Να γίνει το On (καθημερινότητα) περισσότερο βολικό, και το Off (Σαββατοκύριακα και ελεύθερος χρόνος) περισσότερο διασκεδαστικό.
Ο παραπάνω στόχος της Honda επετεύχθη στο ακέραιο.
+Fun factor, ευελιξία, ελαστικό μοτέρ, ικανό σε όλα τα τερέν
-Κραδασμοί στο τιμόνι, σκληρή σέλα, μαρσπιέ συνεπιβάτη
Παλιά μιλάγαμε για μοτοσικλέτες διπλής χρήσης, και εννοούσαμε ακριβώς αυτό. Μοτοσικλέτες που να κινούνται με αξιώσεις τόσο σε άσφαλτο, όσο και στο χώμα, και να μας συντροφεύουν παντού, διασκεδάζοντας μας και μεταφέροντας μας οικονομικά για μια ζωή. Με τα χρόνια, η εξειδίκευση μετάλλαξε το είδος. Τα On-Off έγιναν είτε αποκλειστικά On, είτε αποκλειστικά Off, μεγάλωσαν σε κυβισμό, αλλά και σε κόστος, τόσο απόκτησης, όσο και συντήρησης. Ήταν οι εποχές της αφθονίας, των extra large δανείων, και του ράλι Ντακάρ-Κολωνακίου.
Μέχρι το 2008, γιατί από εκεί και πέρα, οι ταξινομήσεις των μεγάλων On-Off άρχισαν να παίρνουν την κάτω βόλτα. Και φέτος, η Honda αποφάσισε να δώσει την απάντηση της στην κρίση. Έτσι παρουσίασε μια μικρή On-Off μοτοσικλέτα, πραγματικά διπλής χρήσης, δίχως αγωνιστικές βλέψεις, αλλά χρηστική, όμορφη, ποιοτική, fun και οικονομική. Το όνομα της; CRF 250L.