LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εντυπωσιακό στην όψη το εμπρός δισκόφρενο θα μπλοκάρει πολύ δύσκολα τον τροχό ακόμη και σε γυαλισμένη άσφαλτο. Σαφώς πιο δυνατό το πίσω φρένο.

Φρένα: Με προδιαγραφές πόλης

Στα φρένα το μοντέλο της SYM ακολουθεί απλές και δοκιμασμένες λύσεις με το αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται ως άκρως ικανοποιητικό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Κυματιστός δίσκος διαμέτρου 226 χλστ. τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω τροχό με δαγκάνα δύο και ενός εμβόλου αντίστοιχα φροντίζουν για την ακινητοποίηση του SR 125.
Πιο δυνατό και άμεσο εκ των δύο είναι το πίσω φρένο που αποδίδει την δύναμή του γραμμικά και θα μπλοκάρει τον πίσω τροχό μόνο μετά από εντολή του αναβάτη. Το εμπρός φρένο, από την άλλη, θα μπλοκάρει πολύ δύσκολα τον εμπρός τροχό σε στεγνό οδόστρωμα και θα απαιτήσει πολύ δύναμη στη μανέτα για να αποδώσει τα μέγιστα. Αν κρίνουμε από την δύναμη του πίσω δισκόφρενου η επιλογή της SYM μοιάζει να είναι συνειδητή καθώς έτσι ο αρχάριος αναβάτης πολύ δύσκολα θα βρεθεί σε…δύσκολη θέση.

 

SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ