LIVE: κίνηση στους δρόμους
H Royal Enfield Scrambler είναι πια (σχεδόν) εδώ
3 Φωτογραφίες »

H Royal Enfield Scrambler είναι πια (σχεδόν) εδώ

Από την Interceptor στη Bear
Ανεστραμμένο πιρούνι, νέα εξάτμιση και μπροστινός τροχός 19 ιντσών
Ο γνωστός και μη εξαιρετέος κινητήρας 650cc
Εν αναμονή για την παρουσίασή του

Από την Interceptor στη Bear

Με την ιδιαίτερη ονομασία Bear το νέο μέλος της οικογένειας των 650cc αναμένεται να παρουσιαστεί στην επερχόμενη EICMA.
Εθεάθη και φωτογραφήθηκε πρώτη φορά στην Ινδία τον Μάρτιο του 2023 και από τότε οι φήμες για την ονομασία πληθαίνουν. Ως Scrambler 650, Sherpa 650 και Scram 650 κυκλοφορούσε στα κατασκοπικά άρθρα μέχρι που πρόσφατα διέρρευσε η έγκρισή από την κυβέρνηση της Αυστραλίας και «κλείδωσε» την ονομασία «Interceptor Bear 650». Συμπληρώνει έτσι την οικογένεια των αεροελαιόψυκτων δικύλινδρων 650αριών δίπλα στις Interceptor, Continental GT, Super Meteor και Shotgun.
 

Ανεστραμμένο πιρούνι, νέα εξάτμιση και μπροστινός τροχός 19 ιντσών

Μεγαλύτερος μπροστινός τροχός διαμέτρου 19 ιντσών, ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και νέο διπλό αμορτισέρ πίσω με μεγαλύτερες διαδρομές, καθώς και νέο σύστημα εξάτμισης 2-σε-1 που τοποθετείται πιο κοντά στον κινητήρα και με τελικό πιο ψηλά συνθέτουν την εικόνα ενός scrambler που μπορεί να μπει στο χώμα με αξιώσεις για την κατηγορία. Προσφέρει με αυτούς τους τρόπους καλύτερη απορρόφηση των ανωμαλιών στα χωμάτινα τερέν, μεγαλύτερη προστασία από πέτρες και λοιπούς πιθανούς «εχθρούς» και καλύτερο έλεγχο χάρη στη συγκέντρωση των μαζών χαμηλά.
Αντί για αναλογικά στροφόμετρο και ταχύμετρο όπως στην Interceptor, το καντράν του νέου Bear διαθέτει δύο ξεχωριστά αναλογικά «ρολόγια» σε ένα ταμπλό με ψηφιακή μορφή. Νέο τιμόνι με δεύτερο μπαράκι για στήριξη αξεσουάρ και προβολέας LED μαζί με φλας επίσης (τεχνολογίας LED) συμπληρώνουν την ανασχεδιασμένη εικόνα του μπροστινού συστήματος.
 

Ο γνωστός και μη εξαιρετέος κινητήρας 650cc

Το πλέον πιθανό είναι ότι ο γνωστός, δικύλινδρος σε σειρά, αεροελαιόψυκτος κινητήρας των 648cc με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα που του προσφέρει ο στρόφαλος 270 μοιρών, θα μεταφερθεί αυτούσιος και στο Bear, ώστε χάρη στην απόδοση των 47hp στις 7.250σαλ και των 52Nm στις 5.150 σαλ θα ταιριάξει γάντι στην κατηγορία Α2. Θα είναι έτσι σημαντικό για τους κατόχους του διπλώματος Α2 να μπορούν να οδηγήσουν ένα scrambler που δεν «φιμώθηκε» εκ των υστέρων για να ταιριάξει στην κατηγορία, αλλά δημιουργήθηκε εξαρχής με αυτά τα χαρακτηριστικά και έτσι πλαίσιο, κινητήρας και περιφερειακά είναι ταιριασμένα αρμονικά, δίνοντας ως αποτέλεσμα ένα αρμονικό σύνολο.
 

Εν αναμονή για την παρουσίασή του

Χωρίς να έχουμε κάποια ένδειξη για την τιμή του, το μόνο που μπορούμε να εικάσουμε είναι πως λόγω των πιο ακριβών περιφερειακών του θα τοποθετηθεί στο άνω μέρος της οικογένειας των 650cc. Μετά τις σχετικές εγκρίσεις που πήρε για την Αυστραλία όμως, είμαστε σίγουροι πως θα το δούμε ζωντανό στην επερχόμενη EICMA, όπου και αναμένεται να μάθουμε την ημερομηνία της κυκλοφορίας του καθώς και να έχουμε κάποια ακριβέστερη ένδειξη για την τιμή αγοράς του.