Το μεγαλύτερο ατού του SW εντοπίζεται στα υψηλά επίπεδα άνεσης και στους μεγάλους χώρους. Η σέλα είναι μεγάλη και άνετη για δυο αναβάτες και οι αποθηκευτικοί χώροι είναι απλά τεράστιοι. Το μικρό…πορτμπαγκάζ κάτω από τη σέλα καταβροχθίζει με άνεση δύο κράνη κλειστού τύπου και μένει και αρκετός χώρος για μία μικρή τσάντα. Στο δρόμο, κινείται με ευελιξία σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες ως απόρροια των μικρών του τροχών και οι αναρτήσεις φιλτράρουν άκρως ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες ενισχύοντας την υψηλή ποιότητα κύλισης του scooter. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα δε θα κινηθεί άνετα, λόγω όγκου, αλλά, σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η πολύ καλή κατανομή του βάρους αφήνει τον αναβάτη να ελίσσεται με χάρη πραγματοποιώντας μανούβρες με ευκολία, αλλά και με μικρότερη ταχύτητα σε σχέση με ελαφρύτερα μοντέλα της ίδιας κατηγορίας. Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας, τέλος, διαθέτει απόδοση που συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας και το δείχνει από το πρώτο κιόλας άνοιγμα του γκαζιού.
Εξίσου καλά τα καταφέρνει και στις ρεπρίζ, ενώ, αν το γκάζι παραμείνει ανοιχτό, η βελόνα του ταχυμέτρου θα φθάσει γρήγορα έως και τα 180 χλμ./ώρα της τελικής.