Τιμή: 1.770 ευρώ
Η πρόταση για τους φίλους της indie μουσικής έχει ιταλική προέλευση και συνδυάζει τη φρεσκάδα και τη διαφορετικότητα με κάποιους διακριτικούς δεσμούς με το παρελθόν. Επιπλέον, είναι εξαιρετικά low budget και σε αναγκάζει να δεθείς μαζί του, αποφεύγοντας τις επιδείξεις τεστοστερόνης στο δρόμο.
Μη φανταστείτε, όμως, χαλαρή διάθεση και… άπνοες συνθέσεις από πλευράς κινητήρα. Με 124 κ.εκ. χωρητικότητα, ο Leader της Piaggio μπορεί να χαρίσει δυναμικές εκκινήσεις και μεγάλη διάρκεια στο Typhoon. Όχι, βέβαια, ότι έχει δύσκολο έργο. Οι μικρές διαστάσεις του Typhoon και ο πανεύκολα διαχειρίσιμος όγκος του (ακόμη και για αναβάτες με μικρή εμπειρία) είναι τα δύο στοιχεία που καθορίζουν περισσότερο από καθετί άλλο τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Το μικρόσωμο scooter θα τρέξει και θα χωθεί παντού – σε στενάκια, σε πεζόδρομους, στην κίνηση, ανάμεσα από ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Οι μικρές του διαστάσεις και το ικανοποιητικό κόψιμο του τιμονιού δε θα επιτρέψουν να καθυστερήσετε παρά μόνο μερικά δευτερόλεπτα και θα χωθείτε μαζί του σε σημεία που μέχρι τώρα αποτελούσαν προνομιακό χώρο των παπιών. Επιπλέον, αν και στερείται σε γενικές γραμμές τις άμεσες επιταχύνσεις, η απόκριση του γκαζιού είναι ικανοποιητική και τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν (έως ένα σημείο) με ευκολία.
Μεγάλο ρόλο στην απόκτησή του παίζει και η πανέμορφη αισθητική του. Σε σύγκριση με τα προηγούμενα Typhoon, το νέο 125 διαθέτει περισσότερες γωνίες και αιχμηρές λεπτομέρειες, δύσκολα, όμως, θα το χαρακτηρίσει επιθετικό. Η συνολική εικόνα του, σε συνδυασμό με τα νεανικά γραφικά της Piaggio, το καθιστούν τόσο φιλικό στο μάτι, όσο και μια γλυκόπικρη indie μελωδία είναι φιλική στα αυτιά. Φυσικά, ανάμεσα στα κλασικά σημεία του σχεδιασμού, ξεχωρίζουν και οι μικροί τροχοί με το χωμάτινο προφίλ, οι οποίοι χαρίζουν όχι μόνο ευελιξία, αλλά και εκτός δρόμου δυνατότητες στο Typhoon.
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 124
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 9,6/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 0,8/7.500
Βάρος (κιλά): Δ.Α.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr