LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το μπροστινό φρένο του Wave ικανοποιεί απόλυτα σε ταχύτητες πόλης. Έξω από αυτή, ίσως ο αναβάτης αναζητήσει λίγο περισσότερη αμεσότητα.

Στα συν του Vision συγκαταλέγεται και το σύστημα συνδυασμένης πέδησης.

Φρένα: Οικονομία, όχι φτήνια!

Μπορεί τον τελευταίο καιρό να παρατηρούμε την εξάλειψη του ταμπούρου στα φρένα, ακόμη και σε μικρού κυβισμού δίκυκλα, τα δύο μοντέλα της Honda, όμως, διατηρούν το αποτελεσματικό και οικονομικό ταμπούρο στα συστήματα πέδησής τους. Αυτό, ωστόσο, δε σημαίνει εκπτώσεις στην ασφάλεια. Στην περίπτωση του Wave, το ταμπούρο των 110 χλστ. λειτουργεί υποδειγματικά. Η δύναμη είναι αρκετή για αστικές ταχύτητες και ο αναβάτης μπορεί να πετύχει και ελεγχόμενα μπλοκαρίσματα με ασφάλεια. Σε συνδυασμό, μάλιστα, με το μπροστινό (το οποίο διαθέτει δίσκο 220 χλστ.), τα φρεναρίσματα στην πόλη θα γίνουν με ασφάλεια. Έξω από αυτή, όμως, ή σε υψηλότερες ταχύτητες, ο αναβάτης θα αναζητήσει περισσότερη δύναμη και αμεσότητα. Στον τομέα αυτό, το Vision έχει να προτάξει ένα ακόμη πλεονέκτημα: τη συνδυασμένη πέδηση. Το σύστημα CBS της Honda λειτουργεί αποτελεσματικά και ενισχύει περαιτέρω το φιλικό χαρακτήρα των φρένων. Επιπλέον, ο συνδυασμός των δύο φρένων χαρίζει περισσότερη αμεσότητα στο σύστημα πέδησης, η οποία θα χρησιμεύσει ιδιαίτερα στις υψηλότερες ταχύτητες, μέσα ή έξω από την πόλη.

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ