LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο υγρόψυκτος, ψεκαστός μονοκύλινδρος κινητήρας προέρχεται από το CBR 250R, με μικρές αλλαγές για το CRF 250L.

Κινητήρας: Ελαστικότητα και δύναμη ψηλά

Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και ψεκαστός κινητήρας προέρχεται από το CBR 250R, και έχει αποδείξει πέρα από κάθε αμφιβολία την αξιοπιστία του, αλλά και τις σύγχρονες λύσεις που χρησιμοποιεί. Για τον on-off ρόλο του, διαθέτει νέο φίλτρο αέρα, κομπλέ με νέο, μεγάλο φιλτροκούτι 5,7 λίτρων. Νέο είναι και το design στα κοκοράκια των βαλβίδων, για μικρότερες τριβές. Αυτό με τη σειρά του επέτρεψε τη σχεδίαση μιας μικρότερης κυλινδροκεφαλής. Το μπουζί, όπως και στο CBR είναι ιριδίου, για ακόμα πιο αποδοτική καύση. Ταυτόχρονα, ο σχεδιασμός του σύγχρονου offset κυλίνδρου (ο στροφαλοφόρος δεν βρίσκεται στην ίδια ευθεία με το κέντρο του κυλίνδρου, αλλά ελαφρώς έκκεντρα), σημαίνει λιγότερες τριβές μεταξύ πιστονιού και κυλίνδρου.

Ακόμα μεγαλύτερη μείωση τριβών επιτυγχάνεται με την επίστρωση μολυβδαίνιου στο πιστόνι. Φυσικά υπάρχει τριοδικός καταλύτης στο τελικό της εξάτμισης, ενώ ο αντικραδασμικός άξονας αναλαμβάνει τη μείωση των κραδασμών (κάνει καλή δουλειά, αν και στις ψηλές στροφές, κραδασμοί θα περάσουν στο τιμόνι). Μοναδικό σημείο που έχουμε μικρές ενστάσεις είναι το γεγονός της απόδοσης της δύναμης, που γίνεται στις ψηλές στροφές. Έτσι, παρόλη την φοβερή ελαστικότητα του μοτέρ, δεν έχεις τη δύναμη χαμηλά, όπως στα παλιά μονοκύλινδρα, αλλά πρέπει να στροφάρεις τον κινητήρα, για να βρεις τα άλογα.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ