Η σέλα είναι αρκετά χαμηλή, και αναβάτες με ύψος 1.65-1.70 θα πατήσουν γερά κάτω. Πάνω στο G-Dink, ο αναβάτης κάθεται όρθιος, με σωστές γωνίες σε χέρια και πόδια, γωνίες που δεν κουράζουν ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση. Ταυτόχρονα, με αυτή τη στάση, ο αναβάτης έχει άριστο έλεγχο του τιμονιού, και του scooter. Τα όργανα είναι σχετικά λιτά, αλλά καλαίσθητα και ευδιάκριτα. Ο αναβάτης έχει στη διάθεση του ένα ευμέγεθες στροφόμετρο αναλογικών ενδείξεων, με κόκκινο στις 8.000 σ.α.λ., αριθμό στροφών που μεταφράζεται σε 130+χλμ./ώρα, όπου και το G-Dink πιάνει την τελική του. Δίπλα στο στροφόμετρο, υπάρχει ψηφιακή οθόνη με ταχύμετρο, δείκτη καυσίμου, ολικό και μερικό χιλιομετρητή, αλλά και ρολόι. Στο χειρισμό τώρα των ενδείξεων, η Kymco μας μπέρδεψε, αφού οι ρόλοι των κουμπιών mode και adjust έχουν αντιστραφεί! Έτσι, για να αλλάξετε ένδειξη, πρέπει να πιέσετε παρατεταμένα το κουμπί… adjust, ενώ για να μηδενίσετε το χιλιομετρητή, πρέπει να πιέσετε αντίστοιχα το κουμπί mode. Ε, δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου. Δίπλα στα όργανα υπάρχουν κι οι ενδεικτικές λυχνίες για φλας, μπαταρία, προβολέα, ρεζέρβα, και αλλαγή λαδιού. Πιο μεγάλες σε μέγεθος, είναι οι λυχνίες για τον ψεκασμό, και τη θερμοκρασία. Οι διακόπτες στα γκριπ είναι κλασικοί, ούτε ιδιαίτερα μοντέρνοι, ούτε ιδιαίτερα παλιοί σε σχεδίαση. Οι καθρέπτες προσφέρουν πολύ καλό οπτικό πεδίο, και ρυθμίζονται εύκολα, πιέζοντας το κρύσταλλο. Προσοχή θέλουν όμως, όταν περνάτε ανάμεσα από στενά σημεία, γιατί εξέχουν αρκετά, και μπορεί να βρουν. Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικοί, αν και κάτω απ’ τη σέλα δεν χωράνε όσα πράγματα θα θέλαμε. Συγκεκριμένα, θα χωρέσει ένα full-face κράνος, και μερικά ακόμα μικροπράγματα. Παρ’ όλα αυτά, οι χώροι δεν τελειώνουν εδώ. Στη μέση του G-Dink, ανάμεσα στο ταμπλό και στη σέλα, το scooter της Kymco… κόβεται στα δύο, δημιουργώντας μια ιδιαίτερα ευρύχωρη ποδιά, για να το φορτώσετε βαριά. Εκεί υπάρχει και γάντζος για τσάντες, αλλά και ένα ντουλαπάκι που δεν κλειδώνει και χωράει ένα αναψυκτικό και ψιλά για τα διόδια. Έχουμε κι άλλες δυνατότητες όμως, καθώς πίσω απ’ την πλάτη του συνεπιβάτη (πολυτέλειες είπαμε), υπάρχει μια μικρή μεν, αλλά χρηστική σχάρα. Απ’ την Kymco μάθαμε πως επίκειται σύντομα και βάση για top-box. Άριστα λοιπόν, όσον αφορά στους χώρους, και μόνο αν τους συγκρίνετε με μεγάλα και ακριβά ταξιδιωτικά scooter, θα χάσει το G-Dink. Απίστευτα δυνατός είναι ο προειδοποιητικός ήχος από τα φλας, τα οποία αποκλείεται να ξεχάσετε ανοιχτά. Σημειώστε πως το αλάρμ δεν έχει ανάλογο ήχο. Η σέλα είναι σχετικά σκληρή, όμως δεν θα κουράσει παρά μόνο αν μείνετε πάνω της, πάνω από δύο ώρες. Εμείς πιαστήκαμε λιγάκι στις… δυόμισι ώρες ταξιδιού. Άνετη είναι και για το συνεπιβάτη, ενώ ο τελευταίος έχει στη διάθεση του και χειρολαβές, αλλά και έξυπνα αναδιπλούμενα μαρσπιέ που ανοίγουν και κλείνουν με το πόδι.
Κινητήρας: Οικονομία που δεν υπάρχει!
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, δοκιμάσαμε το Kymco σε όλα τα τερέν, με το γκάζι στο τέρμα, αλλά και σε οικονομική οδήγηση. Η κατανάλωση του κινητήρα του G-Dink (δεν είναι ο G5, αλλά ο οικονομικότερος -και ασθενέστερος- απ’ το Xciting 300) μας εξέπληξε έντονα, αφού πουθενά δεν ανέβηκε πάνω απ’ τα 3,9lt/100χλμ.! Μάλιστα, αν δεν έχετε το γκάζι συνέχεια στο στόπερ, αλλά λίγο πριν, τότε θα ανταμειφθείτε με κατανάλωση 3,3-3,6lt/100χλμ. Στο ταξίδι για Πάτρα, με ταχύτητες που κυμαινόταν από 100-120χλμ/ώρα, το Kymco έκαψε 3,5lt/100χλμ. Και στην επιστροφή, όταν τα χιλιόμετρα στον ολικό χιλιομετρητή πλησίαζαν τα 1000 και εμείς ανεβάσαμε ταχύτητα (115-125χλμ/ώρα), η κατανάλωση ανέβηκε στα μόλις 3,9lt/100χλμ.. Η τελική του βρίσκεται στα 132χλμ/ώρα, ενώ σε κατηφόρα είδαμε έως και 138χλμ/ώρα. Απ’ ότι καταλάβαμε, τόσο από τα ανακοινώσιμα νούμερα ισχύος, ροπής και τελικής (ελαφρώς μικρότερα απ’ το Xciting), αλλά και στο δρόμο, ο κινητήρας του G-Dink έχει δεχθεί νέες ρυθμίσεις, ώστε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου. Όσον αφορά στη δύναμη του ψεκαστού και υγρόψυκτου κινητήρα των 271 κυβικών εκατοστών, εκείνη είναι στο κάτω άκρο των επιδόσεων όσον αφορά στην κατηγορία. Αν όμως μιλάγαμε για κινητήρα τύπου G5, τότε δεν θα είχαμε την ίδια οικονομία καυσίμου. Και το G-Dink δεν προορίζεται για τους λάτρεις των απόλυτων επιδόσεων, αλλά της χρηστικότητας και της οικονομίας.
Ως έχει, τα καταφέρνει άριστα σε όλα τα τερέν. Από την πόλη μέχρι το ταξίδι, η δύναμη είναι αρκετή για να αισθάνεται ασφαλής ο αναβάτης, να μπορεί να πραγματοποιεί άμεσες προσπεράσεις, και να αφήνει πίσω του με ευκολία τα περισσότερα αυτοκίνητα. Ακόμα και φορτωμένο με αποσκευές και δεύτερο άτομο, δεν θα χάσει πολλή από τη σπιρτάδα του, και θα κινηθεί ακόμα και στην Εθνική Οδό, με σιγουριά. Η απόδοση είναι ηλεκτρική, χωρίς τρύπες, ενώ κι ο ψεκασμός λειτουργεί υποδειγματικά, χωρίς τινάγματα στο άνοιγμα του γκαζιού, και άλλα περίεργα.
Στο δρόμο: Ευέλικτο, σβέλτο, ολοκληρωμένο
Πέρασα τρεις μέρες ευτυχίας στην πόλη, αφού το G-Dink με βοήθησε να κάνω ό,τι έκανα συνήθως, με αυξημένο όμως βαθμό ευκολίας. Το ταξίδι από το σπίτι στη δουλειά και αντιστρόφως ήταν γρήγορο, άνετο, με την τσάντα να χωράει εύκολα κάτω απ’ τη σέλα και να μην ιδρώνει την πλάτη μου, με τους 38 βαθμούς και την υγρασία του Ιουλίου. Στα δρομολόγια που έκανα στο κέντρο, το G-Dink έφευγε πρώτο στο φανάρι, ξεκολλώντας από την κίνηση, ενώ στο μποτιλιάρισμα πέρναγε σα σαΐτα ανάμεσα απ’ τα αυτοκίνητα. Ταυτόχρονα, οι μικροί τροχοί, το έκαναν απίθανα ευέλικτο, καθώς προσφέρουν άμεση αλλαγή κατεύθυνσης, μόνο με τη σκέψη! Προσοχή μόνο ήθελαν τα φορτηγά ή τα τζιπ, γιατί οι καθρέπτες είναι ψηλοί και φαρδιοί -ώστε να προσφέρουν άριστο οπτικό πεδίο- κι έτσι κινδυνεύουν να βρουν ανάμεσα σε ψηλές… συμπληγάδες. Στο ταξίδι τώρα, είχα μια μικρή ανησυχία λόγω των μικρών τροχών. Βλέπετε, με διάμετρο τροχών 13 και 12 ίντσες, το ναρκοπέδιο της Κορίνθου-Πατρών θα αποτελεί πάντα μια δύσκολη δοκιμασία. Ο αναβάτης πρέπει να έχει τα μάτια του ανοιχτά για λακκούβες και σαμάρια, ενώ και ο δυνατός αέρας μπορεί να τον ανησυχήσει. Οι καταστάσεις εντάθηκαν στην επιστροφή, όπου πήγαινα σχεδόν παντού με ταχύτητες κοντά στην τελική του, ενώ κι οι άνεμοι που φύσαγαν ήταν ένα κλικ κάτω απ’ το να χαρακτηριστούν θυελλώδεις. Εκεί, ορισμένες φορές, όταν έπεφτα σε λακκούβες, ή ανέβαινα σκαλοπάτια στο οδόστρωμα, με το κοντέρ να δείχνει πάνω από 120χλμ/ώρα, το G-Dink εμφάνιζε κάποιες ταλαντώσεις, ταλαντώσεις που χειροτέρευε ο άνεμος. Η Kymco μιλάει για εξάλειψη των ταλαντώσεων στο νέο G-Dink, αλλά εμείς θα προτιμούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τον όρο «μείωση». Πουθενά δεν έχασα τον έλεγχο, όμως κάποιες φορές, έκλεισα ελαφρώς το γκάζι, ώστε να μην είμαι συνέχεια στην τσίτα. Αν τώρα βρεθείτε σε δρόμο με καλύτερη άσφαλτο από την Κορίνθου-Πατρών (πράγμα εύκολο), η συμπεριφορά του G-Dink είναι πολύ σταθερότερη, κι έτσι θα κρατήσετε υψηλές μουαγέν με μεγαλύτερη άνεση. Ένσταση είχα από τη ζελατίνα, που βρίσκεται μακριά από τον αναβάτη και δεν προστατεύει ιδιαίτερα από τα στοιχεία της φύσης. Κι αν έκανα οποιαδήποτε αλλαγή στο G-Dink, αυτή θα ήταν μια υψηλότερη, διάφανη ζελατίνα. Μία ακόμη παρατήρηση στο (μακρύ είναι η αλήθεια) ταξίδι προς Πάτρα, ήταν η κούραση στα χέρια από τις τρομερές λακκούβες της συγκεκριμένης εγκληματικής οδού. Τα φρένα τώρα είναι πολύ δυνατά, και με άριστη αίσθηση. Το πίσω φρένο δύσκολα θα μπλοκάρει, ενώ αποδείχτηκαν εκπληκτικά στο ταξίδι. Μόνο στην πόλη, σε γυαλισμένη άσφαλτο, το μπροστινό θα απαιτήσει σεβασμό, για να μη διώξει τον τροχό, λόγω ηράκλειας δύναμης.
Στο φόρτωμα μπορείτε να κουβαλήσετε τα πάντα, από καφάσι με μπύρες στην ποδιά, τσάντα κάτω απ’ τη σέλα, τσάντα στο πίσω κάθισμα, αλλά και έξτρα αντικείμενα στη σχάρα.
Συμπέρασμα: Σου λύνει τα χέρια
Στο τέλος της δοκιμής, το G-Dink με είχε κερδίσει ολοκληρωτικά. Άξιος σύντροφος για όλες τις περιστάσεις, είτε από τις καθημερινές αστικές διαδρομές, είτε ακόμα και σε ταξίδι. Ιδιαίτερης εμφάνισης, και πολύ καλής ποιότητας, το design του δεν θα αφήσει κανένα αδιάφορο. Με χαρακτηριστική ευελιξία στην πόλη, κινητήρα πρότυπο σε οικονομία καυσίμου, αλλά και σε αξιοποιήσιμη δύναμη, και με φοβερά φρένα, το Kymco μετατρέπει κάθε διαδρομή σε παιχνιδάκι. Και από χώρους; Θα μεταφέρει τα πάντα. Το μόνο κακό είναι πως καθώς είναι χρηστικό, όσο ένα… ποδηλατάκι, θα σας κάνει να περπατάτε ολοένα και λιγότερο, αφού θα το προτιμάτε ακόμα και για τα ψώνια απ’ το περίπτερο!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ,2Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 271
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). 72,7x65,2
Συμπίεση (:1) 10,6
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 22,9/7500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,3/6.500
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) 9,5
Κατ. (λίτρα/100χλμ.) 3,6
Βάρος (kg, κενό) 166
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 132
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Σωληνωτό, διπλό, ατσάλινο χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις Ε Τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm
Διαδρομή (χιλ.) 95
Αναρτήσεις Π Δυο αμορτισέρ, προφόρτιση
Διαδρομή 90
Φρένα Ε (χιλ.) Δ /240
Φρένα Π (χιλ.) Δ /200
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε Maxxis 120/70-13
Ελαστικό Π Maxxis 140/70-12
Διαστάσεις
Μήκος 2110
Πλάτος 765
Μεταξόνιο 1470
Ύψος σέλας ΔΑ
Εξοπλισμός
ABS OXI
Μίζα NAI
Μανιβέλα OXI
Στροφόμετρο NAI
Κοντέρ NAI
Ένδειξη θερμοκρασίας OXI
Ένδειξη βενζίνης NAI
Μερικός χιλιομετρητής NAI
Φέρινγκ OXI
Ρυθμιζόμενες μανέτες OXI
Κεντρικό σταντ NAI
Πλάγιο σταντ NAI
Σχάρα NAI
Κλειδαριά κράνους NAI
Ρυθ. εμπ. ανάρτηση OXI
Ρυ. πίσω ανάρτηση NAI