Ο αγώνας του Silverstone δεν απογοήτευσε τους οπαδούς του πρωταθλήματος, αφού παρά τον κακό καιρό, το θέαμα ξεχείλιζε, σαν το γάργαρο νερό που έπεφτε με τον κουβά από τον ουρανό! Οι θεατές δεν ήταν πολλοί, άλλωστε μην ξεχνάτε πως την ίδια στιγμή στη Βρετανία λάμβαναν χώρα και οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Το 1ο σκέλος άρχισε σε στεγνή -σχετικά- πίστα, για να διακοπή όμως γρήγορα, καθώς οι ουρανοί άνοιξαν, και άρχισε ο χορός των πτώσεων. Το σκέλος συνεχίστηκε με καθυστέρηση, αφού οι αναβάτες είχαν περάσει από τα pits για να βάλουν βρόχινα ελαστικά. Και στο δεύτερο σκέλος, έπρεπε να πέσουν εννέα αναβάτες, για να σταματήσουν οι κριτές τον αγώνα για λόγους ασφαλείας, στον όγδοο γύρο. Χαμός, και καταποντισμός. Που να σας πούμε και ποιοι πήραν τις δύο νίκες. Εκεί, δεν θα μας πιστεύετε!
Πρώτο σκέλος
Μετά τη διακοπή του πρώτου σκέλους, ώστε να αλλάξουν ελαστικά οι αναβάτες, ο αγώνας ξεκίνησε, με τη βροχή να πέφτει, να σταματάει, να πέφτει ξανά, και να συνεχίζει έτσι. Με αυτές τις συνθήκες, ο ανταγωνισμός μεγάλωσε, και στο παιχνίδι μπήκαν και αναβάτες που δεν είχαν πρωταγωνιστήσει, μέχρι το Silverstone. Σε κάθε γύρο, οι εναλλαγές στις πρώτες θέσεις ήταν πολλές, και όποτε κάποιος αναβάτης κατάφερνε να κάνει μικρή διαφορά στην κεφαλή, πάντα κάποιο γλίστρημα θα του έκοβε τη φόρα, με τους υπόλοιπους να καραδοκούν, για να αρπάξουν την ευκαιρία. Στην αρχή η μάχη γινόταν μεταξύ Haslam, Sykes και Checa, με τον King Carlos να προηγείται για 8 γύρους. Στους τελευταίους γύρους όμως, η βροχή δυνάμωσε, με το Haslam να μένει πίσω, και τον Fabrizio να κάνει την επίθεση του και να παίρνει την πρώτη θέση.
Ο αναβάτης της περιφερειακής ομάδας της BMW κράτησε αυτή τη θέση μέχρι το τέλος, όπου όμως ο δεύτερος αναβάτης της Kawasaki, ο Loris Baz, που πάλευε με τους πρώτους σε όλο τον αγώνα, βρήκε τη δύναμη να περάσει μπροστά, λίγο πριν την καρό σημαία, και να πάρει μια απίστευτη νίκη! Και το δράμα δεν τελείωσε εδώ, αφού στη γραμμή του τερματισμού ο τρίτος Badovini έφαγε ένα απίστευτο high-side, και ο επερχόμενος Rea δεν μπόρεσε να τον αποφύγει, πέφτοντας πάνω του. Έτσι, Badovini και Rea πέρασαν τη γραμμή του τερματισμού σερνάμενοι, αποφεύγοντας όμως κάποιον τραυματισμό, και κερδίζοντας τις θέσεις 3 και 4. Melandri και Haslam έμειναν αρκετά πίσω, όμως ο Melandri είχε λόγο να χαίρεται, αφού η πτώση του Max Biaggi προς το τέλος, μείωσε αρκετά τη βαθμολογική διαφορά των δύο αναβατών, που μάχονται για την πρωτιά στο πρωτάθλημα.
Αποτελέσματα πρώτου σκέλους
1. Loris Baz (Kawasaki)
2. Michel Fabrizio (BMW)
3. Ayrton Badovini (BMW)
4. Jonathan Rea (Honda)
5. Carlos Checa (Ducati)
6. Leon Haslam (BMW)
7. Marco Melandri (BMW)
8. Tom Sykes (Kawasaki)
9. Davide Giugliano (Ducati)
10. Eugene Laverty (Aprilia)
11. Maxime Berger (Ducati)
12. Lorenzo Zanetti (Ducati)
13. Hiroshi Aoyama (Honda)
14. Chaz Davies (Aprilia)
15. David Salom (Kawasaki)
16. Sylvain Guintoli (Ducati)
17. Jakub Smrz (Ducati)
Δεύτερο σκέλος
Αν νομίζετε πως το πρώτο σκέλος ήταν απρόβλεπτο και χαοτικό, τότε που να βλέπατε το δεύτερο! Εδώ η βροχή έπεφτε τόσο δυνατά, που μετά από εννέα πτώσεις, η διεύθυνση του αγώνα σταμάτησε τον αγώνα. Το φοβερό ήταν πως όταν διεκόπη ο αγώνας, εκείνος που προηγούνταν, ήταν ο Sylvain Guintoli, ο αναβάτης που είχε μόλις τερματίσει το συμβόλαιο του με την ομάδα της Liberty, κερδίζοντας για δεύτερη φορά αγώνα το 2012, και χαρίζοντας τη νίκη στη νέα του ομάδα, την Pata Ducati!
Ο Loris Baz πρωταγωνίστησε ξανά σε αυτό το σκέλος, αφού ήταν δεύτερος, και μείωνε συνεχώς τη διαφορά του από τον πρώτο, για να πέσει λίγο πριν τη διακοπή, κερδίζοντας όμως τη δεύτερη θέση, αφού όταν διακόπτεται ο αγώνας, λαμβάνεται υπόψη η κατάταξη του προηγούμενου γύρου. Τρίτος εδώ τερμάτισε ο Smrz. Στο πρωτάθλημα, ο Max Biaggi συνεχίζει να προηγείται, με μικρότερη όμως διαφορά, μόλις 10,5 βαθμών από τον απειλητικό Melandri. Επόμενος αγώνας; Στη νεότευκτη πίστα της Μόσχας, στις 26 Αυγούστου. Ελπίζουμε να μην χιονίσει.
Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους
1. Sylvain Guintoli (Ducati)
2. Loris Baz (Kawasaki)
3. Jakub Smrz (Ducati)
4. Eugene Laverty (Aprilia)
5. Maxime Berger (Ducati)
6. Carlos Checa (Ducati)
7. Chaz Davies (Aprilia)
8. Marco Melandri (BMW)
9. Jonathan Rea (Honda)
10. John Hopkins (Suzuki)
11. Max Biaggi (Aprilia)
12. Tom Sykes (Kawasaki)
13. Michel Fabrizio (BMW)
14. Hiroshi Aoyama (Honda)
15. Niccolo Canepa (Ducati)
16. Lorenzo Zanetti (Ducati)
17. Leon Haslam (BMW)
Βαθμολογία πρωταθλήματος
1. Max Biaggi, 274
2. Marco Melandri, 263.5
3. Tom Sykes, 222.5
4. Carlos Checa, 220.5
5. Jonathan Rea, 203.5
6. Leon Haslam, 170
7. Eugene Laverty, 160.5
8. Sylvain Guintoli, 122.5
9. Michel Fabrizio, 108.5
10. Davide Giugliano, 106
Τα 6 μεσαία scooter με την χαμηλότερη κατανάλωση
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Test LS2 Vector II Carbon: Το μοναδικό carbon στην Ελλάδα με 6 κελύφη
H Royal Enfield Scrambler είναι πια (σχεδόν) εδώ
Ducati Multistrada V2 και V2S με όφελος 1.500 ευρώ
BOSCH Advanced Rider Assistance Systems
Νίκη στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Motocross για την Ducati
Αναβιώνει η Aprilia Shiver 900
Νέες ΚΤΜ 125 και 390cc για το 2025
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr