Οδεύοντας προς την παρουσίαση του Ninja, όπου θα το έβλεπα για πρώτη φορά από κοντά, ομολογώ πως περίμενα ένα ακόμη μοτοσικλετάκι με sport αισθητική – αλλά η πρώτη μου επαφή με το νέο μοντέλο με διέψευσε!
Μπορεί το Ninja 300R να απέκτησε λίγα κ.εκ. παραπάνω, αλλά οι αισθητικές παρεμβάσεις των Ιαπώνων το κάνουν να δείχνει αρκετά μεγαλύτερο! Τα πλαστικά μέρη του νέου Ninja είναι εξαιρετικά αιχμηρά, χαρίσουν περισσότερο όγκο στη μοτοσικλέτα και δεν ακολουθούν τις πιο φιλικές γραμμές του προηγούμενου 250. Eπιπλέον, πολλά στοιχεία έχουν επηρεαστεί (και άλλα έχουν έρθει αυτούσια) από το ZX-10R της πράσινης εταιρείας. Οι επιθετικοί δίδυμοι προβολείς, η μίνιμαλ ζελατίνα, οι επανασχεδιασμένοι καθρέφτες και τα πλαϊνά μέρη του ολόσωμου φέρινγκ προσφέρουν μια αίσθηση μεγάλου supersport στο μπροστινό μέρος, ενώ η ακόμη πιο αιχμηρή ουρά, το κοντό και φουσκωμένο τελικό και η επανασχεδιασμένη βάση της πινακίδας ενισχύουν αυτή την εικόνα πίσω.
Και στην υπόλοιπη μοτοσικλέτα; Εκεί βρίσκεται μια πλειάδα διακριτικών αλλαγών που κάνει τη διαφορά! Το ντεπόζιτο «φούσκωσε» στο πάνω μέρος, χαρίζοντας όγκο κι επιθετικότητα. Τα λαστιχένια μαρσπιέ του συνεπιβάτη αντικαταστάθηκαν από μεταλλικά, όπως στα μεγάλα ss. Τα μπροστινά φλας είναι μέσα στο φέρινγκ. Ο νέος πίνακας οργάνων φαίνεται να μπορούσε να φιλοξενήσει ακόμη και lap timer! Και οι νέοι τροχοί έχουν βασιστεί σχεδιαστικά σε αυτούς του ZZR 1400.
Σε αυτά, προσθέστε και στοιχεία που παρέμειναν ίδια από το Ninja 250R, όπως οι δίσκοι μαργαρίτες, και φανταστείτε πόσες φορές θα πρέπει να εξηγήσετε στο φανάρι ότι η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι μόλις 300 κ.εκ..
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr