LIVE: κίνηση στους δρόμους

Άξιος αντιπρόσωπος της κατηγορίας του, το Wave. Ευέλικτο, σπιρτόζικο και το οικονομικότερο σε κατανάλωση παπί.

Κινητήρες: Κοντινοί συγγενείς

Οι κινητήρες των δύο μοντέλων είναι παρόμοιοι, αλλά διαφέρουν σε κάποιες λεπτομέρειες. Είναι και οι δύο μονοκύλινδροι, τετράχρονοι και διβάλβιδοι, ενώ τροφοδοτούνται από σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Ωστόσο, διαφέρουν σε κάποια στοιχεία. Αυτός του Vision προέρχεται από το γνωστό σε όλους μας Lead 110i, έχει χωρητικότητα 108 κ.εκ. και αποδίδει 8,3 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 0,8 kgm ροπής στις 6.5000 σ.α.λ.. Ο κινητήρας του Wave 110i, από την άλλη, είναι λίγο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα (109,1 κ.εκ.) και ελάχιστα διαφορετικός σε διάμετρο επί διαδρομή και λόγο συμπίεσης. Οι επιδόσεις του αγγίζουν τους 8.5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και τα 0,88 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Οι μικρές αυτές διαφορές (σε δομή και επιδόσεις) ανάμεσα στους δύο κινητήρες δύσκολα γίνονται αντιληπτές στο δρόμο. Το μυστικό, όμως, κρύβεται σε δύο σημεία: τη μετάδοση και την κατανάλωση. Η πρώτη είναι το στοιχείο που κάνει τα δύο μοντέλα να μοιάζουν τόσο. Οι σχέσεις του Wave είναι σχετικά κοντές και του χαρίζουν νεύρο μέσα στην πόλη από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Η αυτόματη τελική μετάδοση του Vision ακολουθεί επίσης την ίδια λογική, χαρίζοντας ζωηρές επιταχύνσεις, ειδικά στις χαμηλομεσαίες στροφές λειτουργίας. Το δεύτερο επιτρέπει στα δύο δίκυκλα να ξεχωρίσουν στις κατηγορίες τους για έναν ακόμη λόγο. Και το Wave και το Vision είναι τα οικονομικότερα στην κατηγορία τους, με την κατανάλωση σε βενζίνη να μην ξεπερνά τα 2 και 2,7 λίτρα ανά 100 χλμ.! Αυτό εκτός απο οικονομία, φέρνει και μεγάλη αυτονομία, με το Vision να προηγείτα, χάρη στο ρεζερβουάρ των 5,5 λίτρων

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ