Νέες ΚΤΜ 125 και 390cc για το 2025
Αύξηση κυβισμού από τα 373 στα 399cc
Ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο με δεξιά τοποθετημένο αμορτισέρ
Τροχοί με ακτίνες και μπροστινό φτερό με χωμάτινο προορισμό
Νέα φώτα LED, ψηλά τοποθετημένη οθόνη TFT και μεγαλύτερη ζελατίνα
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Αύξηση κυβισμού από τα 373 στα 399cc
Στις αρχές του Οκτωβρίου η ΚΤΜ ανακοίνωσε επίσημα την κυκλοφορία τριών ανανεωμένων μοντέλων για το επόμενο έτος: KTM 390 Adventure R, KTM 390 Enduro R και ΚΤΜ 125 SMC R. Τα μοντέλα 390 αναμένεται να φοράνε την τελευταία έκδοση του μονοκύλινδρου κινητήρα με αύξηση του κυβισμού από 373 στα 390cc και ταυτόχρονη αύξηση της ιπποδύναμης από τους 44 στους 45hp, ακολουθώντας τα χνάρια του 390 Duke και φυσικά τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro5+ που επιβάλλεται να πληρούν. Οι μοτοσυκλέτες Endurο και Supermoto θα κυκλοφορήσουν σε κυβισμούς των 125 και των 390cc και οι τελευταίοι θα διαθέτουν πιθανότατα εκδόσεις 15hp και 45hp για αναβάτες κατηγορίας Α1 και Α2 αντίστοιχα. Ακολουθώντας την παρουσίαση της ΚΤΜ που θα λάβει χώρα στην EICMA τον προσεχή Νοέμβριο, τα νέα αναμένονται να κυκλοφορήσουν προς πώληση την άνοιξη του 2025. Οι τιμές φυσικά δεν είναι ακόμη γνωστές, παρόλα αυτά δεν αναμένεται να διαφέρουν σημαντικά από αυτές των παρόντων μοντέλων.
Ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο με δεξιά τοποθετημένο αμορτισέρ
Το ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο των νέων μοντέλων θα είναι παρόμοιο με αυτό των 390 και 125 Duke από το 2024, ενώ οι εκδόσεις Endurο και Supermoto θα διαθέτουν επανασχεδιασμένο ψαλίδι από αλουμίνιο. Οι αναρτήσεις της θυγατρικής της ΚΤΜ, WP, αναμένονται να είναι ρυθμιζόμενες, με πίσω αμορτισέρ να είναι τοποθετημένο στα δεξιά και να εδράζεται χωρίς μοχλικό πάνω στο ψαλίδι, και μπροστινό ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι. Στις φωτογραφίες διακρίνεται επίσης νέο σύστημα εξάτμισης με κοντό σιγαστήρα που ξεπροβάλλει στα δεξιά, κάτω από τον κινητήρα, αλλά δεν είναι ακόμη σίγουρο αν θα διατηρηθεί (αυτούσιο ή επανασχεδιασμένο) και στο μοντέλο παραγωγής. Αναμένεται όμως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS καθώς και quickshifter για το εξατάχυτο κιβώτιο.
Τροχοί με ακτίνες και μπροστινό φτερό με χωμάτινο προορισμό
Παρόλο που από τις φωτογραφίες δεν μπορεί να διακρίνει κανείς με σιγουριά τη διάμετρο των τροχών, ο χωμάτινος προσανατολισμός προδίδεται από τον μπροστινό, ψηλά τοποθετημένο φτερό και τις ακτινωτές ζάντες. Ταυτόχρονα δεν γνωρίζουμε ακόμα αν το μοντέλο με χυτές, αλουμινένιες ζάντες θα παραμείνει στη γκάμα, φαίνεται όμως ξεκάθαρα πως το συγκεκριμένο θα διαθέτει δισκόφρενα με ABS σε κάθε τροχό κατασκευασμένα από την Bybre, την ινδική θυγατρική της Brembo.
Νέα φώτα LED, ψηλά τοποθετημένη οθόνη TFT και μεγαλύτερη ζελατίνα
Όσον αφορά το βάρος, τα μοντέλα του 2025 δεν αναμένονται να διαφέρουν σημαντικά από τα απερχόμενα, που δηλώνονται στα 159 κιλά στεγνά. Παρόλα αυτά διακρίνονται καθαρά αλλαγές στο σχεδιασμό των προβολέων, που είναι μικρότεροι, φυσικά τεχνολογίας LED και κάθετα τοποθετημένοι, όπως και αφενός στην ψηλά τοποθετημένη και μεγαλύτερη TFT οθόνη και αφετέρου στην ψηλότερη ζελατίνα. Η τελευταία διαθέτει και οπή στο άνω μέρος της με σκοπό τη ρύθμιση της ροής του ανέμου στο κεφάλι του αναβάτη.