ίδιο αποδεικνύει εδώ και μερικά χρόνια η σειρά των V7, η οποία συνδυάζει σύγχρονη τεχνολογία με ρετρό και «βρώμικη» αισθητική.
Το Stone αποτελεί τη βασική έκδοση της σειράς V7 και ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα (Racer και Café), χάρη στους χυτούς αλουμινένιους τροχούς του και τον μαύρο ματ χρωματισμό του. Φυσικά, ο κινητήρας είναι ίδιος και στις τρεις εκδόσεις, αλλά σαφώς βελτιωμένος από το προηγούμενο μοντέλο. Οι αλλαγές αύξησαν την ισχύ κατά 12% και ταυτόχρονα μείωσαν την κατανάλωση περισσότερο από 10% σε σχέση με πριν. Αλλαγές έχουμε και στο κιβώτιο, με σκοπό την αυξημένη ακρίβεια και ομαλότητα στις αλλαγές αλλά και τη μείωση του ανεπιθύμητου μηχανικού θορύβου. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τη μικρότερη κατανάλωση του μοτέρ δίνουν μία αυτονομία που, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, μπορεί να φτάσει τα 500 χλμ., χάρη και στο νέο μεταλλικό ρεζερβουάρ των 22 λίτρων (το προηγούμενο ήταν πλαστικό), με την κατανάλωση να ανέρχεται στα 4,34 λίτρα ανά 100 χλμ.!
Η μεγάλη ευελιξία θα αποτελέσει σημαντικό σύμμαχο για το αναβάτη στην κίνηση της πόλης. Σε δρόμο με στροφές το V7 θα τα καταφέρει καλά με το όριο να μπαίνει από τις αναρτήσεις που είναι προσανατολισμένες στην άνεση. Τα φρένα ανταποκρίνονται επίσης καλά στο έργο που έχουν να επιτελέσουν, αφού διαθέτουν αρκετή δύναμη για τις ταχύτητες που θα κινηθείτε, ενώ πολύ καλή είναι και η αίσθηση που προσφέρουν.
Κινητήρας: 4T, 2Κ, A/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 744
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 50/6.200
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,1/2.800
Βάρος (κιλά): 179
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr