Όσον αφορά στο F 700 GS, αυτό δεν
είναι παρά ένα ανανεωμένο 650, με νέο όνομα. Οι Βαυαροί προχώρησαν σε αλλαγές
στον γνωστό δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 798 κ.εκ. (ο οποίος ήταν και
παραμένει κοινός για τα δύο μοντέλα), με αποτέλεσμα το F 700 GS να αποδίδει
πλέον 75 ίππους (4 παραπάνω από το 650) και 7,85 kgm ροπής (0,25 περισσότερα από το 650). Τα νέα αυτά
δεδομένα, σε συνδυασμό και με το κοντύτερο κιβώτιο ταχυτήτων που διαθέτει το
700 GS, καθιστούν τις αποκρίσεις του γκαζιού πιο άμεσες και τη συμπεριφορά του
κινητήρα περισσότερο απολαυστική.
Ανανεωμένο είναι και το σύστημα πέδησης. Η σημαντικότερη νέα προσθήκη αφορά στο μπροστινό φρένο, όπου τοποθετήθηκε και δεύτερος δίσκος, αλλά και την αντικατάσταση του προηγούμενου ABS με ένα δικάναλο σύστημα νέας γενιάς (στον στάνταρ εξοπλισμό).
Μικρές αλλαγές είχαμε και στον τομέα της αισθητικής, η οποία ανανεώθηκε και για τα δύο μοντέλα. Τα πλαστικά στο πλάι έγιναν πιο αιχμηρά, τα γραφικά έχουν αλλάξει και ο πίνακας οργάνων ανανεώθηκε, μαζί με τα χειριστήρια του τιμονιού. Επιπλέον, το F 700 GS διαθέτει νέα ζελατίνα.
Εκτός των αισθητικών αλλαγών, το έτερο GS, το F 800, δεν έχει κάποιες αλλαγές, με μια μικρή εξαίρεση που αφορά στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η BMW κάνει το χατίρι σε όσους ζήτησαν ένα χαμηλότερο F 800 GS και προσφέρει ένα κιτ με χαμηλότερη σέλα και αναρτήσεις. Επιπλέον, στον προαιρετικό εξοπλισμό και των δύο μοντέλων συναντάμε - για πρώτη φορά σε μεσαία on-off – το σύστημα ηλεκτρονικής ρύθμισης αναρτήσεων ESA, καθώς και το traction control της BMW, το ASC.
Τα παραπάνω στοιχεία είναι όλα όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η BMW, η οποία δε μιλά συγκεκριμένα για τις αλλαγές στον κινητήρα που ευθύνονται για την αύξηση των επιδόσεων του F 700 GS, τις διαμέτρους των δίσκων και άλλες λεπτομέρειες.
Morbidelli Ν300: Νέα, επιθετική γυμνή μικρού κυβισμού και πλούσια εξοπλισμένη
5 commuter στην Α2 κατηγορία με κάτω από 5 χιλιάρικα
VOGE SR4 Radar: Το πρώτο scooter με σύστημα ανίχνευσης νεκρού σημείου
ΚΤΜ Duke 390 2025: Έρχεται με Cruise Control και νέα χρώματα
Είναι το ακριβό καλό ή μας δουλεύουν;
Test Tucano Urbano Hydroscud New Step: Απόλυτη αντιανεμική προστασία, κομψή εμφάνιση
Test μπουφάν 4 εποχών IXON M-SKEID: Πιο αδιάβροχο... δεν γίνεται
ROYAL ALLOY GP 125i: Ρετρό εναλλακτική με μεταλλικό σώμα και 14 ίππους
Yamaha MT-07: Με νέα τιμή, μειωμένη κατά 700 ευρώ
Ελαστικά Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 180/55-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr